סקירה שערכה חברת דן אנד ברדסטריט ישראל לגבי ענף האינטרנט, מעלה כי גולש האינטרנט הישראלי נמצא במקום השני בעולם בבחינת מספר שעות הגלישה הממוצע. משתמשי האינטרנט הבוגרים בישראל גולשים 37.4 שעות בחודש בממוצע. במקום הראשון נמצא הגולש הקנדי, עם 39.6 שעות בחודש.
ממוצע שעות הגלישה הוא גבוה יותר בקרב גולשי אינטרנט בתקשורת רחבת-פס, אשר גולשים 38.8 שעות בממוצע - בהשוואה לגולשי האינטרנט בקיבולת נמוכה, אשר גולשים 10.9 שעות בממוצע.
מהסקירה עולה עוד, כי מספר גולשי האינטרנט בישראל עמד בשנת 2006 על כ-3.9 מיליון (יהודים ולא יהודים), כ-54% מכלל תושבי המדינה. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי הן במספר המנויים לשירותי האינטרנט והן ברוחב הפס המוצע ללקוחות. חדירת האינטרנט המהיר בקרב האוכלוסיה היהודית בישראל היא גבוהה במיוחד - 72% ממשקי הבית מחוברים לאינטרנט (מתוך כ-1.73 מיליון משקי בית יהודיים), ומתוכם כ-95% מנויים לחיבור לאינטרנט מהיר, שהם כ-1.18 מיליון משקי בית.
"מדי שנה נוספים 191,000 מנויים לשירותי האינטרנט בפס רחב בקרב האוכלוסיה היהודית, ומדובר בצמיחה של 17.2% במספרם", מציינים כלכלני דן אנד ברדסטריט. "לפי הערכה של גורמים בתחום, בשנים הבאות יימשך הגידול בהיקף השימוש באינטרנט בפס רחב בשוק המקומי - וצפויה עלייה בשימוש באינטרנט מהיר, אך היא תהיה מתונה מבעבר".
עוד עולה מהסקירה, כי שיעור החדירה של שירותי האינטרנט המהיר בשוק המקומי הוא אחד הגבוהים בעולם - אך לא הכי גבוה. בסוף שנת 2006 ישראל דורגה במקום השמיני בעולם, עם שיעור חדירה של 68.97% למשקי הבית (היהודיים בלבד). את ישראל מקדימות מדינות כמו דרום-קוריאה, מונקו, הונג- קונג, איסלנד, סינגפור, הולנד ודנמרק. ארה"ב מדורגת רק במקום ה-25.