X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיכלו הצעה של האירגון להפקיע את סמכויות ההחלטה מהגוף המשותף בישראל לסוכני הנסיעות וחברות התעופה - ולהעביר אותן לגוף של האירגון בג'נבה אל-על הצטרפה בהצבעה שנערכה בסינגפור לעמדת סוכני הנסיעות - וסיכלה את העברת ההחלטה
▪  ▪  ▪
חברות התעופה הזרות והאירגון העולמי נכשלו
סמכויות ההחלטה לגבי הנסיעות לא יועברו לג'נבה

התאחדות סוכני הנסיעות בישראל נקלעה לעימות חזיתי מול האירגון הבינלאומי של חברות התעופה (יאט"א) - על-רקע ניסיונו לשנות את כללי הפעילות של ענף התעופה והתיירות בישראל.
לעמדת יאט"א הצטרפו חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל - אולם אל-על התייצבה לצד סוכני הנסיעות. תוצאות העימות - ניצחון להתאחדות סוכני הנסיעות המאגדת כ-600 סוכנויות נסיעות בארץ, ולאל-על, חברת התעופה הגדולה ביותר בשוק המקומי.
האירגון העולמי ניסה להפקיע מהוועדה המשותפת לסוכני הנסיעות ולחברות התעופה בישראל את זכויות ההחלטה - וניסה להעבירן למטהו בג'נבה. סוכני הנסיעות הצליחו להכשיל את המהלך החד-צדדי של יאט"א וחברות התעופה הזרות ליישם בישראל החלטה חדשה (818g) - שמשמעותה, לדברי הסוכנים, היתה "פגיעה בסוכני הנסיעות תוך עקיפה של ההיתר המיוחד שנתן הממונה על ההגבלים העסקיים לפעילות יאט"א בישראל".
ההצעה נפלה בהצבעה באסיפה הכללית של יאט"א שהתקיימה אתמול (יום ד', 5.12.07) בסינגפור. המוסד העליון של יאט"א התכנס לכינוס מיוחד, כשעל סדר יומו הצעה להחיל בישראל את ההחלטה החדשה - בעקבות המלצת יאט"א וחברות התעופה הזרות בישראל.
הרקע: בכל מדינה קיימת מערכת נהלים וכללים משותפת לסוכני הנסיעות וחברות התעופה. יאט"א ניסתה לשנותה ללא להתייעץ עם הסוכנים, ותוך עקיפה של הממונה על ההגבלים. הסוכנים טוענים כי מערכת הכללים החדשה היתה עלולה לפגוע בפעילותם, כגון בהעברת סמכויות ההחלטה לגבי נהלי הענף ופעילותו מהגוף המקומי לשווייץ. אם היתה מתקבלת ההצעה - לוועדות המקומיות היתה נותרת רק זכות המלצה - ולא החלטה והכרעה.
"לא במקרה אל-על התייצבה לצידנו", טוענים בהנהלת התאחדות סוכני הנסיעות - "בניסיון לעקר את הוועדה המשותפת". יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, מסר כי "יש לראות בהפלת ההצעה הישג אדיר לסוכני הנסיעות בישראל -ותמרור אזהרה לחברות התעופה הזרות וליאט"א, אשר עשו כל מאמץ להעביר מהלך שאינו אלא ניסיון להתנער מהפיקוח של הממונה על ההגבלים העסקיים בישראל. זאת תוך הפרתו של ההיתר המיוחד והמגביל שנתן הממונה לפעילות יאט"א בארץ. את זה ניסו לעשות באמצעות העברת סמכויות ההחלטה ליאט"א בג'נבה - גם כשמדובר בעניינים מקומיים. ההצעה נדחתה בעקבות תמיכתה של אל-על, שהצביעה נגד ההצעה ובכך הכשילה אותה".
קרני הוסיף, כי סוכני הנסיעות בישראל "לא יאפשרו לאירגון כוחני ודורסני לפעול מאחורי גבם של הסוכנים, ולהוביל מהלך חד-צדדי, דורסני בפני עצמו, ובלתי חוקי - שתוצאותיו עלולות היו לגרום להפרה של החוק הישראלי".

תאריך:  06/12/2007   |   עודכן:  06/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכני הנסיעות בישראל ניצחו אירגון התעופה העולמי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרדיו הפלשתיני הרשמי, של הרשות בהנהגת אבו מאזן, שידר חידון המציג את אדולף היטלר כגיבור    השואה לא הוזכרה אפילו פעם אחת    פלשתינים קוראים לילדיהם "היטלר"
הדר פרבר
השחקן מהסדרה "24" נשלח ל-48 שעות מאסר וקיבל עוד 5 שנות מאסר על תנאי
יפעת גדות
ישיבה על הספה ופעילות גופנית שמסתכמת במסע מהחניה לדירה עלולה להעמיד אתכם בסיכון לבעיות מנטליות קשות
שרון קביליו
תשכחו מכל החנוכיות שאתם מכירים, מהיום החנוכיות קמות לתחייה    במסגרת חג החנוכה עיצבו מעצבי השיער אבי ואלי ביטון חנוכייה מיוחדת על ראשה של הדוגמנית ורוניקה
הדר פרבר
שליח הגרעין האמריקני העביר מסר לשר החוץ של צפון קוריאה אך תוכנו טרם פורסם    שליח בכיר של דרום קוריאה אמר הבוקר כי הצדדים לא הצליחו להתקרב לפתרון המשבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il