תבל מילו תבע את אלי קירי בעליה של חנות לכלי מטבח בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה לאחר שסירב להשיב את כספו. מכתב התביעה עלה שהתובע קנה בחנותו של הנתבע מכונה להשחזת סכיני מטבח בעלות של 175 שקל ומספר ימים לאחר מכן, בעצת אשתו, החליט שאין לו צורך במוצר והחזיר אותו לנתבע. כשביקש את כספו בחזרה השיב הנתבע שאינו מחזיר כסף והפנה את התובע לשלט בו צוין שהחנות מעניקה זיכוי בלבד. התובע שלא אהב את התשובה, הגיש את התביעה כאמור, למרות שלא "הצטייד" בעילת תביעה.
בכתב ההגנה השיב הנתבע שפעל בהתאם לחוק הגנת הצרכן והצהיר בשלט, באותיות ברורות וקריאות, על מדיניות החזרת טובין לפיה לקוח שהחזיר מוצר יקבל זיכוי ולא כסף בחזרה ומכאן שיש לדחות את התביעה נגדו.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, הסכימה השופטת נילי פלד לחלוטין עם הנתבע ודחתה את התביעה ללא צו להוצאות. "טענת הנתבע בדין יסודה וזוהי חובתו על-פי החוק להודיע בכתובים באופן ברור לבאי העסק על מדיניות החזרת טובין ומשעשה זאת אין עילת תביעה נגדו".