X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במועצת הרשות השנייה אושר סל סנקציות לזכיינים עקב אי עמידה במחויבויות 2006 עוד הוחלט על חילוט ערבויות להפקה על-ידי הרשות על-סך של מיליון שקלים, הטלת עיצומים כספיים, אכיפה מדורגת באמצעות חילוט ערבויות והקטנת שידורים חוזרים
▪  ▪  ▪

מועצת הרשות השנייה אישרה (יום א', 2.12.07) את המלצת יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, לחלט מיליון שקלים מכל זכיין בערוצים המסחריים ציבוריים, ייעוד החילוט, בכפוף לשימוע, הוא לביצוע הפקות שלא בוצעו - לצורך השלמת המחויבות בנושאים שהמועצה סבורה כי הם החשובים על סדר היום הציבורי, כגון: תוכניות פריפריה מגזרית וגאוגרפית ותוכניות דת ומסורת ושיח ציבורי ועוד.
עוד החליטה המועצה לאשר את המלצת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, לסנקציות שיוטלו על הזכיינים לאור אי העמידה במחויבויות שנת 2006. הסנקציות הן בנוסף למילוי המחויבויות על-ידי הזכיינים עוד בשנת 2008, בהתאם ללוח שיידון בוועדת הטלוויזיה.
באשר להטלת עיצומים כספיים, הפעלת סמכות המנכ"ל להטיל עיצומים כספיים בגין ההפרות שאושרו בדוח השנתי, הינה בכפוף לשמיעת עמדות הזכיינים. בסמכות מנכ"ל הרשות להטיל עיצום על-סך של 60 אלף שקלים על כל אי עמידה של הזכיין במחויבויות בערוץ 2 וכ-43 אלף שקלים בערוץ 10. המשמעות הכספית של העיצומים לאור הפרות הזכיינים היא כ-600 אלף שקלים ל-קשת וכן לרשת, וכ-360 אלף שקלים לערוץ 10.
המועצה החליטה גם על אכיפה מדורגת של מחויבויות באמצעות חילוט ערבויות - פיקוח הדוק על השלמת חוסרי 2006 במקביל לעמידה בהתחייבויות השוטפות לשנת 2008 בלוח העונתי המוגש על-ידי הזכיינים לאישור הרשות ובתוכניות המשודרות בפועל. הכוונה לחילוט סכומים במקרה של אי עמידה באבני הדרך שקבע המנכ"ל בהתראה שניתנת מראש.
סנקציה נוספת היא הקטנת מכסת שידורים חוזרים בשנת 2008 לקשת ולערוץ 10 אשר חרגו מהמכסה המותרת בשנת 2006.
בימים הקרובים יתחילו דיונים במסגרת הליכי "בדיקת אמצע תקופת הזיכיון" של ערוץ 10 והכל כפוף להחלטות אופרטיביות של הוועדה והמועצה בעניין.
מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה: "המנגנון לאכיפה מדורגת שיצרנו, מעבר להיותו סנקציה על הזכיינים לאור אי עמידתם במחויבויות שהציעו במכרזים, מהווה כלי שיאפשר אכיפה תוך כדי תנועה, זהו כלי עם תקפות שמאפשר לנו רגולציה בזמן אמיתי ולא בדיעבד. אנו מעדיפים שהמחויבויות יבוצעו במלואן על-ידי הזכיינים ללא צורך בהתערבות מסוג זה. אני מאמין כי בשנת 2008 לא נזדקק למנגנונים כאלה".
נורית דאבוש יו"ר מועצת הרשות השנייה: "בהמשך למדיניות המועצה הזכיינים מחויבים לעמוד במחויבויות שנטלו על עצמם ואנחנו מתכוונים להתעקש על זה. מדיניות המועצה מיועדת לבנות תרבות ישראלית אחרת, שתתן מענה ליוצרים ישראלים מכל הגוונים ליצור פה יצירה ישראלית משמעותי".

תאריך:  03/12/2007   |   עודכן:  03/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיליון שקלים יחולטו מערוצים 2 ו-10
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה ממש מזיז להן ל"ת
cbh   |  4/12/07 11:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון גל
בימים אלו מצולם בניו-יורק סרט הקולנוע "סקס והעיר הגדולה", הסרט ייצא לאקרנים בארצות הברית בקיץ 2008
בר חיון
לקוחות המעוניינים לעבור עם "מספר יפה" מפלאפון נדרשים לשלם 990 שקל
עומר עמנואל
ועדת הכנסת לעלייה וקליטה דנה היום באי קליטתם של חיילים ממוצא אתיופי בצה"ל    על-פי הנתונים החיילים עורקים כדי לסייע למשפחותיהם
רותי אברהם
"זכויות החולה" והאגודה למלחמה בסרטן דורשות מבג"צ למנוע ביטול השב"ן במסגרת חוק ההסדרים    בעתירה: ביטול ללא אלטרנטיבות - לעג לרש
משה ריינפלד
השופט: מנהלת החשבונות ידעה על המניע האמיתי לפיטורים    חנות ג'וניור אשדוד שפיטרה את העובדת חויבה לשלם לה 27 אלף שקל פיצויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il