X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עורך הדין זיו וסרצוג, הדובר מנדרינית, יעמוד בראש השלוחה בסין השלוחה תעסוק, בין השאר, בתחום קשרי משקיעים, מסחר, נדל"ן וקלינטק
▪  ▪  ▪
עורך הדין זיו וסרצוג [צילום: יח"צ]

משרד עורכי דין יובל לוי ושות', המתמחה בתחום המסחרי, פותח שלוחה בסין. המשרד החדש ממוקם בעיר גואנג'זו (Guangzhou), המהווה מרכז עסקי ותעשייתי מהגדולים בסין והממוקמת בסמוך להונג-קונג.
בראש השלוחה יעמוד עורך הדין זיו וסרצוג, הדובר מנדרינית. השלוחה הסינית של המשרד תקיים שיתוף פעולה אסטרטגי עם פירמת עורכי הדין הסינית Kingson, שהיא בעלת סניפים בגואנג'זו ובשנז'ן (Shenzhen), המתמחה בהשקעות בינלאומיות זרות בסין, בליווי חברות ותאגידים ובקניין רוחני.
הפעילות הנרחבת של אנשי עסקים ישראלים בסין והעסקות הרבות עם מדינת הענק מחייבת, בדרך כלל, שיתוף פעולה של משרדי עורכי דין ישראלים עם פירמות מקומיות בסין. עיקר הקשר נעשה באמצעות פירמות עורכי דין בהונג-קונג, והן אשר נמצאות בקשר עם הפירמות הסיניות. זאת, בשל מגבלת השפה ואי ידיעת האנגלית במרבית הפירמות הסיניות. קשר זה הינו מסורבל יחסית ומייקר את העלויות.
לדברי עורך הדין עופר לוי, השותף המנהל במשרד יובל לוי ושות', ההחלטה לפתוח שלוחה בסין נבעה מהגידול החד בפעילות של לקוחות המשרד בסין, ובצורך שלהם במתן מענה לפעילות המשפטית שלהם במדינה. "בפעילות העסקית בסין ישנה חשיבות קרדינלית להיכרות, בלתי אמצעית, עם המנטליות המקומית ועם השלטונות והרגולציה הסינית. היכרות היכולה להתבצע רק באמצעות ישיבה פיזית במדינה", אומר לוי.
לדבריו, הקשר הישיר עם השלוחה בסין עשוי להיות קריטי עבור אנשי העסקים הישראלים הפועלים במדינה, בייחוד על-רקע התמורות הגדולות, והמהירות, החלות בתחום הרגולציה הסינית, בכל הקשור לקשרי המסחר בין סין ובין משקיעים זרים.
השלוחה הסינית של המשרד מיועדת לתת מענה לאנשי עסקים ישראלים הפועלים בסין ואשר מעוניינים בקשר ישיר, ובשפה העברית, עם פירמת עורכי דין בסין. השלוחה תעסוק בכל תחומי הפעילות המסחרית ובכלל זה בתחום הייצוא והייבוא, הייצור בסין, פרויקטים של שיתופי פעולה עם חברות מקומיות, נדל"ן וקלינטק.
בתחום איכות הסביבה והקלינטק, שיתוף הפעולה בין המשרד, המדורג כמשרד המוביל בישראל בתחום, ובין השלוחה בסין, יאפשר לחברות ישראליות הפועלות בתחום גישה לשוק הסיני, אשר סובל מבעיות קשות של איכות סביבה ומשווע לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.
תחום נוסף בו תתמקד השלוחה הוא בתחום שיתופי הפעולה בין משקיעים סינים, המעוניינים להשקיע בחברות מערביות, ובין חברות ישראליות. לדברי עורך הדין וסרצוג, בתקופה האחרונה החלה מגמה של אנשי עסקים סינים ומשקיעים סינים המחפשים להשקיע בטכנולוגיות מערביות, ובכלל זה בטכנולוגיות ישראליות.
"מיקומה של השלוחה בלב אזור העסקים וההיי-טק של סין, יאפשר למשרד לסייע לחברות ישראליות המחפשות הן הזדמנויות השקעה בחברות סיניות והן אפשרות של השקעה סינית בהן", אומר עורך הדין וסרצוג.

תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד עורכי דין יובל לוי ושות' פותח שלוחה בסין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עו"ד ישראלי בסין
מקורב  |  24/12/07 13:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בעל מסעדה בגרמניה קדח חורים בקיר כדי שהמעשנים יוכלו להוציא את הראש והידיים ולעשן
הדר פרבר
את הנסיכה דיאנה הגדיר כ"עצובה, היסטרית, עסוקה בעצמה (ו)הרסנית..."
משה ריינפלד
הערים השכנות לחיפה טוענות כי אף שגם הן ספגו נזקים כבדים במלחמת לבנון השנייה, החליטה הממשלה על הענקת הטבות כלכליות לחיפה בלבד
דרור מרום
למרות הירידה באבטלה - ישראל הגיעה לשיא של 10 שנים ברמת הקושי בגיוס עובדים מקצועיים בתעשיה    77% ממפעלי התעשיה דיווחו על קשיים בגיוס עובדים מקצועיים ברבע השלישי של השנה    חסרים יותר מ-4,000 עובדים בענפי המתכת והחשמל, הפלסטיקה, המזון, ההיי-טק, הטקסטיל, הכימיה והפרמצבטיקה
יפעת גדות
איך אפשר לעזור לילד אם הוא סובל מווירוס ולא מקבל אנטיביוטיקה? מתי צריך לקחת אותו לרופא? וממה צריך להיזהר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il