X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
לפעמים המנה היא רק תירוץ לרוטב, כמו שמגלה יעל צלניק בביקור בסימן ההיכר המובהק של אילת - Three Monkeys Pub, שעשה לה שמייח בכל פינה בנשמה ואפילו האכיל אותה מקופסאות שימורים
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Three Monkeys Pub באילת]

כמו מגדל אייפל בפריז, בניין האמפייר סטייט בניו-יורק ומקדש הבהאים בחיפה, כך פאב ה- Three Monkeys באילת. כל הנופשים נוהרים אליו והפתגם אומר כי "לא באמת היית באילת אם לא קפצת ל'מנקיס'". בתור נופשת שמשתדלת לכבד את עצמה, כמו גם נעמי, שותפתי לבטן-גב, שמתי פעמיי אל עבר פאב הידוע. אחרי סיבוב קצר על הטיילת ("מחר נלך לחוף הזה", "לא! מחר נלך לחוף הזה!") נכנסנו בנונשלנטיות לבקר את שלושת הקופים.
הפאב גדול ומרווח והבמה נראתה כאילו יש הופעה הערב. ולא בכדי, מסתבר שבאמת יש כאן הופעות בכל ערב. בינתיים התיישבנו לנו והזמנו בירות כדי שבהופעה נוכל לתת בראש. נעמי הלכה על סטלה מהחבית ואני ניסיתי את הוויינשטפאן שהיתה ממש טעימה (שתיהן עלו 29 שקל לחצי ליטר). קיבלנו גם שוט של סמירנוף וניל בגלל שהזמנו בירות פרמיום. ה-Happy Hour של ה"מנקיס" נחגגת בין תשע לעשר כל לילה, ראשון עד שבת, וחלה על היין והבירות וגם על קוקטייל הבית שמשתנה מיום ליום. בקיצור, שמייח.
התחלנו להיות רעבות מפאת האלכוהול, אז הזמנו סנדביץ' שלושת הקופים (38 שקל), נתחוני חזה עוף (41 שקל) ונקניקיות צ'וריסוס (36 שקל). הסנדביץ' הגיע בתוך ג'בטה טריה וכלל חזה עוף צלוי, חצילים קלויים, עגבניות, מלפפון חמוץ ומיונז. הוא היה לא רע בכלל, חזה העוף היה עשוי היטב ובכלל, אין כמו חצילים קלויים. שאר המנות הגיעו בקופסאות שימורים. לא, לא קופסאות שימורים אמיתיות, אבל האוכל בהחלט מוגש בתוך קופסת פח אטומה שכדי לפתוח אותה צריך לגלול את המכסה. אמרתם גימיק? צדקתם. אבל מה, הגימיק הכי מגניב שראיתי לאחרונה, לגמרי מקורי וכיפי ומתאים יופי לאווירת הסבבה בפאב.
נתחוני חזה העוף הגיעו על מצע של סלט ירוק עם רוטב הבית. הם היו עשויים באופן שהשאיר אותם עסיסיים אבל נתן להם פריכות. יופי של מנה. מה שהכי אהבנו, באופן מפתיע, היה רוטב הבית. זה היה רוטב על בסיס מיונז ששילב בתוכו מיני רכיבים שפשוט יצרו רוטב מושלם. ביקשנו עוד סלט ירוק רק בשביל להמשיך וליהנות ממנו. נעמי כמעט ביקשה שיארזו לנו את הרוטב לקחת, אבל נתקפתי תושיה והסברתי לה, תוך הפעלת לחץ פיזי מתון, שרוטב לא שותים בשוט.
עכשיו עלתה לבמה הלהקה הסופית-סופנית Jamie and the first class (וסליחה אם טעיתי באיות). אין מה להגיד, היתה מוזיקה טובה ונראה לי שכולם נהנו (בעיקר הבנות). המבטא הבריטי של חברי הלהקה גרם לנו לשתות עוד בירה וכך זכינו לראות את הברמנים הפעלולנים של ה"מנקיס", שכנראה היו האנשים היחידים בפאב שעוד היו פיכחים, אחרת לא ברור לי איך הם הצליחו להעיף את הבקבוקים האלה באוויר בלי לפגוע באף אחד.
נקניקיות הצ'וריסו, שהגיעו כמובן בתוך קופסת שימורים, הוגשו עם צ'יפס מצוין בסגנון קייג'ון וכמה סוגי רוטב חרדל. שוב, נרשמה מקוריות מנצחת בתחום הרטבים. בסוף ההופעה, התנדנדנו את דרכינו החוצה שמחות ומרוצות, אך לצערנו, ללא הסולן הבריטי. עכשיו כולם יידעו, שגם אנחנו היינו באילת.

* הכותבת היתה אורחת המקום.
Three Monkeys Pub - החוף הצפוני ת.ד. 82 אילת, 08-6368989
תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האייפל של אילת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תפסיק לזיין תמוח
תפסיק לזיין תמוח  |  24/12/07 18:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ח"כ משה גפני הגיש הצעת חוק אשר מטרתה לאפשר למשפחת נפטר לפנות לבית המשפט ולערער על החלטת שופט לנתח את הגופה    ח"כ ביילין: "זו הצעת חוק איומה"    ח"כ אלדד: "החוק עלול לגרום לרוצחים או למי שהרג ברשלנות להסתובב חופשי"
עידן יוסף
רכבת ישראל קבעה את התנאים לחלוקה של חינמונים בתחנות    בתנאים: יכולת מוכחת להדפסה בפועל של 150 אלף עותקים ביום; העיתון הופץ במשך שלושה חודשים במהלך השנה האחרונה; עורך העיתון יידרש להיות בעל שלוש שנות ניסיון בעריכה בהיקף ארצי; הוגדרה תקופת ניסיון של כשנה    עוד בדרישות: חובת מיחזור
רותי אברהם
בעקבות אישור בג"צ: טקס הכרה בלשכת שר הפנים בפטריארך היווני אורתודוכסי תאופיליוס    הממשלה: זקוקים לו בחג המולד    אומ"ץ: לחקור חשדות לעבירות מצד רה"מ והשרים בפרשת קרקעות הכנסיה
שרון קביליו
התאחדות המלונות בישראל ערכה בחירות למספר תפקידים בכירים בנשיאות    תוצאות הבחירות הצביעו על כך שחברי ההתאחדות נותנים אמון בהנהלה המכהנת וכמעט שלא חלו שינויים מנהלתיים
מחלקה ראשונה
המנהל החדש - ניר דובדבני - מביא עמו לתפקיד ניסיון של 10 שנים בתחום הניהול, מתוכן 5 שנים ברשת הולמס פלייס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il