X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים החדשים של מכבי ת"א טלפן למאמן והתעניין בנעשה בקבוצה ובשחקני הרכש שעתידיים להגיע שניידר יצפה במשחקה של מכבי בשבת מביתו
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

הבעלים החדש של מכבי תל-אביב, אלכס שניידר, טלפן (ה', 3.1.08) למאמן הקבוצה, ניר לוין, בפעם הראשונה מאז רכש את המועדון מידיו של לוני הרציקוביץ', כך נודע לראשונה ל-ONE.
בשיחה עצמה, שנוהלה בעברית שוטפת, התעניין שניידר בקבוצה וביקש מניר לוין אינפורמציה על הנעשה בה ועל שחקני הרכש שעתידיים להגיע.
כמו כן, איחל שניידר ללוין בהצלחה, וביקש למסור לשחקני הקבוצה, כי ביום שבת הוא יצפה מביתו במשחק מול הפועל כפר-סבא ומסר גם ברכת הצלחה לשחקנים.
לוין: "לא פנינו ליבואה"
מכבי ת"א ערכה היום (חמישי) את האימון הטקטי שלה לקראת המשחק מול הפועל כפ"ס בשבת. עוד לפני האימון התייחס המאמן ניר לוין למשחק מול קבוצתו של אלי אוחנה ואמר ל-ONE: "זה משחק קשה. הם קבוצה טובה ומאומנת שנמצאת מעלינו בטבלה עם הרבה יותר נקודות.
"הם פתחו את העונה כמו שצריך וגם יצאו לפגרה עם ניצחון יפה על בני יהודה. מצפה לנו משחק מאוד קשה ואנחנו נערכים לזה. נשתדל להביא את הדברים הטובים מהמשחק מול מכבי פ"ת והיו כאלה.
"נשתדל לשפר את היכולת של הקבוצה כדי לשמור על רצף של תוצאות טובות בחזרה מהפגרה. למרות הניצחון על מכבי פ"ת אנחנו לא מסתתרים מאחורי הדברים שלא היו טובים ועבדנו על מנת לשפר אותם.
"ראינו בוידיאו מה היו הבעיות ואנחנו לא טומנים את הראש בחול. כשאנחנו עושים טעויות אנחנו משתדלים לתקן אותן. יש בקבוצה דברים טובים ואנשים מוכשרים והזה מה שיביא אותנו ליכולת טובה יותר מזו שהראנו לפני הפגרה".
על פרשת הפניה כביכול לסמואל יבואה אמר לוין: "אף אחד לא דיבר עם סמואל יבואה. אני לא יודע על מה הם כועסים ועל מה מדובר. אנחנו צריכים להתרכז בהכנות שלנו.
"אני גם באיזשהו מקום ראיתי שכפ"ס מתעניינת בשחקן שלנו. זה לא כזה סיפור. לא עשינו עניין ולא עשינו סיפור, אז מה אם זה הופיע בתקשורת? אנחנו ממשיכים להתרכז בשלנו. לא כל פרסום צריך לקחת ברצינות וצריך להתעסק בדברים המקצועיים והעניינים".
"הקבוצה נכון לעכשיו לא התחזקה. רמאליו עזב אותנו. זה תהליך שלוקח זמן. חלון ההעברות נפתח רק לפני יומיים וצריך לקחת בחשבון שכשמביאים רכש צריך לעשות את זה בצורה יסודית ורצינית ולא בלחץ של זמן וזה מה שנעשה".
חוזהו של רביד גזל עבר היום בבקרה והוא יוכל לשחק נגד הפועל כפ"ס, כזכור, גזל חתם על חוזה חדש עד סוף העונה הנוכחית. מי ששוחרר מהקבוצה הוא הבלם, אביב חדד שהגיע בקיץ.

תאריך:  04/01/2008   |   עודכן:  04/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בפעם הראשונה: אלכס שניידר וניר לוין שוחחו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא בן זיו
חלוץ בית"ר י-ם מתכונן למשחק מול הרצליה    על עזיבת ברק יצחקי אמר: "כשאקבל הזדמנות אקח אותה"    התיקו מול חדרה שעשע את השחקנים
איציק וולף
נשיא ארצות הברית מציין שמשמעות דוח הביון האמריקני היא שאירן עדיין מסוכנת    כל האמצעים לטיפול על השלחן"    לא יקיים פסגה משולשת
משה ריינפלד
יוסף אשכנזי מירושלים, אב ל-7 ילדים נידון ל-7 שנות מאסר על העלמת 840,000 שקל משלטונות מע"מ באמצעות זיוף סרטי הקופה בחנותו
יעל מרגלית
עם השריף החדש-ישן על הקווים, טרנס מוריס (19 ריב') ומרכוס פייזר שקלעו 16 נק' כל אחד מכבי השיגה ניצחון חוץ שלישי ביורוליג
שרון גל
הכוכבת ג'סיקה סימפסון מחפשת איש משפחה למופת    רוצה שהוא יהיה מעוניין לפגוש את סבא וסבתא שלה    וכן...גם ישבן מחוטב יתקבל בברכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il