X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המועמדת לנשיאות ארצות הברית טוענת, כי אובאמה מסלף את דבריה כדי ליצור מתח על-רקע גזעי
▪  ▪  ▪
הילרי קלינטון [צילום: AP]

הילרי קלינטון וברק אובאמה עוברים לפסים גזעיים - סוכנות הידיעות AP מדווחת כי המועמדת לנשיאות ארצות הברית טוענת, כי אובאמה מסלף את דבריה כדי ליצור מתח על-רקע גזעי. זאת, לאחר שבמסע הבחירות שלו ניסה הסנטאור אובאמה להשוות את עצמו ללוחם זכויות השחורים המפורסם מרטין לותר קינג.
קלינטון אמרה, כי יש צורך בשינוי בפועל; בעימות שנערך בניו המפשיר אמרה קלינטון כי "החלום של ד"ר קינג החל להתממש כאשר הנשיא לינדון ג'ונסון העביר את חוק הזכויות האזרח ב-1964. היה צורך בנשיא כדי לממש את זה". לכך מצטרפים דבריו של בעלה של קלינטון, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, שתיאר את הצורה שבה התקשורת מתארת את אובאמה כ"סיפור מהאגדות".
מגישים שחורים בתחנות רדיו מקומיות בדרום קרוליינה האשימו את בני הזוג בהתבטאויות פוגעות. יש לציין, כי מדובר במדינה שבה 50% מהמצביעים הדמוקרטים הם שחורים. קלינטון ניסה לרכך את הדברים ואמר, כי הוא מכבד את אובאמה "כאדם וכדמות פוליטית" וכי "יש לו קמפיין בחירות מצוין. זה בהחלט לא סיפור מהאגדות".
זוגתו של אובאמה, מישל, אמרה אתמול כי בעלה הוא האדם הראוי ביותר להיבחר לנשיאות ותקפה כל מי שמכנה את הרגע הזה כאשליה, כסיפור מהאגדות. "הוא המועמד המתאים ביותר, לא בגלל צבע עורו, אבל בגלל האיכויות שהוא מביא ובגלל האופי שלו", היא אמרה לפני קבוצת שחורים באטלנטה.
המיליארדר בוב ג'וןנסון, אחד מתומכיה האפרו-אמריקנים של קלינטון, אמר כי אובאמה "עושה משהו ב'שכונה'" בזמן שקלינטון ובעלה פועלים לטובת זכויות האזרח. מטה הבחירות של אובאמה הגיב מיד לדבריו ופרסם הצהרה בה נאמר כי "זה פוגע מאוד שהסנאטורית קלינטון עמדה בצד ולא אמרה דבר כשאחד מתומכיה המרכזיים... יזם התקפה אישית... נגד ברק אובאמה".
החזית הרפובליקנית
בתוך כך נראה כי בקרב המצביעים הרפובליקנים הנטייה היא לתמוך בסנאטור ג'ון מקיין - סקר משותף של העיתון וושינגטון פוסט ושל רשת הטלוויזיה איי.בי.סי שפורסם הלילה (14.01.08) מצביע על כך שהסנאטור מאריזונה הצליח לגבור על ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, רודי ג'וליאני ולעמוד בראש הרשימה. עד כה הוביל ג'וליאני בכל הסקרים הארציים.

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קלינטון ואובאמה עוברים לפסים גזעיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תגלית מרעישה בעולם הרפואה: חוקרים הצליחו ליצור לב פועם וחי מתאי גזע של חולדות שרק נולדו    התקווה - השתלת איברים בהתאמה אישית
יפעת גדות
בנימין נתניהו מודיע במהדורת מבט כי נסחט על-ידי בכירים בליכוד שאיימו כי יפרסמו קלטת שבה הוא נראה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת    המשטרה לא העלתה דבר בחקירתה
יפעת גדות
שמרו על הידיים לחות
יהונתן דחוח-הלוי
מקורות פלשתינים המקורבים לארגוני הטרור ברצועת עזה טוענים, כי המו"מ לשחרור שליט הגיע לישורת האחרונה ובימים הקרובים יתברר אם יושג הסכם    רומזים: חמאס יסכים לצמצם את רשימת האסירים המיועדים לשחרור אם ישראל תשחרר אסירים בעלי משקל בזירה הפלשתינית
רותי אברהם
השופט בדימ. ברק והרב הספרדי הראשי לשעבר קוראים לחקיקת ברית הזוגיות    ברק: המצב היום מהווה הפרה בוטה של המשפט הבינלאומי    הרב דורון: סחבת בבתי משפט לעניני משפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il