X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההנהלה טוענת כי היא מרכזת מאמצים להגברת הבטיחות האווירית הטכנולוגיות החדשות יוכנסו לשימוש מבצעי בלוחות זמנים קצרים מהמתוכנן
▪  ▪  ▪
נתב"ג: בקצה המסלול יוכשר איזור חירום [צילום: רשות שדות התעופה]
פקחי הטיסה יעברו ריענונים נוספים בנהלים

רשות שדות התעופה החליטה (יום ב', 24.12.07) כי הטכנולוגיות החדשות שמטרתן לשפר את בטיחות הטיסה ותנועת המטוסים בשדה התעופה בן-גוריון - יוכנסו לשימוש מבצעי בלוחות זמנים קצרים מהמתוכנן. קיצור לוחות הזמנים יאפשר את השלמת פרויקט ההצטיידות בסוף חודש מרץ 2008.
בין המערכות שיירכשו ויופעלו בשדה המרכזי של ישראל מוזכרות מערכת נחיתה אוטומטית - ILS - שתותקן על מסלול מספר 30 בשדה. זהו מכשיר ניווט המאפשר נחיתת מכשירים למטוסים בתנאי מזג--אוויר קשים וראות אפסית.
בנוסף החליטה הרשות על הפעלת אזור בטיחות בקצה מסלול 26 - בדומה לפרויקט שכבר בוצע על מסלול 12-30. האזור החדש יוקם עד לסוף הרבעון הראשון של השנה הבאה. הנהלת הרשות טוענת כי ישראל היא בין המדינות המתקדמות המיישמת מיתחם בטיחות בסוף המסלול - לפי הנחיות האירגון הבינלאומי לתעופה אזרחית. אזור הבטיחות בסוף מסלול 26 יבוצע לאורך 90 מטר, וברוחב של 90 מטר מעבר למסלול.
עוד תבוצע החלפת מערכות הקלטת הקול והקלטת תמונת המכ"ם במגדל הפקוח בשדה התעופה. בנוסף לכך תבוצע החלפת מערכות בקרת קשר הרדיו במגדלי הפיקוח בשדות התעופה הפנים-ארציים. מדובר במערכת מיתוג קשר רדיו קרקע/קרקע וקרקע/ אוויר, ותותקן גם מערכת בקרת קשר רדיו חדשה - אשר תשמש לגיבוי בעת מצב חירום בשדה התעופה.
מכ"ם דיגיטלי משני, שישמש לגיבוי מערכת המכ"ם הראשית המופעלת כיום בנתב"ג, יירכש בעלות של 8 מיליון שקל. בנוסף תוחלף מערכת הכיול לעזרי הניווט, שהייא מערכת המשמשת לכיול והסמכת עזרי הניווט הפרושים ברחבי הארץ. זאת לפי ההנחיות הבינלאומיות לבדיקת כשירות מערכות העזר לניווט.
לאור ריבוי האירועים הבטיחותיים שבהם היו מעורבים מחדלים של פקחי טיסה - יעברו פקחי הטיסה המועסקים ברשות הכשרות וריענונים נוספים בנהלי דיבור ועבודת צוות. תתוגבר גםהכשרת פקחי הטיסה בסימולטור בקנדה, ותתוקן מערכת הדרכה ממוחשבת במגדל הפיקוח וביחידות הבקרה האווירית.
מתוך כל תקציב הפיתוח לשנים 2008-2010 של רשות שדות התעופה, העומד של 1.6 מיליארד שקל, הוקצו 550 מיליון שקל לנושאי הבטיחות והביטחון. ממלא-מקום מנכ"ל רשות שדות התעופה, שמואל קנדל, מציין כי "מדובר בצעד משמעותי של השקעה בתשתיות - במטרה להעלות את רמת הבטיחות של המסלולים בנתב"ג, ולהביאם לאמות המידה המקובלות של הבטיחות בשדות תעופה בעולם".

תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות ש"ת מזרזת הפעלת אמצעים להגברת הבטיחות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב קם
שרת החינוך סיירה היום בפתח תקוה וביקרה במוסדות חינוך בעיר    השרה אמרה כי ביקשה מראש העיר לפתוח את כל בתי הספר הממלכתיים-דתיים ליוצאי העדה האתיופית והוא הבטיח לסייע בעניין
ONE
חלוצה של מכבי חיפה הכחיש בשיחה עם ONE שרצה לעבור לאדומים    ארבייטמן סיפר גם על השיחה שהיתה לו עם רוני לוי ושאיפותיו להמשך העונה במדי חיפה
שרון קביליו
ראש עיריית אשלון וסגנו השתתפו בהפגנה נגד תחנת הכוח באשקלון שיזמו תושבי העיר    רוני מהצרי: "אנשי חברת החשמל נהגו בבריונות כשהבריחו את אנשי הוות"ל פנימה, כגנבים בלילה"
דרור מרום
רונית קן קבעה: בזק לא פעלה כנדרש על-מנת למנוע או למזער תופעות אלה, את פגיעתן במפעילי הטלפוניה הנייחת, ואת פגיעתן בתחרות ובציבור    לפיכך, קבעה הממונה כי בזק ניצלה את מעמדה לרעה בניגוד להוראות החוק
דרור מרום
נועדה להגביר את התחרות בין ספקי הגז ולהקל על הצרכנים את המעבר בין ספקים    הובילו אותה משרד התשתיות הלאומיות ומשרד האוצר    בן-אליעזר: "חברות הגז שעשו כל שביכולתן על-מנת לטרפד את הרפורמה הזאת - ואני יודע על מה אני מדבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il