X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גבר על פרשלטיין ברוב של 663 מול 626 מבטיח שינוי ודרך חדשה הנשיא החדש - סגן אלוף במילואים וחוקר שבויים
▪  ▪  ▪
[צילום: יחסי ציבור]

סוכן הביטוח הירושלמי אהוד כץ, 52, נבחר היום (ה', 13.12.07) לנשיא החדש של לשכת סוכני הביטוח. הוא בא במקומו של יוסי מנור, המסיים היום שש שנות כהונה ואינו רשאי להבחר שוב. כץ גבר ברוב קטן על סגן נשיא הלשכה, זאב פרלשטיין - 663 לכץ מול 626 קולות לפרלשטיין.
בבחירות השתתפו ב-1,300 מתוך 3,000 סוכני הלשכה. מספר המצביעים בבחירות היום גבוה במידה ניכרת ממספר המצביעים בבחירות הקודמות.
בנאום הניצחון שלו הבטיח כץ שינוי. כץ: "היום נפתחה תקופה חדשה בחיי הלשכה. מטרתי היא להחזיר את הכבוד והרווחיות לסוכני הביטוח". הוא הודה לראשי תומכיו, בהם מיכל שילה שהייתה יו"ר מחוז תל אביב ויעקב צרפתי, שהיה בעצמו מועמד לראשות הלשכה בעבר.
מקורביו של כץ אמרו היום ל-Nfc : "כץ נבחר בזכות יכולת ארגונית טובה. הוא מנהיג. בעבר עמד בראש סניף ירושלים והוכיח שהוא איש ארגון מעולה. כץ ינהיג משטר של עבודת צוות בלשכה, כשהוא המנהיג".
אהוד כץ, סוכן ביטוח זה 30 שנה, הוא סגן אלוף במילואים. הוא שירת בחיל המודיעין והיה חוקר בכיר של שבויים. מקורביו אומרים כי גם בתפקידו בצבא הוכיח כושר מנהיגות.
הנשיא היוצא, יוסי מנור, שזכה לתשואות רבות, בירך את שני המתמודדים. בנאום הפרידה שלו קרא למפקח על הביטוח להקטין את מספר החוזרים וההוראות שהוא שולח לענף, כי פשוט אין פנאי להתמודד עם כולם. כן קרא לחרות הביטוח לתת אופציות גם לסוכנים.
חברי הלשכה בחרו היום, במקביל, גם חברים למועצה הארצית, שהיא הגוף העליון של הלשכה. כן בחרו חברים חדשים לבית הדין הארצי של הלשכה.
מערכת הבחירות התנהלה בשני שלבים - לפני שבועיים בחירות במחוזות, והיום בחירות בקלפי מרכזית. ל-Nfc נודע כי במחוזות הצביעו 1,050 איש, ובקלפי המרכזית 240, בעיקר חברי מחוז תל אביב . בראש ועדת הבחירות עמד, זו הפעם השביעית, ידידיה רפאלי. הבחירות נערכו היום באולם האירועים המרכזי של איירפורט סיטי, ליד נתב"ג. הן נערכו במקביל לאסיפה הכללית השנתית של הלשכה, שבה נשמעו דברי הנשיא היוצא, דברי המועמדים, ותקציב הלשכה הובא לאישור.

תאריך:  13/12/2007   |   עודכן:  27/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד כץ נבחר לנשיא סוכני הביטוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בית המשפט העליון סירב להתיר לאריה טל לערער בשנית על העונש שנגזר עליו: שלושה חודשי מאסר בפועל ושלושה נוספים בעבודות שירות
דרור מרום
הדוח שהוכן במשרד האוצר ע"י הממונה על שוק ההון הוצג בפני הגופים המוסדיים    חושף כי מבקרי הפנים בחברות לא ביצעו ביקורות נאותות בתחום ההשקעות לאיתור ליקויים וסיכונים בפעילות וניהול הנכסים    נמצאו מקרים בהם ועדות ההשקעה אינן ממלאות חובותיהן לקביעת מדיניות ההשקעות, אישור עסקות בטרם ביצוען, פיקוח אחר ביצוע השקעות ושיטת שערוך הנכסים    מנהלים קיבלו החזר על הוצאות שלא מגיעות להם
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת חיפה    בני נוער עולי אתיופיה רואים בבית הספר בארץ מקום פרוץ ללא גבולות שגורם להם לתסכול והורס את הנורמות התרבותיות שלהם
שגיא עמית
שגיא עמית לא מתבלבל ולא נופל, ומפגיש את וויליאם שלו עם המטבח הברזילאי-ישראלי של פאפאגאיו בעזריאלי    יחד הם פוצחים במירוץ קרניבורי מול חותך בשרים כפייתי, שלא יניח לכם עד שתרימו ידיים
משה ריינפלד
האמנה עליה חתמו ראשי האיחוד האירופי יוצרת תפקיד חדש של נשיא האיחוד האירופי, מחזקת את הממונה על מדיניות החוץ, ומבטלת את זכות הווטו של המדינות החברות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il