X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההתאחדות הישראלית לכדורגל תקבל את תקן האיכות ISO9001 ובכך תצטרף לברזיל ולסקוטלנד במסגרת הטמעת התקן תבצע ההתאחדות מספר שינויים ארגוניים ותפעוליים שיסייעו במהלך ההטמעה
▪  ▪  ▪
[צילום: אייל פישר]

התאחדות הכדורגל בישראל תקבל את תקן האיכות ISO 9001, ובכך תהפוך להתאחדות השלישית בעולם עם ברזיל וסקוטלנד שמחזיקות בתקן ISO.
עשרה חודשים עברו מאז התחלת התהליך לקבלת אישור התאחדות הכדורגל ועד לקבלת התקן בפועל. הנושא עלה לדיון בהתאחדות עם כניסתו של היושב-ראש החדש, אבי לוזון, לתפקיד.
מלבד למעטפת האיכות הכוללת את כל דרישות התקן הוגדרו גם מספר תהליכים נוספים שיהוו את לבה של ההסמכה וכוללים בין היתר את האגפים: נבחרות, מערכות מידע, דוברות ויחסי ציבור, ליגות מקצועניות ולוגיסטיקה. בהמשך יוכנסו גם פעילויות נוספות כמו איגוד השופטים, בית הדין המשמעתי, האגף לבקרה תקציבית, ליגות חובבניות ועוד.
התקן החדש יחייב את ההתאחדות לעבוד על-פי הנחיות קבועות מראש, למשל נוהל הוצאת ויזה לשחקנים במשחקי חוץ, אחריות תחום המוזיקה באירועים, הגדרת יעדי שיפור, סקירה של ההתאחדות מבפנים ועוד.
סמנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, אמר כי קבלת תו האיכות "תביא לשיפור הביצועים ברמה האדמיניסטרטיבית והניהולית של ההתאחדות לכדורגל, וזאת כחלק מהשינוי המבני והניהולי שעברה ההתאחדות בשנה האחרונה".
התקן החדש הצליח לסקרן גם התאחדות הכדורגל הבינלאומית, FIFA, שתשלח נציגים לארץ שיבדקו את האפשרות להטמיע את התקן גם בהתאחדויות אחרות בעולם.
בישראל כיום ישנן כ-7,000 חברות אשר מחזיקות בתקני איכות, רובן מתחום הטכנולוגיה העילית, אשר מאפשר להם גישה קלה יותר להיכנס לשוק הבינלאומי.
ראובן רבינוביץ', מנהל אגף איכות והסמכה במכון התקנים, ציין כי "תקן 2000 ISO 9001 הינו משפחת תקנים המייצגת הסכמה בינלאומית על נוהגי ניהול תקין מתוך מגמה להבטיח שארגונים יוכלו בקביעות לספק מוצרים או שירותים אשר עומדים בדרישות הלקוח ועומדים בדרישות תחיקתיות ישימות. עמידה ביעדים אלה תוביל להגברת שביעות רצון הלקוח ונאמנותו ולשיפור מתמיד של ביצועי הארגון".

תאריך:  01/01/2008   |   עודכן:  01/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התאחדות הכדורגל תקבל תקן איכות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
מדובר בהחלטה שהתקבלה בהמלצת רב חיל-האוויר    השינוי ייכנס ב-1 בפברואר    חברות התעופה ורש"ת ייאבקו בגזירה - וטוענות כי הטיסות כבר נמכרו
משה ריינפלד
הוגשה עתירה לחייב את משרד החינוך ועיריית ירושלים לשבץ את הילד בגן מיוחד במערב העיר שהוא היחיד המתאים לצרכיו
יורי קליין
יורי קליין מטפח את כרס הטוני סופרנו שלו, כמו גם את יחסי ישראל-אמריקה, ומגלה את הציוני שבו בארוחה מהודרת במיוחד במרתה, שבשקט-בשקט תפסה לה מקום של כבוד בבית ציוני אמריקה בתל אביב
שרון קביליו
חברת טמבור מינתה את מיכאל דיין לתפקיד המנכ"ל ואת יואב לוי לתפקיד המשנה מנכ"ל    מנחם עינן: "מינויים של מיכאל דיין ויואב לוי, נועדו לבסס ולחזק את יכולותיה השיווקיות של החברה"
משה ריינפלד
הקבוצה, המשטרה והעיריה ישלמו יותר מ-100,000 שקל לשני צופים שנפצעו באיצטדיון טדי במשחק כדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il