|
1 |
|
|
הבחור כריש ,חד מחשבה,מאד יסודי ואני בטוח שהוא יצליח!! |
|
כתובת IP: |
149.226.255.200 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שוני הסימנסי |
|
|
|
|
|
באוגוסט 2011 רכשתי כיריים ויקינג 4 להבות הכי יוקרתי שיש לכם בחנות. חודש אחרי הפעלתם התלוננתי על בעיות הצתה. בביתי ביקרו לפחות 8 פעמים . ומה שהבנתי שיש בעיה במבנה המבער והמצת. יש להם רגישות גדולה לכל פירור . מאז אני מואשמת כמי שאינה מתחזקת אותם. קניתי את החומרים לניקוי שלכם והואשמתי בניקוי יתר.לידעתך כשהרקדו נכשל הרצפה עקומה. לי נמאס ,קח אחריות .לא יתכן שלא יהיה ל על מה לבשל!זה לא מכשיר שנועד לנוי ואם הוא פגום מיסודו יש להחליפו . הטכנאי שלכם הציע לי מיד אחרי חצי שנה לעשות 3 שנות אחריות אצלו כי יהיו צרות . אבקש ממך להיכנס לתמונה ולא להתגונן מאחורי האשמות של תחזוקה שאין להם שחר. היו לי בבית כיריים של לה קוצ'ינה -15 שנה.מעולם לא ראיתי טכנאי, ומסרתי אותם לבן משפחה כי הם היו ראויים, אז אל תדברו איתי על תחזוקה. תפקיד המכשיר לשרת אותי. לטיפולך. בכבוד רב משפחת דוידזון . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוידזון חיה |
|
|
2 |
|
|
למרות היותו אוהד הפועל תל אביב, מדובר בבחור מבריק, כשרוני ואלוף ב PS.
מאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם ובטוחים שהוא יצליח. כולל מוסך מתי. |
|
כתובת IP: |
149.226.255.200 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יגאל הכתום |
|
|
3 |
|
|
א. מה זה קשור בכלל
ב. סומך עליך תעשה מה שאתה מבין
|
|
כתובת IP: |
149.226.255.200 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שי ארדיטי |
|
|
4 |
|
בהצלחה |
|
מוטי בן בסט | 1/01/08 09:18 |
|
|
מאיר סהר אין ספק שתוביל את קריסטל להצלחה כמו בתפקיד הקודם, אני מאמין שאנשים קובעים את הדרך ולא "הסיסטם" עלה והצלח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי בן בסט |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
למאיר סהר בהצלחה לתפקיד החדש.קניתי מכונת כביסה חדשה ממחסניגבעת שאול והמכונה מוציאה סיבים על כל הבגדים השרות היה מספר פעמים ולא נתן מענה הולם. כולל המנהל האזורי שלמה ולכן אני פונה אליך בבקשה דחופה החלף לי את המכונה לדגם אחר שילמתי ממיטב כספי.
אודה לך על השירות המהיר .
צביה מימוני |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צביה מימוני |
|
|
7 |
|
שירות |
|
רחל הסטן | 10/04/11 10:45 |
|
|
הזמנתי שירות לתיקון תנור ולצערי ניתקלתי בהתנשאות, גסות רוח וחוסר התייחסות. גם מהמחלקה לפניות הציבור שאליה פניתי באתר ב6.4.11 עד היום לא קיבלתי התייחסות כלשהי או אישור קבלת הפנייה.. לגופו של עניין הזמנתי שירות לטיפול בבעיה של פתיחת סגירת דלת התנור. הטכנאי שהגיע קיבל מידע כי יש בעיות בדלת וחלקים פנימיים שבורים,לא הביא עימו צירים להחלפה ,לדבריו צריך להזמין את הצירים ויתאמו עימי מועד נוסף. התקשרתי מיד לשירות והלנתי על כך שהטכנאי לא קיבל מידע נכון על התקלה וכתוצאה מכך לא בוצע תיקון, קיבלתי תשובה שאנשי השירות הם לא טכנאים וגם אם נאמר להם כי יש בעיה בצירי הדלת מי שיכול לקבוע את ה"דיאגנוזה" הוא רק הטכנאי. אני הלקוחה צריכה להמתין פעמיים לתיקון ובכל פעם 4 שעות . החברה לא צריכה ליידע אותי מראש על כך. אני לא רוצה להלאות אותך כי המכתב נשלח באתר, ותזכורת בפקס. אני מבקשת את התערבותך ולהשיב לי עוד היום .בשבוע הבא פסח ואם אתם לא תוכלו לתקן את התנור עוד השבוע איאלץ לפנות למישהו אחר. תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחל הסטן |
|
|
8 |
|
|
אין עם מי לדבר, פירסום שגוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא לקנות קריסטל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיקלה שמי |
|
|
9 |
|
|
נציגי שירות של קריסטל לא מוכנים להעביר בקשה של לקוח לחזור אליו עיי מנהל השירות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עליזה |
|
|
10 |
|
|
הפרסומת שלכם אומרת "אתם נמצאים בידיים טובות"
מנסה כבר שבועיים להבין איך מזמינים אצלכם חלק למקרר
בבקשה שיחזור אלי נציג שיכול לענות על שאלה מסובכת זו ברצינות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה |
|