X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחזור 9 בליגת ווינר: וויצ'יץ' חזר ברבע השני, הצהובים ניצחו 65:91 וחזרו לפיסגה מרכוס פייזר קלע 13 נק' עירוני ר"ג הביסה את גלבוע/עפולה 77:99
▪  ▪  ▪
מכבי תל אביב [צילום: ONE]

מכבי ת"א הביסה הערב (ראשון) את מכבי ראשל"צ בנוקיה, 65:91, במשחק הבכורה של צביקה שרף בליגת ווינר. ניקולה וויצ'יץ' חזר לשחק למס' דקות, קלע 2 נק' וחילק 3 אסיסטים במסירות אופייניות, שאוהדי מכבי ציפו להן זמן רב.
הצהובים עלו לשחק כמו מלוע של תותח, ולפני שראשון הספיקה למצמץ לוח התוצאות הראה 2:20. עדי אזולאי הזעיק פסק זמן, אבל מכבי ת"א נראתה נהדר. קאמינגס ופייזר עשו את העבודה במחצית הראשונה, שארפ חזר לאפס את הידית, ועומרי כספי המשיך את המלחמה מהמשחק מול מלאגה.
נכון, ראשל"צ היא לא מבחן אמיתי ליכולת של מכבי ת"א, אבל את ההתלהבות שהיתה חסרה ואת ההרגשה שבנוקיה הצהובים הם בלתי מנוצחים, יש לזקוף לזכותו של צביקה שרף.
מכבי ראשל"צ רשמה את הפסדה השישי בליגה. אם היתה פוגשת את מכבי ת"א לפני עידן שרף לא בטוח שהתוצאה היתה דומה.
הרבו לקלוע למכבי ת"א: מרכוס פייזר 13, טרנס מוריס 12, עומרי כספי 10, דרק שארפ וונטיגו קאמינגס 9 כ"א. הרבו לראשל"צ: סדריק בנקס 20, חואן מנדז 12, ברנדון קורץ 11, בראיינט מרקסון 10, חיים שמעונוביץ' 3.
רבע ראשון - 19:39 למכבי ת"א
מרכוס פייזר עלה ראשון על לוח התוצאות, יותם הלפרין הפך ל-0:4. מכבי ת"א המשיכה עם פתיחה אדירה: סל של פייזר ושתיים עם פאול של מוריס העלו ל-0:9 אחרי 2:30 דק'. שלשה של בלות'נטל קבעה 0:12 אחרי 3 דקות מהפתיחה, וריח של גארבג' טיים באוויר.
ראשל"צ חזרה מפסק הזמן של אזולאי בדיוק כפי שיצאה אליו: בהלם מוחלט. שלשה של קאמינג ונקודות של מוריס העלו את מכבי ל-2:20. קאמינגס קבר עוד 2 שלשות בדרך ל-20 הפרש, 7:27, כשנותרו יותר משלוש דקות לסיום הרבע.
חואן מנדז צימק מעט מהעונשין, אך דרק שארפ חזר להיכל עם שלשה אופיינית. ברנדון קורץ קלע אחת מהעונשין, החטיא וקלע גם את הריבאונד, בדרך ל-17:33 למכבי ת"א. ביינום סיים את הרבע עם שלשה, וקבע 19:39 ענק כבר בתום הרבע הראשון.
רבע שני - 41:59 לצהובים של שרף
מכבי שיחקה בטירוף: שארפ קבר שלשה ומכבי עלתה ל-19:42. המגמה מהרבע הראשון נמשכה, עם לחץ על כל המגרש של מכבי שהניב 27:44 לאחר 3 דקות וחצי ברבע. נקודות של באטיסטה מהעונשין החזירו את ההפרש ל-20 עגול, 27:47.
2:30 לסיום הרבע, זה קרה: ניקולה וויצ'יץ' עלה לפרקט אחרי היעדרות ארוכה. לקח לסנטר חצי דקה כדי למסור אסיסט נהדר, מאותן מסירות שכל כך היו חסרות למכבי. כספי המשיך את ההאלי הופ בדאנק גדול, 36:56 למכבי ת"א.
חואן מנדז עלה ל-12 נק' עם שלשה, והיתרון צומק ל-18 נק', 59:41. וויל ביינום החטיא מהעבר השני והמחצית הסתיימה באותה תוצאה. הצגה גדולה של הצהובים. הרבו לקלוע בחצי למכבי: שארפ וקאמינגס 9 כ"א, מוריס 8. בראשון: מנדז 12, סדריק בנקס 11.
רבע שלישי - 52:75 למכבי
צביקה שרף לא היה מרוצה מההגנה של מכבי ברבע השני. מרכוס פייזר עם 2 נק' מהקו העלה את מכבי ל-41:63 אחרי דקה וחצי ברבע. מכבי המשיכה לרוץ עם נק' של מוריס, מצד שני בנקס צימק לראשון, 46:65 למכבי כשנותרו 6 דק' לסיום הרבע.
טרנס מוריס (10 נק') ספג עבירה רביעית, וראשל"צ המשיכה לנגוס ביתרון. הקצב נרגע ו-2 הקבוצות הירבו לאבד כדורים ולהחטיא. מכבי ת"א הצליחה בסיום הרבע להגדיל את היתרון ל-23 נק' הפרש.
רבע אחרון - 65:91 לצהובים
המשחק המשיך להתנהל באווירה של גארבג' טיים. דרק שארפ סיים את המשחק בחמש עבירות, ויצא לקול תשואות הקהל, אחרי משחק מצוין. ליי אפ של יותם הלפרין העלה את מכבי ליתרון של 24 נקודות, 65:89, כשנותרה דקה לסיום.
ליאור אליהו, עם הנק' השמינית, הגדיל ל-26 הפרש, ומכבי לא התקשתה עם 65:91 בסיום.
עירוני ר"ג הביסה את עפולה/גלבוע בחוץ 77:99
קבוצתו של אבנר יאור ספגה את הפסדה הרביעי, הפעם מהחבורה המגובשת של רובי בלינקו. ר"ג העלתה את מאזנה לחמישה ניצחונות, והוכיחה כי ההספדים בתחילת העונה היו מוקדמים.
כבר מהפתיחה המשחק הלך לכיוון ר"ג, שהלכה ופתחה פער של כמעט 30 נקודות. בסיום זה נגמר 22 הפרש, 77:99 לעירוני ר"ג. "בסה"כ הראנו בגרות", אמר המאמן רובי בלינקו בסיום. "במחצית דיברנו על זה שלא מתייחסים להפרש אלא חוזרים כאילו עכשיו 0:0. אני שמח שהצלחנו להגדיל את התוצאה. עכשיו צריך לשמור על היכולת הזו לאורך זמן ולא להגיע למצב של נפילות".
אבנר יאור מאמן עפולה, ואקס מאמן ר"ג: "שיחקנו היום מאוד לא טוב, לא הצלחנו להכנס בשום שלב למשחק וככה נראתה גם התוצאה. אני לא חושב שהמשחק הזה ישפיע על חצי גמר הגביע, כל משחק הוא לגופו".
הירבו לר"ג: טולברט 23, אורי יצחקי 15, קיובלר 13. לעפולה/גלבוע: איבקווה 20, ג'רמיין הול 13, וטונג'י אווג'ובי 12.
רבע ראשון
ר"ג פתחה את הרבע בצורה מצוינת וכבר בדקה ה-5 הובילה 9:24. גם פסק זמן של אבנר יאור לא עזר להתקפה המגמגמת של עפולה כשר"ג פתחה פער של 20 נקודות, שהצטמצם בשניות האחרונות של הרבע שנגמר 19:25 לר"ג.
ר"ג המשיכה להתעלל במארחים ושמרה על יתרון דו ספרתי ברבע כולו. הפרש השיא היה 25 נק', הרבה בזכות רבע טוב של אלישי כדיר ובריאן טולברט והקבוצות יצאו למחצית ב-60:37 לר"ג. גם הפסקת המחצית לא עזרה לחניכיו של אבנר יאור, שהצליחו לקלוע 20 נק' ברבע, אבל לא הצליחו לעצור את ר"ג בדרך ל-24 הפרש בסופו, 57:81.
רובי בלינקו שהבין כבר ברבע האחרון שהניצחון בכיס שיתף שחקנים אנונימיים וכמו כן את ארז קוחנסקי למשחק פרידה (עוזב לאשדוד מהלאומית). בסיום 77:99 לעירוני ר"ג.

תאריך:  13/01/2008   |   עודכן:  13/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי ת"א הביסה את מכבי ראשל"צ בנוקיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ביהמ"ש המחוזי אישר את אי כיבוד עסקת הטיעון שלפיה היה אמור משה עמר לרצות עבודות שירות, וקבע: אף שהורשע האיש במרמה ברור שקיבל שוחד
עידן יוסף
נשיא המדינה מזרז את המו"מ    "אולמרט ואבו מאזן צריכים לחשוב איך ללכת הכי רחוק כדי לשמור על הפרטנר ואיך לא להרחיק לכת כדי לא לאבד תמיכת עמם"
מיכל קונפורטי
טיפים לשמירה על חיית המחמד בעונה הקרה
מיכל קונפורטי
התקציב נועד לאפשר לרשויות לספק מיידית אמצעי חימום כדוגמת: תנורי חימום, שמיכות ומעילים    שירותי הרווחה בערים הגדולות נערכו לקליטת דרי הרחוב שמעוניינים בכך, בהוסטלים מיוחדים
איריס פרחי
הורים שחגגו בת מצווה לבתם תבעו את הצלם לאחר שלא היו מרוצים מהתמונות    "יצאתי שמנה והיה צריך לצלם אותי מזווית שלא רואים"    הצלם חויב בפיצוי הזוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il