X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מפקד מחוז ירושלים הודיע כי המשטרה עצרה צעיר מתנועת כך לקראת ביקור בוש הוא לא ציין שהצעיר שוחרר לאחר שבית המשפט נזף במשטרה על בקשה להרחקה מינהלית ללא כל בסיס עובדתי או חוקי
▪  ▪  ▪
מפקד מחוז ירושלים ניצב אהרון פרנקו [צילום: יח"צ]

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב אהרון פרנקו, הציג (יום ג', 2.1.08) את היערכות המשטרה לביקור נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש בישראל. במהלך הסקירה ציין כי המשטרה עצרה צעיר שבביתו נמצאו חולצות של תנועת כ"ך וכדורי רובה. מה שלא ציין הוא שבית משפט השלום נזף במשטרה על אותו מעצר וציין כי נראה שהיא מנסה למנוע מן הצעיר שלא כחוק לשהות בירושלים באמצעים מינהליים.
העצור הוא צעיר בן 17 החבר בתנועת חזית יהודית שבביתו נמצאו אתמול (1.1.08) יותר מ-200 חולצות ומיזעים של תנועת כך, עשרות כדורי אקדח, סטיקרים ופליירים. המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בירושלים למנוע ממנו שהייה בירושלים בין שמונה לאחד עשר בינואר, ימי ביקור נשיא ארצות הברית בבירת ישראל.
השופט יצחק מילנוב ציין בהחלטתו כי דינה של בקשת המשטרה להידחות על הסף. הוא גער בנציגי המשטרה על כך שמתוך חשש המשטרה לפגיעה בסדר הציבורי היא מנסה למנוע מן הצעיר שהייה בירושלים מבלי שיש לבקשה כל בסיס עובדתי או חוקי. זאת בזמן שנציג המשטרה בדיון הודה כי הצעיר כלל לא נחקר על כוונותיו בעת ביקור בוש בישראל.
"נראה כי במקרה זה מבקשת המשטרה, מתוך חשש, למנוע באמצעים מינהליים את שהותו של המשיב בירושלים לתקופת ביקורו של נשיא ארצות הברית ואולם לכך, בכל הכבוד, אין בסיס לבקשה ובחוק", ציין.
לדבריו, העובדה שהמשטרה התייחסה בבקשתה להרחיק את הצעיר מירושלים רק לחולצות של תנועת כך ולא לכדורי האקדח היא הסיבה החשובה מכל לדחיית בקשתה של המשטרה.
"למרות שנתפסו בחזרת המשיב עשרות כדורי רובה המשטרה מסכימה לשחרר אותו בתנאים, אך היא מבקשת להרחיק אותו לתקופה הנ"ל ואין היא דורשת מעצרו והעמדתו לדין באופן מיידי בשל החזקה שלא כדין של עשרות כדורי רובה שבהם טמונה, כך אני מניח, סכנה יותר מאשר בחולצות כאלה או אחרות", קבע. "אינני מזלזל בסמלים של כך שיכולים להתסיס ולהסית, אבל אין ספק שכדורי רובה יכולים להרוג ממש".
בן גביר: אמתלות שווא חוזרות ונשנות
פעיל חזית יהודית, איתמר בן גביר, סיפר ל-Nfc כי אין זו הפעם הראשונה שבה המשטרה מנסה להרחיק את הצעיר מירושלים באמתלות שווא.
לדבריו, לקראת מצעד הגאווה שהתקיים בשנה שעברה בירושלים השתתף הצעיר בהפגנות נגד קיום המצעד בבירה. המשטרה עצרה אותו וביקשה להרחיקו מן העיר עד לאחר המצעד שהסעיר אז את הרוחות. בקשתה של המשטרה התקבלה אז בבית משפט השלום אך בערר שהוגש לבית המשפט המחוזי הורה בית המשפט למשטרה לאפשר לצעיר להשתתף בהפגנות נגד קיום המצעד.
"ביום שבו התקיים המצעד עמד הצעיר סמוך אליו בירושלים ולא עשה שום דבר בניגוד למה שהמשטרה חשבה", אמר בן גביר, "כך הוכח שהטענות שלה היו אמתלות שווא וכאז כן היום".

תאריך:  02/01/2008   |   עודכן:  02/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השופט נזף במשטרה: לא להרחקה מינהלית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הערבים צודקים. דורסים זכויות
אדם בישראל  |  2/01/08 20:56
2
צריך להקים מחתרת נגד בן גביר.. ל"ת
מאמין  |  3/01/08 08:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בין המוצאים להורג אם לשני ילדים שרצחה את בעלה בתגמול על בגידתו בה, 7 רוצחים, 2 מבריחי סמים ו-3 סוחרי סמים
עידן יוסף
המשרד יוקם במתכונת מקוצצת סמכויות וינהל אותו השר יצחק כהן משס, שהיה כפוף עד היום למשרד ראש הממשלה    בכך ייפטר אולמרט ממתן דין וחשבון לוועדה לביקורת המדינה
משה ריינפלד
קיבקי קורא ליריבו לדון בהפסקת האלימות    אודינגה: אפגש איתו רק אם יכריז שלא ניצח    300 נהרגו עד כה ובהם כ-50 בכנסייה שהוצתה
איציק וולף
   אגף הלוגיסטיקה של צה"ל יכניס לשימוש בבסיסי צה"ל החדשים מערכות סולאריות שיספקו חשמל לא מזהם וחסכוני    אבקת גיר תחליף את החומר המלבין הכימי שדימה פגיעת אב"כ
איציק וולף
שני ילדים בני 3 ו-8 נפגעו אנוש בדליקה בדירה במעלה אדומים    לא היו לכודים נוספים    האם שמעה נפץ של מנורות אך לא הצליחה להגיע לילדיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il