X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף ההזמנה יגיע לכמה מיליוני דולר הבנק ביקש לא לחשוף את זהותו מנימוקיו שלו זאת ההזמנה הגדולה ביותר למערכות אלה באירופה
▪  ▪  ▪
המערכת תותקן בחמישה אתרים של הבנק [צילום: בורסת נאסד"ק]

נייס מערכות תבצע אספקה בהיקף של כמה מיליוני דולר של מערכות לניתוח אינטראקציות ל"בנק אירופאי מוביל", כלשון החברה, שביקש לא לזהותו. הפתרון שיסופק הוא מרכיב במוצר NICE SMARTS CENTER. בבנק כבר מופעל אמצעי אחר מהמערכת הזאת - לניהול כוח-האדם במוקדי השירות.
הפתרון של נייס יותקן בחמישה אתרים של הבנק, עבור יותר מ-2,000 נציגי שירות התומכים בפעילויות הבנקאות המסחרית והביטוח של הבנק, הפתרון יסייע לדברי היצרנית לשיפור היעילות התפעולית, איכות השירות, ורמת שביעות רצון הלקוחות.
יכולת ניתוח האינטראקציות של נייס תאפשר לבנק למנף מידע המופק מאינטראקציות עם לקוחות, על-מנת לספק הבנה מעמיקה יותר של הגורמים המשפיעים על שביעות רצונם. הבנק יוכל להצליב את תכני האינטראקציות עם פעילות המופיעה על מסכיהם של נציגי השירות ועם משוב הלקוחות, ועל-ידי כך לספק למנהלים כלים ממוקדים שיסייעו לשיפור תיפקוד נציגי השירות והגברת העמידה בתקנים וברגולציות פיננסיות.
נשיא נייס לאזור אירופה, המזרח-התיכון ואפריקה, תמיר גינת, אמר כי הבחירה במערכת מדגימה את יישום האסטרטגיה של נייס לספק פתרון מקיף המאפשר לאירגונים להתמודד עם ניהולו המורכב של מוקד השירות, והמאפשר "למנף את התובנה על-מנת לפתור סוגיות עסקיות מרכזיות".

תאריך:  19/12/2007   |   עודכן:  19/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נייס תספק אמצעי ניתוח אינטראקציות לבנק באירופה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב קם
עיריית ירושלים תאיר את חומות העיר העתיקה בירושלים הקרוב בתאורה ירוקה    הארת החומות היא חלק מהמאמץ הכולל של העיריה, החברה להגנת הטבע וארגון גרינפיס להגברת המודעות לנושאי איכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ
משה ריינפלד
ביהמ"ש העליון הורה להעמיד לדין את אברהם בר יוסף לדין על קבלת בת משפחה לעבודה בתפקיד הכפוף לו ובקידומה
שרון קביליו
חיים גליק מונה לתפקיד המנכ"ל באוניברסיטת בר אילן    גליק יחליף בתפקיד את שבתאי לובל שמונה לתפקיד משנה לנשיא האוניברסיטה לפיתוח אסטרטגי    גליק ייכנס לתפקידו רק לאחר שישלים את התחייבותו לפיקוד השב"ס
זאב קם
כך מתכוונת לבקש רשות הטבע והגנים מוועדת הפנים של הכנסת, בדיון שיתקיים ביום שני הקרוב    המטרה: לשמור על הצחראש הלבן, מעופות המים הנדירים בעולם
דרור מרום
נתוני המגמה של שיעור הבלתי מועסקים חושבו לאחר ניכוי השפעות עונתיות וגורמים בלתי סדירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il