X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"רכישת מעלות על-ידי S&P אינה גורעת מתחרים מהשוק", נטען ברשות להגבלים עסקיים, "ואינה יוצרת חסם כניסה לשוק חברות המדרוג - מכיוון שיש חברות בינלאומיות נוספות היכולות להתקשר עם חברות מקומיות"
▪  ▪  ▪
הנרכשת. "נמשיך בדירוג התחייבויות בארץ - ולהנפקות בחו"ל"
הרוכשת. עוסקת בדירוג בינלאומי של אשראי ופירסום אינדיקטורים פיננסיים

הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אישרה את המיזוג בין מעלות, החברה הישראלית לדירוג ניירות ערך, לבין חברת סטנדרט אנד פורס, מקבוצת מקגרו-היל.
האישור ניתן לאחר התייעצות בוועדה לפטורים ולמיזוגים. במסגרת המיזוג רוכשת מקגרו-היל, באמצעות חברה שבבעלותה המלאה ושהוקמה לצורך הרכישה - את חברת מעלות במלואה. בכך באה לסיומה האחזקה המשותפת ארוכת-השנים של הבנקים בחברת מעלות.
מקגרו-היל היא קבוצת חברות בינלאומיות, הכוללות בין היתר את חטיבת הדירוג סטנדרט אנד פורס שירותי דירוג. החברה עוסקת במגוון תחומים וביניהם דירוג בינלאומי של אשראי, אימוץ סטנדרטים ומתודולוגיה להערכת אשראי, הפקת מידע הנוגע לדירוג אשראי, שיווק תוכנה להערכת מחירי ניירות ערך ופרסום אינדיקטורים פיננסיים.
מעלות היא חברה פרטית המוחזקת באופן שווה על-ידי בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי הראשון, יובנק, בנק מזרחי טפחות, כלל פיננסים ניהול, איגוד חברי הבורסה לניירות ערך - והתאחדות החברות לביטוח חיים. היא מעניקה שירותי דירוג אשראי לגופים ולחברות המעוניינים לגייס כספים בשוק-ההון.
למעלות הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם S&P - הכולל הסכם ידע, הדרכה ותמיכה העונה על דרישה רגולאטורית לאישור חברה מדרגת שנקבעה על-ידי הממונה על אגף שוק-ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר.
בדיקת המיזוג כללה את בחינת ההשפעה על התחרות בתחום אספקת שירותי הערכת איכות האשראי למיגזר העסקי בישראל. בדיקת המחלקה הכלכלית ברשות ההגבלים העסקיים - העלתה כי מעלות וחברת מדרוג הן שתי חברות הדירוג היחידות בשוק הישראלי, אולם ישנם מספר מתחרים נוספים המספקים שירותי הערכת איכויות אשראי.
"רכישת מעלות על-ידי S&P אינה גורעת מתחרים מהשוק", נטען ברשות, "ואינה יוצרת חסם כניסה לשוק חברות המדרוג - מכיוון שישנן חברות דירוג בינלאומיות מוכרות נוספות היכולות להתקשר בהסכמים עם חברות דירוג מקומיות. יתרה מזאת, כניסתה של חברה עולמית לפעילות בישראל עשויה אף להביא לשיפור התחרות בתחום. לאור כל זאת - לא נמצא חשש סביר לפגיעה משמעותית בתחרות, ועל כן הוחלט לאשר את המיזוג".
מעלות הודיעה ללקוחותיה: "אנו שמחים לבשר לכם על רכישתה של מעלות על-ידי חברת הדירוג המובילה בעולם. מעלות תמשיך ללוות אתכם כמו תמיד בדירוג התחייבויותיכם שיונפקו בארץ, ובנוסף תציע גם שירותי דירוג בינלאומי להנפקות בחו"ל - שיבוצעו עם ההתפתחות הגלובאלית של פעילות החברות הישראליות. שירותים נוספים שנציע יכללו שירותי מידע על התפתחויות שונות בכלכלה הישראלית והעולמית, ומידע רב נוסף אשר יתמוך בכם - הן בהחלטות השקעה בארץ ובחו"ל והן בבחינה והשוואה של ביצועיכם לחברות מקבילות בינלאומיות".

תאריך:  03/01/2008   |   עודכן:  03/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
הוועדה למינוי דיינים דחתה ב-3 שבועות את ההכרעה אם להדיח את הרב הראשי יונה מצגר    הוועדה ערכה לרב שימוע    אומ"ץ: לזרז ההדחה לפני ההחלפות בביה"ד הרבני הגדול
משה ריינפלד
בג"צ קיבל את טענת המדינה כי מניעת רישיון נהיגה ישראלי מפלשתינים מוצדק משום שארגוני הטרור עלולים להשתמש בכך למטרותיהם
דרור מרום
ההיקף הכספי של הפרויקט יגיע ל-6 מיליון דולר    בנוסף תבצע נס טכנולוגיות "ניהול גמיש" של המפה הדיגיטאלית - לצורך שיפורי איכות ותוכן ותעניק תמיכה ושיפורים שוטפים במשך חמש השנים הקרובות
עידן יוסף
יוצא לביקור בעקבה ויתאם עמדות עם עבדאללה השני לקראת הגעתו של בוש לאזור    יבהיר בפניו את טיב היחסים עם מצרים והרשות הפלשתינית
דרור מרום
בחודש שסגר את 2007 נרשמו מחזורי מסחר ערים, גיוסי הון גדולים באיגרות חוב - והמשך התרחבות הפעילות בשוק מוצרי המדדים    בסיכום שנת 2007 גייסו חברות בשוק המניות בתל אביב סכום שיא של כ-21.4 מיליארד שקל - גבוה בכ-80% לעומת השנה הקודמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il