X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
פדרר פרש מטורניר הונג-קונג עקב מחלה
השוייצרי סובל מוירוס בבטנו והודיע כי לא ישחק בטורניר הראווה פדרר: "אני צריך לנוח כדי שאהיה כשיר לאוסטרליה" סידני: בלייק עף בסיבוב ה-1 [צילום: AP]

שבוע לפני תחילת ההגנה שלו על התואר האוסטרלי בו זכה שנתיים ברציפות, פרש היום (שני) הראשון בעולם, רוז'ה פדרר מטורניר הראווה בהונג קונג עקב וירוס בבטנו.
פדרר סיפר למארגנים שחלה כשהגיע לאימונים באוסטרליה, בכך אגב הצטרף פדרר לטניסאיות רבות ובינהן אמלי מורסמו , נטלי דשי וגם ציפי אובזילר שחלו בשבוע האחרון ביבשת החמישית.
פדרר סיפר: "המחלה החמירה בסוף השבוע. ניסיתי להתאמן ולא החזקתי מעמד. רופאים שלחו אותי לבדיקות מיידיות, והמליצו לי על ימי מנוחה כדי שאהיה כשיר במאה אחוז לאליפות אוסטרליה".
גם הגרמני טומי האס פרש מטורניר הראווה היוקרתי ברגע האחרון עקב פציעה בכתף. ניקולאי דווידנקו מרוסיה נקרא כמחליף ויצטרף בכך לשאר כוכבי הטורניר, אנדי רודיק, פרננדו גונזלס, אנדי מארי, דוד נלבנדיאן, ומאראט סאפין.
סידני: אחרי שני תארים, ג'ימס בלייק עף בסיבוב הראשון
שאיפתו של ג'ימס בלייק האמריקני לזכות בתואר בסידני, אוסטרליה בפעם השלישית ברציפות התנפצה היום כשנוצח ע"י פבריק סנטורו הצרפתי 6:7 ו-2:6. בלייק שניצח את קרלוס מויה בגמר 2007, שאף להיות הראשון מאז 1940 שזוכה בטורניר שלוש פעמים ברציפות.
"אולי זה היה היריב, אולי זה היה סוג המשטח החדש, אבל המשחק הפך איטי ולא הצלחתי להכניס כדורים", סיכם בלייק המאוכזב, "זה נצחון מצוין בשבילי וביחוד בתחילת העונה שאינך יודע מה מצב הטניס שלך".
המדורג הבכיר בטורניר רישאר גסקה מצרפת ניצח את איגור אנדרייב מרוסייה 3:6 ו-6:7. המדורג רביעי תומס ברדיך' מצ'כיה ניצח את פיליפו וולנדרי מאיטליה 1:6 ו-3:6 ואלו המדורג שמיני, פרננדו ורדסקו מספרד ניצח בשלוש מערכות את בן ארצו, פיליסיאנו לופז.
במשחקי הנשים באותו טורניר, חגגה דניאלה הנטוחובה יום גדול כשניצחה במשחק צמוד את דיאנרה סאפינה, 7:5, 4:6 ו-4:6. הנטוחובה שכיום מדורגת 9 בעולם, המשיכה בכך את המומנטום שלה מ-2007.
"אני מתארת לי שזה בעיקר קורה בגלל הנסיון והידיעה מה לעשות במצבים נתונים, וכמובן היכול להינות במקום להילחץ" - אמרה הנטוחובה, הסלובקית היפיפיה. היום הרוסי הלא מוצלח נמשך כשהחמישית בעולם, אנה צ'אקבטדז'ה, ה-5 בעולם עפה כבר אחרי הסיבוב הראשון אחרי הפסד מפתיע 5:7 ו-1:6 לקתרינה סרבוטניק מסלובניה.
הדילמה של ילנה דוקיץ'
ילנה דוקיץ' ה-4 בעולם לשעבר נמצאת בעיצומו של קאמבק, הפעם זה לא מוטל בספק. הסרבית לשעבר שמייצגת את אוסטרליה, שניצחה שתי שחקניות טופ 100 במוקדמות טורניר הובארט, גברה בסיבוב הראשון של הטורניר על מרטינה מיולר הגרמניה המדורגת 54 בעולם, 4:6, 6:0 ו-2:6 ובכך סימנה לעולם הטניס שאמנם כרגע היא מחוץ לדרוג העולמי אך ברמה של טופ 100 היא כבר יודעת לשחק.
הדילמה של דוקיץ' תתחיל במידה ותנצח גם בסיבוב הבא את חניכתו של גבי אורפי, פלאביה פנאטה ואז תחמיץ את הכניסה שלה למוקדמות אליפות אוסטרליה, אליהן קיבלה אחרי מאמץ רב, כרטיס חופשי.

תאריך:  07/01/2008   |   עודכן:  07/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פדרר פרש מטורניר הונג-קונג עקב מחלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
שר האוצר פולסון: רומז בנאום בניו-יורק כי הממשל שוקל צעדים חדשים שיחלצו את המשק האמריקני ממשבר הדיור
רותי אברהם
ביהמ"ש לנוער האריך את מעצר הקטינות שפונו ממאחז ליד בית אל    התביעה: הן קוראות תגר נגד שלטון החוק    השופט: יזדהו וישתחררו
משה ריינפלד
ציר קונגרס: מצרים הסכימה להוציא 23 מיליון דולר מהסיוע האמריקני על רובוטים וחיישנים לאיתור מנהרות בגבול עזה, ולקבל ייעוץ מצבא ארצות-הברית
עידן יוסף
יצטרף כמגיש החל מפברואר 2008    יגיש את המהדורה לצדה של גאולה אבן
משה ריינפלד
אלון דביר בן 20 נמלט משוטר שהורה לו לעצור, פגע בשוטר למרות שעמד בדרכו, והתחמק מניידות משטרה שניסו לחסום את דרכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il