X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
עונה חדשה בפתח אך האמריקנית הודיעה כי עדיין לא התאוששה מהפציעה בברכה שחר פאר תדורג חמישית ככל הנראה בטורניר הגולד קוסט באוסטרליה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

עונת הטניס החדשה בפתח ובמשפחת וויליאמס שוב צרות. כמו פעמים רבות בשנים האחרונות, שוב פוגעת פציעה בהכנותיה של אלופת אוסטרליה 2007, סרינה וויליאמס, לעונה החדשה.
וויליאמס, שהיתה מיועדת לייצג את ארצה בטורניר גביע הופמן שנפתח בסוף השבוע, הודיעה היום (חמישי) כי עדיין לא התאוששה מהפציעה בברך שמאל, שגרמה לה לפרוש לפני כחודשיים מאליפות סוף השנה במדריד.
וויליאמס תיעדר ממשחק הפתיחה של ארצות הברית בטורניר מול סאניה מירזה, נציגת הודו, ותוחלף ע"י מיגן שונסי. כרגע מתכנת סרינה לנחות ביבשת החמישית באיחור של מספר ימים ולייצג את ארצה במשחק השני בטורניר מול צ'כיה.
כזכור אחרי עונת פציעות ב-2006, סרינה חזרה בתחילת 2007 הישר לזכייה באליפות אוסטרליה. וויליאמס פתחה את 2007 כשהיא מדורגת 81 בעולם וסיימה את העונה כמדורגת שביעית. הפציעה בברך שמאל של סרינה התחילה להציק לה עוד בשנת 2000 וב-2003 היא עברה ניתוח ברגל.
גביע הופמן פותח כתמיד את עונת הטניס החדשה. בטורניר משחקות שמונה מדינות מיוצגות ע"י טניסאי וטניסאית, המשחקים מול בני מינם ובמשחק שלישי בזוגות מעורבים.
המדורגים ראשונים בטורניר והמועמדים לתואר מגיעים מסרביה המיוצגת ע"י ה-3 בעולם נובאק דיוקוביץ' וה-3 בעולם, ילנה ינקוביץ'.
ביחד עם סרביה נמצאות בבית הראשון של הטורניר גם נבחרת צרפת, נבחרת ארגנטינה וסין. את צרפת שמנסה בפעם ה-14 לזכות בטורניר, מיצגים ארנו קלמנט וטטיאנה גולובין. קלמנט החליף ברגע האחרון את גאל מונפיס בן ה-21 שנפצע בברכו, עובדה שמעמידה בספק גם את השתתפותו באליפות אוסטרליה.
צרפת תמודד במשחק הראשון בטורניר מול ארגנטינה שמיוצגת ע"י חואן אגנסיו צ'לה וג'סילה דולקו. בבית השני ישחקו במקביל כאמור לארצות הברית, גם הודו, צ'כיה עם לוסי סאפרובה ותומס ברדיץ' ואוסטרליה המארחת.
בשבוע הבא תפתח גם עונת ה-ATP עם שלושה טורנירים, אדלאייד באוסטרליה, דוחא בקטאר ובצ'נאי בהודו. רפאל נדאל המחבט מספר שתיים בעולם, יוביל את חבורת המשתתפים בהודו. הראל לוי שלנו ישחק במוקדמות הטורניר.
הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, שנחת באוסטרליה, ישחק בטורניר אדלאייד. אנדי רם ויוני ארליך ישחקן בטורניר הזוגות. את עונת ה-WTA יפתחו הטורנירים באוקלנד, ניו-זילנד ובגולד קוסט, אוסטרליה. אמילי מורסמו, לשעבר הראשונה בעולם, תהיה מדורגת ראשונה בגולד קוסט. שחר פאר צפויה להיות מדורגת חמישית בהגרלה שתתפרסם הלילה.
במקביל ישחקו שמונה מהטניסאים הבכירים בעולם בטורניר ראווה בהונג קונג. את הטורניר בהונג קונג יוביל כמו בשנים האחרונות, רוז'ה פדרר ולצידו יככבו אנדי רודיק, פרננדו גונזלס, דוד נלבנדיאן, אנדי מורי, טומי האס, איוון ליובצ'יץ ומראט סאפין.

תאריך:  27/12/2007   |   עודכן:  28/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפני אוסטרליה: סרינה וויליאמס שוב פצועה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
הנשיא קיבקי, בן 76, שהצעיד את קניה להישגים כלכליים התמודד עם מנהיג האופוזיציה אודינגה בן 62, המציג עצמו כמגן העניים
איציק וולף
בוגרי קורס טיס קיבלו את כנפי הטיסה בתום קורס אינטנסיבי של שלוש שנים
רותי אברהם
עמותת ויקימדיה הגישה תלונה להנהלת בתי המשפט נגד שופטת שלא נתנה קרדיט    הדובר: להבהיר לשופטים כי אפשר להשתמש חופשי אבל לציין מקור
רונן ליבוביץ
משרד הביטחון ייהנה מהתקציב הגבוה ביותר בין משרדי הממשלה בסך 50.5 מיליארד ש"ח    תושבי שדרות ייהנו מחמישים מיליון ש"ח למיגון
מיכאל רוכוורגר
לקראת המעבר ללונדון: לב לבייב מכר לנעם לניר את מטוס המנהלים שלו תמורת 15-10 מיליון דולר    לבייב עוזב את ישראל לטובת לונדון על מנת להתרכז בעסקי אפי פיתוח, החברה הבת של אפריקה-ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il