X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים אמר נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן, בוועידת ישראל לעסקים דב לאוטמן: "קהילת העסקים מתחילה להבין שתרומה זו חובה ולא זכות"
▪  ▪  ▪

"הציעו לי להופיע בכמה מושבים בוועידת "גלובס", אבל חשבתי שנכון לי ולתעשיינים אחרים להופיע דווקא במושב שעוסק בחברה", כך אמר יוסי אקרמן, נשיא אלביט מערכות. אקרמן שדיבר במושב "השורה התחתונה: רווח לחברה", אמר כי "העושר וההצלחה בישראל, ראויים לשבח אך נמצאים בידי חלק קטן מהאוכלוסיה הישראלית, וזה לא נכון לאורך זמן". אקרמן, שבחר להשתמש במונח התנדבות ולא במונח תרומה למען הקהילה, אמר עוד כי "את מה שה' נתן לנו, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מחלקים עם כמה שיותר אנשים בישראל".
עוד אמר בכינוס כי הוא גאה שמדד מעלה, המדרג את 20 החברות הנסחרות בבורסה בעלות האחריות החברתית המובילה, דרג את אלביט מערכות כאחת מהן. "אם נמשיך ונתמיד בהקצאת משאבים לנושא הזה, נצליח".
במושב זה דיבר גם יו"ר הסוכנות היהודית, זאב בילסקי, שאמר כי "הפילנתרופים הגדולים ביותר הם בני העם היהודי". לדבריו, הסוכנות היהודית עשתה ועושה רבות למען השכבות החלשות ולצמצום הפערים. "הממשלה מנסה, אבל זו גם חובתנו להרים את השכבות החלשות באמצעות חינוך. מישהו חייב לשבור את המעגל ולתת הזדמנות לילדים שלהוריהם אין את כסף ואת היכולת".
טליה אהרוני, מנכ"ל מעלה, קראה לבילסקי לאמץ החלטה חדשה לפיה כל הסוכנות וכל הקרנות של הסוכנות, יגדירו עצמן כבעלות אחריות חברתית. דהיינו, יעמדו בסטנדטרים של מדד מעלה. "התשואה של כולנו תהיה בשינוי שנביא", אמרה.
דובר נוסף במושב, גארי היימן, נשיא ומנכ"ל סטנטרד טקסטיל, דיבר על החשיבות של שמירה על ישראל כמדינה חזקה, קולטת עלייה המציעה הזדמנות שווה לכל הילדים החיים בה. "אם נצליח לחולל שינוי בפרמטרים של החיים כיום, נגשר על הפערים ונספק מקומות תעסוקה בעיקר בפריפריה, נצליח. עלינו לשנות את הלך החשיבה שלנו. כלומר, זה לא מספיק לתת צ'ק ולהגיד שלום. צריך ליישם ערכים ואת כל מה שאנחנו מאמינים בו". היימן דיבר גם על החשיבות שבהבאת אנשי עסקים מרחבי עולם לישראל, על-מנת להקים אזורי תעשיה וליצור מקומות תעסוקה חדשים.
התעשיין דב לאוטמן דיבר אף הוא במושב. לדבריו, מהר מאוד הבין את החשיבות הרבה של הסוכנות. "למדתי שהעלייה חשובה, ולא פחות התפוצה". לדבריו תפוצה חזקה צריכה להיות אינטרס ברור של מדינת ישראל שכן האחרונה מוקפת אויבים. "אסור לנו לשכוח ש-150 מיליון מוסלמים סובבים אותנו. ככל שהקשר שלנו עם יהדות התפוצה יהיה חזק יותר, כך גם אנחנו נהיה חזקים יותר".
לאוטמן היה רוצה לראות יותר ויותר פרויקטים המפגישים בין יהודים ישראלים לבין יהודי התפוצות. עוד אמר התעשיין כי קהילת העסקים בישראל מתחילה להבין שתרומה זו חובה ולא זכות. "כמי שמעורב בפרויקטים במשך שנים, אני אגואיסט גדול כי אני נהנה מכל רגע. בחודשים האחרונים יצאתי מהעסקים ואני משקיע את רוב זמני בחינוך, ואני רוצה להגיד לכם שאין סיפוק גדול יותר מזה. אני ממליץ לכל אחד ואחת מכם לתרום. זה עושה טוב על הנשמה ובאותה הזדמנות זו חובתנו כאזרחים".

ריכוז ידיעות מוועידת גלובס לעסקים
תאריך:  09/12/2007   |   עודכן:  09/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"את מה שה' נתן צריכים לראות איך לחלק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשרד לקליטת עלייה מנצל את חגיגות ה-60 למדינת ישראל ומשיק קמפיין בעלות של 140 מיליון ש"ח להשבת ישראלים יורדים לארץ
עידן יוסף
נשיאות המועצה מוחה על הצעת חוק העיתונות    קובלת כי לא נועצו בה וכי דברים שנועדו להיות בתקנון האתיקה נכנסים לחקיקה    "החוק המוצע כולל הוראה המחזירה אותנו לימים שלפני הפסיקה שנתנה לנו את חופש הביטוי"
משה ריינפלד
הדר נמלט מהארץ בשנת 2003 לאחר שנחשד כי הוציא במרמה יחד עם אחרים 1.6 מיליון שקל מהמוסד לביטוח לאומי ומחברות ביטוח
רותי אברהם
חברה לציוד הפקות דורשת להורות לאתר nrg לחשוף פרטי טוקבקיסט לצורך תביעת דיבה    אתר nrg: נחשוף כתובת IP רק בצו של בית משפט
יהונתן דחוח-הלוי
ממשלת מצרים פועלת לחדש את ההידברות בין החמאס לפתח שנקטעה לאחר ההפיכה הצבאית הקיץ האחרון    משלחות של שני הארגונים אמורות להגיע בקרוב לקהיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il