X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הלום שיכר, מגיע שגיא עמית לאמלי רסטו-בר בניסיון למגר האנגאובר קטלני, סימפטום שכיח להכאיב של ערב השנה החדשה הוא מצא שם שמץ מרוחו של הדיניץ ז"ל, ולא מעט מנות שלא הייתם מצפים לפגוש בבר שכונתי תמים
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת אמלי רסטו-בר בתל אביב]

הסילבסטר חלף, ההאנגאובר לעומתו עדיין כאן. קבעתי עם איתי שיגיע אליי לעבודה ב-21:00 וניסע ביחד להוריד איזה דרינק, רק כדי לסדר את הראש. באיחור אופייני של חצי שעה הוא מגיע בסוף, ואנחנו עושים דרכנו לעבר האמלי רסטו בר בתל אביב, שנפתח לפני פחות מחודש על חורבות הדיניץ המיתולוגי ונקרא על שם הבעלים, אמלי דורף, נצר לשושלת עובדי הדיניץ ז"ל.
ייחודו של המקום הנחלת בנימיני הזה טמון בכך שהוא יודע לתת מענה שכונתי אך מוקפד לכל שעה שתבחרו ביום, גם בגלל המיקום - אחת הפינות היפות והמוארות בתל אביב, ממש בתחילת המדרחוב השוקק - גם בגלל העיצוב, שבחלקו נותר עוד מקדנציית הדיניץ, וגם בגלל התפריט, שמתאפיין בקורלציה עם מערכת השמש, כמו גם עם אותות הרעב של בליינים הלומי אלכוהול - ארוחות הבוקר השוות מוגשות בנדיבות עד אחרי הצהריים, וכשיורדת השמש, מפציעים מבצעי ההפי-האוור.
טליה, הברמנית המתוקה, ניגשת ופוצחת בהמלצות מנומקות על מנות ספציפיות. פתחנו בשני חצאים של פאולנר מהחבית. אחרי הרצאה שקיבלה ממני זו שמזגה את הבירה בנושא שוויון ודמוקרטיה, ולא לפני שהפנימה והשתכנעה, התפננו להזמין לנו אוכל. לראשונות לקחנו מנת בליני חצילים (32 שקל) ומנת פטה כבד עוף (31 שקל). אי אפשר לקחת מאמלי את הקרדיט על הגיוון במנות; בתפריט של מה שנראה כבר שכונתי תמים, תוכלו למצוא קציצות חריימה, קרפצ'יו סינטה ובעיקריות גם חצי עוף בכמהין. הבליני, פנקייקים קטנטנים וחמים, היו מצוינים ושודרגו על-ידי טאצ' פסטו מלמעלה. פטה הכבד לא רע, אך יכול היה להתרומם ולקבל נופך מרשים יותר אם פרוסות הבאגט הסתמיות היו מוחלפות בלחם יותר עשיר.
לעיקריות בחרנו בכדורי בקר מבושלים בבירה, חמישה תבלינים ושזיפים (55 שקל). לצד המנה מוגשות תוספות לבחירה, אני בחרתי בהום פרייז וסלט ירוק. עם כזה תפריט סנדביצ'ים מושקע לא יכולנו שלא להזמין גם כריך, אז לקחנו את האיטלקי (45 שקל) - לחם קריספי עם כדורי בשר ברוטב עגבניות פיקנטי וסלט. מנת כדורי הבשר בבירה הייתה מעולה. אם זיהיתי נכון, הופיע בקציצות הבקר גם מוטיב דומיננטי של שומן כבש. גם אם לא, הן היו מצוינות. הסלט תובל בעדינות ומיתן, כדרכו של סלט ירוק, את הכבדות של הבשר ותפוחי האדמה. הסנדביץ' הגיע גם הוא בליווי סלט ירוק וצ'יפס. הלחם קריספי כמובטח, אולי אפילו מעט יותר מהמובטח, אך בסה"כ טעים ומשביע. למרות שהיינו מרוצים מהמנה, נדמה שמחיר שמתחיל בספרה 3 היה מוצדק יותר.
סיימנו עם מקיאטו קצר לי ועוגת גבינה אחת לשנינו, ולעוד שכנה בשולחן שביקשה ביס, חלק מהאווירה הביתית והחמימה שהמקום הזה מייצר. מיגרנו סופית את ההאנגאובר דנן, וגלגלנו את כרסנו את עבר הלא נודע.

* הכותב היה אורח המקום.
אמלי רסטו-בר - נחלת בנימין 22 (פינת גרוזנברג) תל אביב, 03-5101288
תאריך:  09/01/2008   |   עודכן:  09/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צוות Rest
טרבין בהרצליה, עד לא מזמן מקום שמזוהה בעיקר עם עשן נרגילות סמיך ושיק של חושה בסיני, מספק מענה הולם לאוכלוסיה זנוחה במקצת – בליינים צעירים ושומרי כשרות, שאוהבים קריוקי ואוויר נקי
דרור מרום
מכון הייצוא סיכם את נתוני הייצוא של ישראל לארה"ב - עם תחילת ביקור נשיא ארה"ב בישראל    ייצוא הסחורות לארה"ב בשנה שעברה הסתכם בכ-18.9 מיליארד דולר    חשש מהאטה השנה עקב ההאטה בכלכלה האמריקנית - הצפויה לצמוח בקצב של 1%-1.5% בלבד לעומת 2.1% בשנת 2007
עכבר העיר
מבכים את מותו של קולנוע "לב אביב"? נגבו את הדמעות עם הבשורה על הקמתו הקרבה של "לב מנדרין" בצפון תל אביב
שרון קביליו
כן שוב נינט    היא כבשה כמעט כל שיא בעולם הבידור הישראלי והפכה למותג ואייקון נערץ ביותר, אז אחרי קרחת שערורייתית ואחרי אין ספור שמועות, מה מבשלת לנו הגברת טייב עכשיו?
שרון קביליו
הצלם זיו קורן יחשוף את האמת מאחורי הקלעים של תחרות מלכת היופי 2008    לא היה מזיק לו בדרך היה חושף קורן גם סודות אפלים בדבר פרידתו מהטופ מודל הישראלית, גלית גוטמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il