X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשם הדומיין המורשה בישראל מטעם ארגון האינטרנט, חברת דומיין דה נט, אומרת כי שם זה מתאים במיוחד לחברות הפונות לשוק באסיה
▪  ▪  ▪
דומיין דה נט, רשם אינטרנט בישראל

חברת דומיין דה נט, שהיא רשם מורשה של ארגון האינטרנט העולמי ICANN ושל ארגוןDotAsia מהונג-קונג, החל (יום א' 16.12.07) לרשום כתובות של אתרים בישראל, ובעיקר חברות ועסקים המעוניינים בכך, עם הסיומת החדשה באינטרנט: Asia.
הסיומת Asia. מאפשרת לחברות וליחידים הפועלים באזור אסיה לפנות לקהילת האינטרנט ביבשת, שהיא הקהילה הגדולה בעולם, וכן למי שמחפשים מידע על אסיה, מאסיה או עבור אסיה.
את שמות הדומיין בסיומת .Asia יכולים לרשום ארגונים ויחידים הממוקמים באחת ממדינות אסיה. מכיוון שישראל נמצאת אסיה, כל גוף ישראלי יכול להגיש בקשה לרישום שם דומיין בסיומת זו. חברות וארגונים המעוניינים להגן על-שמם או על שם המותג שלהם או על הסימן המסחרי, יכולים לעשות זאת באמצעות הגשת בקשה במסגרת הליך ההגנה על שמות וסימני מסחר המכונה Sunrise, שיסתיים ב-15 בינואר 2008.
רישום שמות דומיין חדשים בסיומת .Asia כמו גם הגשת בקשה להגנה במסגרת ה-Sunrise ניתן לבצע באמצעות אתר דומיין דה נט באינטרנט - www.domainthenet.com.
זיהוי כחברה הפועלת באסיה
יואב קרן, מנכ"ל דומיין דה נט, אומר כי חברות וארגונים ישראלים יכולים מעתה לרשום שם דומיין בסיומת Asia. ולהשיג בכך זיהוי כחברה הפועלת באסיה. "סיומת Asia. היא כלי שיווקי היכול לסייע לחברות המעוניינות להיכנס לשוק באסיה או להרחיב את עסקיהן ביבשת באמצעות יצירת נוכחות באינטרנט המזוהה עם אסיה". אומר קרן.
קרן הוסיף: "חברות צריכות להיות מודעות לכך שהסיכונים באינטרנט מתפתחים בקצב מסחרר, ואם הן מעוניינות להגן על עצמן מסיכונים כמו הפרות סימני מסחר, פישינג (Phishing) והונאות של לקוחות, הפסד הכנסות לאתרים מתחזים, השמצות, הפניית לקוחות למתחרים ועוד, עליהן לרשום את שם הדומיין שלהן בכל סיומת רלוונטית, ובעיקר בסיומת הגנריות כדוגמאת הסיומת החדשה - .Asia".
באפריל 2006 הושקה סיומת הדומיין EU המיועדת לחברות וארגונים הפועלים באירופה. הסיומת נפתחה לרישום גם בישראל באמצעות חברת דומיין דנה נט. שנה וחצי בלבד לאחר ההשקה נמכרו 2.5 מיליון שמות דומיין עם סיומת EU בעולם, והיא ממוקמת במקום השמיני ברשימת סיומות שמות הדומיין הנפוצות.
"אנו צופים כי סיומת הדומיין .Asia תרשום הצלחה דומה בעולם וגם בישראל בדומה לרישום של הסיומת EU שנחלה הצלחה גדולה וסייעה במיצוב חברות הפועלות באירופה", אומר קרן.
לדברי אדמונד צ'אנג, מנכ"ל ארגון DotAsia, יש ביבשת כ-400 מיליון משתמשי אינטרנט, המהווים 10% בלבד מתושביה. הכלכלה באסיה צומחת בקצב מהיר והסיומת החדשה Asia. צפויה להאיץ את צמיחת האינטרנט באזור ולהניב עוד הזדמנויות לחברות ויחידים".
"המילה Asia הפכה למאוד נפוצה כיום כחלק משם חברה או שם מותג. חיפוש בגוגל מעלה 1.5 מיליון תוצאות למונח Asia Ltd. אתר הדרושים monster.com מכיל כ-300 שמות של חברות אמריקניות המתחילות במילה Asia. אתר amazon.com כולל 900 תוצאות כאשר מחפשים מגזינים המכילים את המילה Asia ולמעלה מ-200,000 תוצאות בקטגורית הספרים", מוסיף צ'אנג.

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שם דומיין חדש מוצע לאתרים בישראל: Asia.
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בית משפט השלום זיכה את גרשון רסקין שנעצר בטענה שאיים על שוטרים, וקבע כי עדותם הייתה תמוהה ומלאה סתירות
אפרת נוימן
התקשורת הבריטית מדווחת ש-QXL נמכרה לנאספרס תמורת 1.5 מיליארד דולר    מאז השקיעה הקבוצה ב-QXL עלתה המניה ב-2,000%    אחרי שמכרו מניות ב-50 מ' ד', הם מחזיקים במניות ב-210 מ' ד'
משה ריינפלד
שופט קבע כי שפיר תשלם לאגט 635,392 שקל בצירוף ריבית והצמדה מ-1995 על עבודתה בגשר נחל גילה למרות שהפסיקה את העבודה
יהונתן דחוח-הלוי
אתר אינטרנט פלשתיני המזוהה עם הג'יהאד האיסלאמי מפרסם עדות של פלשתיני אשר טוען כי ראה את גלעד שליט מייד לאחר חטיפתו    עד הראייה מספר כי החייל החטוף סבל מחבלות ומכוויות בפניו ובידיו ולא נראו עליו סימני דם רבים
רותי אברהם
הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד ליאור קצב על עבירות של שוחד והטרדה מינית    הפרקליטות סגרה תיק אחד משתי תלונות נוספות שהוגשו נגדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il