X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רועי שטיינברג מוצא את עצמו במגדלי עזריאלי בת"א ודחף מותנה מעורר בו רעב ושולח אותו לחטוף פיסת קולינאריה אולטרה ישראלית בניחוח איטלקי קל וטרי, בסניף המקומי של יטבתה בעיר
▪  ▪  ▪
[צילום: יטבתה בעיר]

במשך חודשים ארוכים לא פקדתי את מגדלי עזריאלי והקניון השוכן בתוכם. בזמנו, כשעבדתי במגדל העגול, הייתי חוזר ופוקד את הקניון כל אימת שהרעב הנוגס(ש) הנץ ודרש מענה כאן ועכשיו. במוצאי שבת האחרונים חלפתי עם רנית בקניון לשנייה. באותו הרגע, כבמעין אינסטינקט פאבלובי הקיבה החלה לשדר אותות רעב וגרגרה בהתאם. רנית רצתה משהו קליל וחלבי. אני, כידוע, אוכל כמעט כל דבר ולכן מוגדר כ"לא בעייתי". "יוטבתה בעיר" נראתה האופציה המושלמת לסוג כזה של ארוחה.
צוות מארחות מסביר פנים קיבל את פנינו תוך שנייה. בחרנו מקום עם נוף תל אביבי עירוני צמוד לחלון, ממתינים לשירות שחיש קל בא. ליאת, מלצרית מתוקה ושירותית להפליא, עברה איתנו על התפריט הגדול והעשיר במיוחד, המבוסס על מוצרי החלב האיכותיים של מחלבת יטבתה, כמו גם על מוצרי השדה והמדגה של הקיבוץ, תוך שהיא עוזרת לנו להתמצא בין דפיו ולמצוא מענה לרעב.
פתחנו במנה ראשונה פשוטה וטובה. צלחת לבנה מעוטרת בשמן זית וזעתר שהוגשה עם פוקצ'ה רכה, מהבילה וחמימה (22 שקל). הלבנה היתה קרמית מאד, עשירה וחמצמצה במידה. עם הלבנה הגיח הצמא. בהמלצת ליאת לקחנו שני שייקים מעולים. לימונענע מרעננת, קיצית ומצוינת עבורי (18 שקל) ומיקס תפוזים ואגס, נהדר לא פחות, עבור רנית (2/3 ב-20 שקל).
העיקריות זימנו לנו שתי מנות חמודות שבמקרה גם באו עם טביעת אצבע איטלקית. רנית הזמינה וקיבלה לזניה מפטריות טריות וגבינה ברוטב עגבניות ארומתי ושמנת שהוקרמה במוצרלה (45 שקל), ואילו אני, חובב טוסטים נודע, הזמנתי את הטוסט של "יטבתה בעיר" בה' הידיעה. טוסט פוקאצ'ה סיציליאנית שהגיע עם אותה פוקאצ'ה מהמנה הראשונה במילוי ממרח פסטו, חצילים קלויים, גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית ורצועות פלפל קלוי (42 שקל). שתי המנות היו נדיבות מאד בגודלן ולצידן הוגשו קערות עמוקות עשירות בסלט שהורכב מירקות העונה.
נראה כי "יטבתה בעיר" הפכה במרוצת השנים להיות רשת "כל ישראלית" שאין ישראלי שלא היה, טעם, חווה וביקר בה לפחות פעם אחת בחייו ולא בכדי. השייקים הטבעיים, ניחוחות הלחם הטרי, מגוון מוצרי החלב והגבינות המשובחים של הקיבוץ, הדגים הטריים, המנות הענקיות והמלצרים והמלצריות מסבירי הפנים יוצרים אווירה ישראלית לא פורמלית ומאד נינוחה ומזמינה.

* הכותב היה אורח המקום.
יטבתה בעיר - קניון עזריאלי,דרך פתח תקוה 132 תל אביב, 1599-594459
תאריך:  03/12/2007   |   עודכן:  03/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב יזרסקי
אחרי יום עייף משיבה מירב יזרסקי את נפשה באוכל כשר ומשובח ממטבחה של יאמקה, עליו אמון השף עידו שפירא, שברזומה העשיר שלו תמצאו בישול גורמה לסלבס כמו ביורק ומדונה (אסתר בוורסיה הכשרה)
רותי אברהם
ביה"ד לעבודה הכיר כצהבת שבה חלה רופא מרדים כ"מחלת מקצוע" לצורך פיצויים    הרופא הוכיח כי נדבק מנפגע תאונת דרכים "שהתיז דם" במהלך הניתוח
איציק וולף
דוברת צה"ל לשעבר, תא"ל (מיל.) מירי רגב, אמרה לוועדת וינוגרד כי לא היתה אפשרות למנוע הדלפות של גורמי צבא ומדינאים במהלך המלחמה   
דרור מרום
משרד התעשיה והמסחר מעריך כי המסחר ההדדי עם האיחוד האירופי יגיע ל-36.2 מיליארד דולר    הגרעון המסחרי של ישראל עם האיחוד צפוי להצטמצם ב-7.1% - ולהסתכם ב-4.6 מיליארד דולר    בתמ"ת מציינים כי הגידול בייצוא הישראלי למדינות האיחוד הוא "המניע המרכזי לגידול בייצוא לכלל העולם"
הדר פרבר
תוצאות אמת ראשונות ומדגמים מצביעים על ניצחון ל"רוסיה המאוחדת" של ולדימיר פוטין    משקיפים: הבחירות לא כשירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il