ערוץ מזג האוויר, אחד מערוצי הכבלים האחרונים שנותרו בארה"ב בבעלות פרטית, מוצע למכירה ועשוי להשיג מחיר של 5 מיליארד דולר. הערוץ ואתר האינטרנט שלו, weather.com, הזוכה לגידול מהיר במספר הגולשים, כבר מושכים התעניינות מכמה מענקי הענף, ובהם אן-בי-סי, שהיא כיום חטיבה בג'נרל אלקטריק, ו"ניוז קורפוריישן" שבבעלות רופרט מרדוק.
המכירה של הערוץ היא חלק פירוק החברה האם, "לנדמרק", שבבעלות משפחת באטן מוויג'יניה. החברה מעמידה למכירה גם את רשת עיתונים שלה ובהם "וירג'יניה פיילוט", "ניוז אנד רקורד" בצפון קרוליינה, ו"רואנוקי טיימס" בווירג'יניה, וכן כ-50 עיתונים קהילתיים. החברה אינה חייבת בפרסום הכנסותיה, אך על-פי מקורות בענף הסתכם פדיון המכירות שלה ב-2006 ב-1.75 מיליארד דולר ומספר העובדים עמד על 12,000.
סיקור הוריקנים מכירת ערוץ מזג האוויר, שבעבר נחשב לערוץ לא משמעותי שהתמקד בענייני מזג האוויר, עשויה להיות לוהטת במיוחד משום שזהו אחד הערוצים האחרונים שניתן לרכוש. הערוץ הצליח להגדיל את מספר צופיו באמצעות סיקור נרחב של הוריקנים וסופות אחרות סביב העולם, ומעורבות פעילה בוויכוח הציבורי על ההתחממות הגלובלית. בערוץ עובדים 800 איש, ובהם 125 מטאורולוגים.
אחד היתרונות האטרקטיביים של הערוץ הוא אתר האינטרנט שלו, שהחל לפעול ב-1995. Weather.com עומד במקום ה-18 בארה"ב מבחינת תנועת המבקרים. בנובמבר ביקרו בו 32 מיליון משתמשים ייחודיים, יותר מאשר באתר סי-אן-אן ו"פייסבוק".
לאתר יש הסכמי שיתוף פעולה עם עשרות חברות תקשורת גדולות. באוקטובר 2007 חתם על הסכם לספק תחזיות ל"מייספייס", שהוא יחידה ב"ניוז קורפוריישן". האתר עשה הסדרים דומים גם עם "יאהו" ועם AOL.