X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנהלת הבינלאומי מסרה כי האישור התקבל לאחר שהבנק עמד בהצלחה בכל דרישות החוק - וכי "בהתאם יתחיל הבינלאומי לעסוק במתן ייעוץ פנסיוני מקצועי, אובייקטיבי ושקוף"
▪  ▪  ▪
ברבר-צדיק: "אירוע המתרחש לעיתים נדירות"
היו"ר ז'אק אלעד. בקרוב יתחילו גם שאר הבנקים בקבוצה לייעץ לפנסיה

הממונה על שוק-ההון במשרד האוצר, ידין ענתבי, חתם היום (ד', 26.12.07) על רישיון ייעוץ פנסיוני לבנק הבינלאומי הראשון. הבנק הזה הוא השלישי שמקבל רישיון כזה - לאחר בנק המזרחי שקיבל רישיון לפני ארבעה חודשים, ובנק אגוד שקיבל רישיון לייעוץ לעצמאים לפני כשנה ולאחרונה רישיונו הורחב לייעוץ גם לשכירים.
כניסת הבנק הבינלאומי לתחום הייעוץ הפנסיוני, היא בהמשך להמלצות ועדת בכר לאפשר את כניסת הבנקים לתחום - לאחר מכירת קופות הגמל וקרנות הנאמנות שבבעלותם. ענתבי מסר, כי בכוונתו "לעקוב אחר היקף הייעוץ הניתן על-ידי הבנקים ואיכותו, על-מנת לוודא שהבנקים אכן מנצלים את היתרון אשר ניתן להם על פני שני הבנקים הגדולים - הפועלים ולאומי. כניסת הבנק הבינלאומי לייעוץ הפנסיוני והרחבת הייעוץ הניתן על-ידי בנק אגוד ללקוחות שכירים, מרחיבים את נגישות הצרכנים לייעוץ אובייקטיבי במוצרים פנסיונים - ובכך מהווים שלב נוסף בהסדרה של שוק הייעוץ הפנסיוני בישראל".
הנהלת הבינלאומי מסרה היום, כי האישור התקבל לאחר שהבנק עמד בהצלחה בכל דרישות החוק. "בהתאם יחל הבנק לעסוק במתן ייעוץ פנסיוני מקצועי, אובייקטיבי ושקוף - אשר ימליץ על חיסכון פנסיוני מיטבי ללקוחות".
כל הקבוצה תייעץ
בחודשים הקרובים צפויים גם הבנקים האחרים בקבוצת הבינלאומי לקבל רישיון דומה. הייעוץ הפנסיוני בקבוצת הבינלאומי יבוצע ב-140 סניפים, באמצעות כ-200 יועצים פנסיונים מורשים אשר הוכשרו בקבוצה ועברו תהליכי הדרכה והתנסות מקצועית. כחלק מהייעוץ הפנסיוני יעניק הבינלאומי ללקוחותיו את כל השירותים הנדרשים - החל מגביית כספים, הפקדות, משיכות וקבלת המידע המעודכן על שווי הנכסים.
פעילות הייעוץ הפנסיוני תתרכז באגף נכסי לקוחות, שבראשו עומד הסמנכ"ל, יורם סירקיס. באגף הוקמה מחלקה המורכבת מאנשי מקצוע מנוסים. שתי יחידות ימלאו תמיכה בפעילות הייעוץ והתיכנון הפנסיוני בבנק: יחידת ייעוץ פנסיוני האחראית על איכות והיקף הייעוץ הניתן ללקוחות, ויחידת התכנון הפנסיוני - שתהיה אחראית על התחום המקצועי הכולל את מערכת הייעוץ ומערכות הדירוג ואחר שינויים בתחום.
מנכ"ל הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, אמרה כי "הייעוץ הפנסיוני הוא תחום תשתיתי חדש בבנקאות הישראלית שעד היום היה סגור בפני המערכת הבנקאית. אירוע כזה של כניסה לתחום פעילות חדש מתרחש בחייו של בנק לעיתים נדירות והוא בעל משמעויות חשובות לבנק ולעובדיו. זאת הן בשל חשיבות הייעוץ שנועד להבטיח את עתיד החוסך ובני ביתו והן בשל היקף הפעילות של שוק החיסכון לטווח ארוך שמוערך כיום בסכום של כ-600 מיליארד שקל במוצרי פנסיה ייעודים ועוד מאות מיליארדי שקלים בחיסכון משלים".
נמליץ לחוסך על שינויים בחיסכון בעקבות שינויים בחייו
לדבריה, "המובילות של הבינלאומי בייעוץ השקעות ובתחומי שוק-ההון והמט"ח, תבוא לידי ביטוי גם בתחום הייעוץ הפנסיוני. היכולת שלנו כבנק לתת שירותים ומוצרים מגוונים ברמת מקצועיות גבוהה, יכולה להפוך את תחום החיסכון הפנסיוני לאמצעי להגעה ללקוחות חדשים, להידוק הקשר עם לקוחות קיימים ולמנוע צמיחה משמעותי תחום הקימעונאות בקבוצת הבנק הבינלאומי בשנים הבאות".
הנהלת הבנק סיכמה: "העקרונות לפיהם יפעל הבנק בתחום החדש הם העקרונות שמאפיינים אותו בפעילותו: אובייקטיביות, מקצועיות, יצירתיות ושקיפות. היועצים יעניקו פתרונות יצירתיים, יעקבו אחר השינויים האישיים בחיי החוסכים, ובמידת הצורך יפנו אליהם וימליצו להם על השינויים הנדרשים. הקשר עם הלקוח יהיה אישי וארוך טווח דרך כל תחנות חייו".
לקראת השקת הייעוץ הפנסיוני, פיתח הבנק מערכות דירוג, מערכות ייעוץ ומערכות תמיכה בתהליך הייעוץ. בעזרת המערכות יציג היועץ ללקוח השוואות וניתוחים של נכסים פנסיונים וימליץ לו על סוגי המוצר והמוצרים המתאימים לו ביותר בהתאם לצרכיו, טעמיו ונתוניו הפיננסים.

תאריך:  26/12/2007   |   עודכן:  26/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האוצר אישר לבינלאומי לעסוק בייעוץ פנסיוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המשרד דוחה את טענות החברה כאילו לא היה לה די זמן להיערך לתקנה החדשה להסעת נוסעים בעמידה    אגד: רוצים ארכה של שנה
דרור מרום
50% מכמות הצ'קים החוזרים בשווי של 7 מיליארד שקל - חזרו מחוסר כיסוי    הסוחרים קוראים לבנק ישראל "לתת דעתו על נתונים מדאיגים אלה שהם כדור שלג שיפגע בעסקים קטנים"
זאב קם
אל שרת החינוך נלוו שורה של פרופסורים מהאקדמיה    פרופסור חיים אדלר: בעשור וחצי הקרוב יתחלפו כמחצית מהמורים, ולפיכך עלינו לדאוג שהמקצוע יהיה אטרקטיבי לדור הבא
דרור מרום
התלמידים הנוצרים הם קבוצת האוכלוסיה המובילה בשיעורי הזכאות לתעודת בגרות בארץ - 61% מהם זכאים לתעודת בגרות, בהשוואה ל-55% מבין התלמידים הדרוזים, 44% מבין התלמידים המוסלמים, ו-55% מבין כלל התלמידים בחינוך העברי
זאב קם
עמותת אור ירוק קראה היום לשקול מחדש את ההחלטה לקצץ ב-50% את תקציב אחזקת הכבישים לשנת 2008    בהשוואה למדינות אחרות, ישראל נמצאת בפער עצום באחזקה השוטפת של הכבישים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il