X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שופטת דחתה את טענת אילן יגדל, בעל 5 חנויות לממכר אבזרי מין, כי ניהל ספרי חשבונות אך חוקרי מע"מ לא מצאו אותם כי לא חיפשו טוב
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

שופטת בית משפט השלום בתל אביב דניאלה שריזלי הרשיעה (יום א', 30.12.07) את אילן יגדל, בעל רשת של 5 חנויות בתל אביב ובירושלים לממכר אבזרי מין, "סקס ליין", בעבירות חמורות על חוקי מע"מ, ובכללן אי ניהול פנקסי חשבונות, אי הגשת דוחות מע"מ, מסירת ידיעות כוזבות, ושימוש במרמה ותחבולה כדי להשתמט מתשלום מס.
יגדל הודה כי לא הגיש במועד 16 דוחות תקופתיים בשנים 2003-2000 אך טען שלאחר תחילת החקירה, במרס 2004, נכנס רואה חשבון, יוסי שבו, לעובי הקורה, ערך והתקין את ספרי החשבונות של העסק כנדרש בחוק, והגיש, אף כי באחור, את הדוחות, והמס בגינם שולם במלואו. לפיכך, גם כפר באישום שעניינו "אי ניהול ספרי חשבונות", ובשימוש במרמה ובתחבולה במטרה להשתמט ממס. כמו כן כפר באשמת מסירת ידיעות כוזבות בדוח וטען כי יועץ המס, יוסי חייק, הגיש את הדוחות מיוזמתו ושלא על דעת יגדל.
מהכרעת הדין עולה כי בפברואר 2004 ערכו מבקרי מע"מ חיפוש וביקורת בשלוש מחנויות הרשת. הם לא מצאו את פנקסי החשבונות. לדבריהם, העלה החיפוש בחנויות מסמכים בודדים ודלים, רובם בלתי רלוונטיים לביקורת. בממצאי הביקורת תמכה עדותו של יועץ המס יוסי חייק, שסיפק ליגדל ולעסק שירותי הנהלת חשבונות מאז 1995. חייק העיד כי באוגוסט 2000 חדל יגדל להעביר אליו חומר חשבונאי. הוא הקפיד להתקשר אליו פעם אחר פעם והפציר בו להעביר אליו מסמכים לדיווח אך הוא דחה אותו.
לא מצפינים ספרי חשבונות
השופטת גם קבעה כי שחזור ספרי העסק שביצע רו"ח שַבּוֹ בשנת 2004 אומנם מבוסס על מסמכים חשבונאיים "אלו ואחרים", אך "העובדה שנמצאו בדיעבד על-ידי הנאשם מסמכים חשבונאיים אחדים, או שהופקו בדיעבד מתוך ספריהם של ספקים, אינה תומכת בטענת ההגנה בדבר ניהולם של ספרי חשבונות ורשומות".
השופטת גם דחתה את טענת ההגנה כי חוקרי מע"מ כשלו בחיפוש ובאיתור ספרי העסק. "ככלל, עוסקים שהם תמי לב ונקיי כפים אינם נוהגים להצפין את ספרי החשבונות שהם מנהלים. הדעת גם נותנת שישמרו אותם בדרך שהורה המחוקק, דהיינו: בכתובתו הרשומה של העסק. לפיכך, אין לצפות מחוקרי רשות המיסים שיערכו מצוד אחר ספרי חשבונות אשר הסתבר כי אינם בנמצא", קבעה השופטת.
עוד ציינה כי יגדל "סובב את החוקרים בכחש". השופטת כתבה כי "בניגוד ולמרות הבטחתו לחוקרים שיבדוק היכן הספרים והמסמכים וימציאם לידיהם, הוא בחר להפנות ולמסור מסמכים שאיתר מאוחר יותר לידי רו"ח שַבּוֹ, שאת שירותיו שכר לאחר החקירה".

תאריך:  30/12/2007   |   עודכן:  30/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעל רשת "סקס ליין" הורשע בעבירות מע"מ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סקס חייב במס הכנסה
מזרחן  |  30/12/07 19:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
250 אלף שקל ועוד מוצרי בריאות להכנת הנבחרת לאולימפידה    התמורה: פרסום לחברה באירועי הספורט של הנכים בשנת 2008
זאב קם
התאחדות הסטודנטים הארצית מגנה בחריפות את הצעת משרד האוצר למרצים, המתנה את העלאת שכרם בהסכמתם לאימוץ מסקנות ועדת שוחט    יושב-ראש התאחדות הסטודנטים: "ההצעה היא תרגיל מסריח"
דרור מרום
75.6% מאוכלוסיית ישראל הם יהודים, 20% ערבים - ו-4.4% מלאומים אחרים    במהלך שנת 2007 גדלה אוכלוסיית ישראל בכ-1.7% - אחוז נמוך משנת 2006    18,000 עולים חדשים הגיעו לישראל במהלך השנה החולפת - ונולדו 149,400 תינוקות
מערכת PCאון
יבמ חשפה תחזית טכנולוגית לחמש שנים: להשתמש בסלולרי לכל מטרה, להיות ירוק יותר, לנהוג טוב יותר, לאכול טוב יותר, להיות בריא יותר
מערכת PCאון
אם אתם לא מצליחים לקום בבוקר למרות השעון המעורר, נסו את האתר המוזר של היום בו תוכלו למצוא שעונים מעוררים שפשוט לא ייתנו לכם ברירה אלא לקום! אז מה הקשר בין פאזלים לשעון מעורר? ולמה צריך להתחיל לענוד תכשיטים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il