X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסטודנטים גם דרשו כי יתקיימו שלושה מועדי בחינות יושב-ראש אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב: "לא ניתן לפגוע בציבור כל כך רחב של למעלה ממאתיים אלף סטודנטים"
▪  ▪  ▪
פעמיים מועד ב'? [צילום: גל טל]

בשעות הערב (יום ב', 17.12.07) הסתיימה פגישה בין נציגי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, ובראשם גיל גולדנברג, יו"ר אגודת הסטודנטים, ובין פרופ' דני לויתן, רקטור אוניברסיטת תל אביב. הפגישה עסקה בהערכות האוניברסיטה ליום שאחרי השביתה.
משתתפי הפגישה דנו במספר נושאים מהותיים, הנוגעים לעתידו של הסמסטר ולהמשך התנהלות מערכת ההשכלה הגבוהה.
הסטודנטים העלו מספר דרישות בפני ראשי האוניברסיטה. בין היתר, הסטודנטים ביקשו את התאמת משך סמסטר א' ו-ב', על-מנת למזער את הפגיעה בחופשת הקיץ. מדובר בחופשת הקיץ השלישית, במערכת ההשכלה הגבוהה, בה הסטודנטים עתידים להיפגע ואינם יכולים לעבוד כראוי. כזכור, בקיץ 2006 התנהלה מלחמת לבנון. בקיץ 2007 הושלמה שנת הלימודים, בעקבות שביתת הסטודנטים. הפגיעה בחופשת הקיץ פירושה פגיעה כלכלית אנושה בציבור של מעל מאתיים אלף סטודנטים.
דרישה נוספת מתייחסת לתוספת למערך הסיוע האקדמי לסטודנטים עם תום השביתה. הסטודנטים ביקשו את הגדלת שעות הקבלה של המרצים, הרחבת מערך הלמידה המתוקשבת והרחבת שעות הפעילות של המעבדות והספריות.
הסטודנטים ביקשו כי יתקיימו שלושה מועדי בחינות. מועד ראשון שיתקיים בתום הסמסטר הנוכחי (לאחר ה-18 בינואר). מועד שני בתום תקופת הארכת הסמסטר, ומועד שלישי שיהיה מועד ב'. ההצעה מדברת על כך שכל סטודנט יוכל לבחור שני מועדים שבהם הוא ייבחן, על-מנת להקל עליו ולאפשר לו להתכונן כראוי לכל בחינה.
דרישה נוספת של הסטודנטים היא למתן פקטור חיובי, באותם קורסים שלא התקיימו במהלך השביתה, וכנראה יתקיימו במתכונת מואצת בתום השביתה. הפקטור החיובי ינתן במידה וממוצע הציונים יהיה נמוך יותר מממוצע הציונים בקורס זה בשלוש השנים האחרונות.
הסטודנטים גם ביקשו כי ידחו מועדי הגשת סמינריונים, ינתנו הקלות בכל מה שקשור לדרישות קדם לקורסים, סטודנטים המשרתים במילואים יקבלו הקלות מעבר לאלו שרשומות בתקנון כיום.
גיל גולדנברג, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב:
"אנחנו נערכים לפתרונות 'היום שאחרי' כבר מעכשיו. לא ניתן לפגוע בציבור כל כך רחב של מעל למאתיים אלף סטודנטים. על מוסדות ההשכלה הגבוהה לגלות גמישות מירבית במתן ההקלות לסטודנטים, כך שיתאפשר להם לעבוד בתקופת הקיץ וללמוד בצורה סבירה במשך שנת הלימודים".

תאריך:  17/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסטודנטים לאוניברסיטה: "קצרו הסמסטר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
מפלגת "התקווה" דורשת לבטל החלטת רה"מ אולמרט למסור שריוניות כמחווה לפלשתינים    ב"כ התקווה עו"ד משגב: אולמרט לא קיבל אישור מליאת הממשלה
רונן ליבוביץ
ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר בדיון מיוחד של מליאת הכנסת לציון 42 שנים לתלייתו של המרגל אלי כהן כי "חלק ניכר מפועלו של האיש שלנו בדמשק נסתר ועלום, ותרומתו האמיתית למודיעין הישראלי ידועה אך לבודדים"
אלעזר לוין
תשקיע 205 מיליון שקל    השותפים האחרים - אס.ג'י.אס., גיתם, פרופר, חממה
איציק וולף
צוללן ישראלי ששימש כמדריך צלילה באתר 'החור הכחול' בסיני טבע למוות בשבוע שעבר    היום נמשתה גופתו מן המים    תועבר מחר לישראל
דרור מרום
בראש ובראשונה יסדיר ההסכם עם ארבע המדינות הגדולות באמריקה הלטינית את הורדת המכס על הייבוא מישראל - כך שהוא יועיל ליצואנים הישראלים    במשרד התמ"ת מעריכים כי יישום המהלך יתרום משמעותית לחיזוק והגברת הייצוא הישראלי לגוש זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il