X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מירב יזרסקי, סוג של צליינית סטייקים, הלכה לבדוק איך נראה נמל ת"א אחרי "מהומות" ליל הסילבסטר, ועלתה לרגל לאג'נדה, מקדש הבשרים המקומי זה נגמר בשני סטייקים מטופלים היטב
▪  ▪  ▪
[צילום: אג´נדה ]

ערב סיומה של 2007 תפס אותי אפופת ענן אבק, שהיה פעם קירות המקלחת. לא בדיוק מקדם אווירה למסיבה סוערת. כיוון שכך, החלטתי לכפר על כך ולפתוח את השנה האזרחית החדשה בכיף. לחגיגות הצטרף אליי אחי ויחד יצאנו לבדוק מה קורה בנמל ת"א, חצי יממה אל תוך 2008. כמה שליו, שקט ונחמד היה הנמל יום אחרי הסילבסטר. שאריות ליל אמש פונו, מגרש החנייה התרוקן והים מסביר פנים. במילים אחרות, תפאורה מושלמת לארוחת צהריים חגיגית.
נכנסנו למסעדת אג'נדה והתחלנו לחייך. המרפסת שבחזית המסעדה מעט מטעה ודי במבט מעמיק קצר כדי להבין שבאג'נדה יש הרבה יותר מכפי שניתן לראות מכיוון הטיילת. המסעדה מרווחת, מעוצבת בגווני חום וכתום ומוארת בעדינות במגוון גופי תאורה בקווים נקיים. חלק ממקומות הישיבה מסודרים בצורה אופיינית לדיינר והיתר בשולחנות מפוזרים.
בזמן שעיינו בתפריט הגיע לשולחננו זרם בלתי פוסק של סלטים. כחמישה עשר סוגים שונים של סלטים, בצלחות משולשות, הצטופפו על השולחן: סלט טאבולה, קולסלואו, כרוב לבן וסגול, חציל רומני וחציל מטוגן, סלט ביצים, כרובית ויתר בני משפחת הסלטים נפרשו זה לצד זה. מחוסר מקום, התחלנו לשקול כיבוש של השולחן הסמוך. הסלטים היו מצויינים, טריים, ריחניים ובטעמים מדויקים. לאפה חמה, היישר מן הטאבון, יחד עם כדורי פלאפל וחומוס בתוספת פטריות, סגרו עבורנו את שלב המנות הראשונות.
עד שהגיעו המנות העיקריות, בקושי הצלחנו לפנות מעט מקום על השולחן. קיבלתי מנה יפה של סטייק פילה בקר (98 שקל). הבשר היה מצוין, רך, עסיסי, בתיבול עדין שהחמיא לטעם הטבעי של הבשר. בנוסף, הזמנו מנה של סטייק סלמון (69 שקל). קיבלנו נתח נאה וורדרד עם מעט מאד עצמות, מלווה ברוטב עדין שהוגש בצד. המנות העיקריות מוגשות עם תוספת לבחירה של צ'יפס, מג'דרה או פירה. לסיום הארוחה והתחלה מתוקה של השנה החדשה, קינחנו במנה של פאי תפוחים ופאי פקאן (28 שקל). אופן ההגשה הוסיף לטעמן של המנות, אם כי לטעמי הן לא היו מספיק חמות בזמן ההגשה.
לפני שיצאנו, התעקשנו לערוך סיור קצר בקומה העליונה של המסעדה, בה נמצא חדר לאירועים פרטיים. גם כאן התברר שככל שנכנסים לקרביים של אג'נדה מגלים עוד הפתעות לטובה. מדובר בחדר אירוח פרקטי ונעים, שהקיר המרכזי שלו הוא בעצם מפל מים, המהווה מסך בינו לחלל המרכזי של המסעדה. אחרי שספגתי גיחוכים קלים מכיוונו של אחי, שהציע שאבקר גם במטבח, נפרדנו לשלום ויצאנו לשנה החדשה.
אג'נדה היא מסעדת גריל ישראלי במובן הכי טוב של המילה. הכל טרי ומוכן במקום, המנות נדיבות, השירות נעים ויעיל ואפילו האוכל כשר. לא חייבים לחכות לאירוע מיוחד, פשוט להיכנס וליהנות ממקום שבגלגול הקודם אולי היה סטקייה והיום הוא פשוט מסעדת בשר טובה של אוכל לאנשים אמיתיים (ולא מולקולאריים, לא עלינו).

* הכותבת היתה אורחת המקום.
agenda-א'גנדה - התערוכה 3, נמל תל אביב תל אביב, 03-5444418, משלוחים 1700504343
תאריך:  06/01/2008   |   עודכן:  06/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חייל צה"ל נפצע בינוני וארבעה נוספים נפצעו קל במהלך חילופי אש במחנה הפליטים אל בורייג' שברצועת עזה לאחר שמחבלים ירו טיל נ"ט לעבר חיילי הכוח
משה ריינפלד
עתרו לבג"צ בדרישה כי המינהל יאפשר להם לפתח 320 דונם קרקעות באזור התעסוקה המטרופוליני של העיר רמלה
שרון קביליו
מלאני פרס תמשיך לשמש כפרזנטורית של חברת האופנה הוניגמן    פרס שתקמפיין את הוניגמן מזה עונה רביעית ברציפות תקבל סכום של כ-65 אלף דולרים תמורת השתתפותה בקמפיין אביב קיץ 2008
דרור מרום
באוצר טוענים, כי "החלטת הממשלה נועדה להביא ליישום מהיר ויעיל של ההסדרים עליהם החליטה הממשלה - המיועדים להביא לשיפור מצבם של ניצולי השואה החיים בישראל"
משה ריינפלד
בעלת החניון, "מקרקעי מרכז", מקבוצת אפריקה ישראל טוענת כי העיריה גבתה ממנה ארנונה הגבוהה במיליוני שקלים מן המותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il