X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלוז של גרנט יפגשו את הנבחרת של קשטן למשחק חגיגי בר"ג בסוף חודש מאי כחלק מחגיגות העצמאות צ'לסי תגיע עם טרי, קול, דרוגבה ושאר הכוכבים
▪  ▪  ▪
אברהם גרנט [צילום: ONE]

פרסום ראשון: צ'לסי תגיע לארץ בסוף חודש מאי ותפגוש את נבחרת ישראל למשחק חגיגי באצטדיון רמת-גן לרגל חגיגות יום העצמאות ה-60 למדינה.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, סיכם עקרונית עם הבלוז, שמודרכים על-ידי המאמן הישראלי, אברהם גרנט, ובבעלות המיליארדר רומן אברמוביץ', על אירוח משחק הידידות החגיגי.
לוזון כבר יידע ושיתף בנושא את השרה המקשרת, רוחמה אברהם, האחראית מטעם הממשלה על ארגון חגיגות 60 השנה למדינה.
הצדדים עדיין לא סיכמו על תאריך סופי ויש לזכור כי במאי נערך גמר ליגת האלופות והגביע האנגלי.
טל בן-חיים, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, אלכס, אשלי קול, פיטר צ'ך, מיקאל אסיין, ג'ון אובי-מיקל, מיכאל באלאק, שון רייט-פיליפס, ג'ו קול, אנדריי שבצ'נקו ודידייה דרוגבה הם רק חלק מרשימת הכוכבים הארוכה של צ'לסי, כשגם בן סהר אמור להשתייך לסגל של הבלוז אחרי שחזר מההשאלה בקווינס פארק ריינג'רס.
35 אלף ילדי בר-מצווה מהפריפריה יזכו לקבל כרטיסים בחינם לאצטדיון הלאומי וימלאו את מרבית היציעים ברמת-גן.
יהיה מעניין במיוחד לראות איך הנבחרת בהדרכתם של המאמן דרור קשטן ועוזרו, משה סיני, ינסו לתת פייט לצ'לסי הגדולה בהדרכת אברהם גרנט.
אבי לוזון אישר את הידיעה ואמר ל-ONE: "אנחנו נעשה חגיגת כדורגל לטובת ילדי הבר-מצווה, חגיגה לכדורגל הישראלי ולכבוד 60 שנה למדינת ישראל".
"זו הזדמנות נאותה להודות לאברהם גרנט הישראלי ורומן אברמוביץ' היהודי".
ל-ONE נודע כי כשראש הממשלה, אהוד אולמרט, ביקר לאחרונה בלונדון ופגש את ידידו, מאמן צ'לסי, גרנט, נושא המשחק עלה בין השניים בבקשה אחת: שחגיגות 60 שנה למדינה יהיו יחד עם גרנט וצ'לסי בישראל.
מי זוכר את מוריניו?
כזכור, גרנט החליף את ז'וזה מוריניו בתפקיד מאמן צ'לסי לפני 3 חודשים והוביל את הכחולים מלונדון לרצף אדיר של 16 משחקים ללא הפסד. רק לפני כשבוע הישראלי, שהחל את דרכו בתפקיד עם הפסד למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, האריך את חוזהו בסטמפורד ברידג' ב-4 שנים נוספות, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE.
גרנט הגיע לראשונה לאנגליה ב-2006, כאשר הוא מונה למנהלה הטכני של פורטסמות'. לאחר עונה הוא עבר לשמש כמנהלה הספורטיבי של צ'לסי ובחודש ספטמבר, לאחר שהמנג'ר הפורטוגלי ז'וזה מוריניו עזב את הקבוצה, גרנט קיבל את הקרדיט והחזיר אותו בענק.
כאשר לצידו העוזרים סטיב קלארק והאנק טן-קאטה, גרנט דאג להרגיע את העניינים לאחר ששמועות רבות דיברו על רצונם של מספר שחקנים לעזוב את הקבוצה לאחר עזיבתו של מוריניו הפופולרי.
עיתוני אנגליה, שלא הבינו את המינוי והגיבו בציניות האופיינית להם, צפו בגרנט ובצוותו מרגיעים את הביקורת של דידייה דרוגבה, פרנק למפארד והשאר ומכניסים את הקבוצה לכושר, כולל דרוגבה הממורמר שבתקופת גרנט מרבה לכבוש.
לאברהם גרנט לא היה הרבה זמן לחגוג אחרי המינוי המפתיע. כאמור, היריבה הראשונה שלו היתה לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד, והיא יותר אכזרית מכל המבקרים הקיימים באנגליה, שנהנו להתבדח על חשבונו של "אברהם מי?".
הכחולים הפסידו 2:0 ונראה היה שגל השמועות על מאמנים שמועמדים לרשת את מוריניו יעשה את שלו וגרנט יסיים את דרכו כמאמן הקבוצה העשירה בעולם. אבל מי שזילזל במאמן שגדל במלאבס לא ידע עם מי יש לו עסק. גרנט זימן לשיחה את דידייה דרוגבה ופרנק למפארד, שאיימו לעזוב בעקבות עזיבותו של הפורטוגלי והרגיע אותם.
גם על המגרש התחיל המאמן לנסות לחולל שינוי. הקבוצה, שנראתה שבורה ברגעים מסוימים, הגיעה לאיצטדיון המסטאייה של ולנסיה ופיגרה 1:0 - תוצאה שהיתה יכול לגמור לה את העונה. אבל היה זה אותו דרוגבה, שלפני רגע איים לעזוב, שהחזיר את צ'לסי למשחק כשבסיום השלימה הקבוצה ניצחון 1:2 שסימן את השינוי בקבוצה.
מאותו רגע צ'לסי פשוט לא הפסידה. גם הביקורות התחילו לדעוך כשבמשחק הגדול הראשון של הקבוצה אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד, ניצחה צ'לסי את מנצ'סטר סיטי 0:6 והוכיחה שאפשר לנצח בהפרש של יותר משער אחד.
ארסנל עצרה את הרצף של צ'לסי
רצף 16 המשחקים ללא הפסד של גרנט וצ'לסי נעצר רק ביום ראשון ב-1:0 בדרבי הלונדוני מול ארסנל באצטדיון האמירויות. הניצחון 0:1 של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול באנפילד באותו "יום ראשון הגדול" של הפרמייר-ליג, הרחיק את המרסיסיידרס ואת הבלוז מהתותחנים ומהשדים האדומים במירוץ לאליפות.
אחרי 17 מחזורים בליגה האנגלית, צ'לסי נמצאת במקום השלישי בליגה האנגלית עם 34 נקודות, 4 יותר מליברפול החמישית (לה יש משחק חסר), 5 פחות מיונייטד שנמצאת במקום השני ו-6 נקודות פחות מהמוליכה, ארסנל.
צ'לסי העפילה גם לחצי-גמר גביע הליגה אחרי ניצחון 0:2 על ליברפול בסטמפורד ברידג' במשחק שבו אברהם גרנט, טל בן-חיים ויוסי בניון נפגשו על מגרש אחד. בחצי הגמר הבלוז יפגשו את אברטון של איגביני יעקובו, אותו אימן גרנט במכבי חיפה, בחודש הבא. במקביל יתמודדו ארסנל וטוטנהאם בדרבי לונדוני על הכרטיס לגמר.
גרנט הצעיד את צ'לסי להצלחה גם בזירה האירופית. אחרי ה-1:1 המאכזב של הלונדונים מול רוזנבורג בסטמפורד ברידג' במשחקו האחרון של מוריניו בתפקיד המאמן, הישראלי הצליח לנווט את הספינה הכחולה למקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות כשהיא מקדימה את שאלקה ב-4 נקודות.
בשמינית גמר הצ'מפיונס צ'לסי הוגרלה מול אולימפיאקוס היוונית, שסיימה במקום השני של בית 2 בשלב המוקדם עם 11 נקודות והפרש שערים (4+) דומה לזה של ריאל מדריד, שסיימה ראשונה. למרות דעות הפרשנים כי מדובר בהגרלה נוחה, גרנט חושב אחרת.
"נראה אחרי המשחק אם זו היתה הגרלה קלה", אמר גרנט, "אני חושב שגם ורדר ברמן ולאציו חשבו כך, אבל הם (אולימפיאקוס) שיחקו טוב בשלב הבתים. הם הפסידו נגד ריאל מדריד ב-10 שחקנים, ניצחו את ברמן בבית ולאציו בחוץ". אני לא חושב שזה משחק קל. כל היריבות בשלב הזה הן באותה רמה פחות או יותר".

תאריך:  23/12/2007   |   עודכן:  23/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צ'לסי תשחק מול ישראל בחגיגות ה-60 למדינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לפי המסמכים שנחשפו סיכמו חברות נסטלה, מארס, הרשי ועוד על מחירים קבועים בשוק השוקולד, המגלגל מולטי-מיליארדי דולרים
יפעת גדות
נתונים לגבי תזונה ודימנציה נתגלו על-פי שלושה דפוסי מפתח: אכילת פירות וירקות    אכילת דגים וצריכת שומנים עשירים בחומצות שומן אומגה-3
מערכת PCאון
AMD מפרסמת מחקר בנושא השימוש באנרגיה בחמישה אזורים ברחבי העולם; קוראת לשותפותיה בתעשיה לזרז את המאמצים לייעול אנרגטי
מערכת PCאון
יאיר לפיד עובר לתוכנית "אולפן שישי", וזה בדיוק הזמן לחזור ולהיזכר בכמה עובדות ידועות (יותר ופחות) על הבן של טומי לפיד. אז למה רופאי שיניים מפחדים ממנו?
הדר פרבר
ניו-יורק טיימס: מסמכים מסווגים חושפים: אדגר הובר, ראש האף-בי-איי לשעבר, תכנן לעצור חשודים אותם העריך כאיום לבטחון המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il