X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת לעומת גידול אצל 21 חברות זרות גידול משמעותי נרשם בשנה שעברה בתחרות בטיסות הנוסעים בישראל השנה צפויה כניסת חברות תעופה חדשות לשוק - בעקבות עידכון הסכמי תעופה
▪  ▪  ▪
שוק התעופה הישראלי הולך ומשתכלל
אושרה הוספת טיסות שלא התחייבה מהסכמים

מנתוני משרד התחבורה עולה, כי אל-על שהיא החברה הגדולה מאז ומתמיד בענף - לא הגדילה את קיבולת המושבים בהשוואה לשנת 2006. מעמדה של אל-על מחייב מהיותה חברת התעופה המקומית הדומיננטית - בדומה לרוב מדינות העולם.
"הגידול הכללי בקיבולת המושבים של החברות הזרות והעובדה שהקיבולת של אל-על לא גדלה הובילו לירידה משמעותית בנתח השוק של חברת אל-על בענף הובלת הנוסעים לישראל וממנה", מסר המשרד.
מנתוני המשרד עולה, כי בשנת 2005 הפעילו רק 33 חברות סדירות טיסות לישראל וממנה, בשנת 2006 גדל מספרן ל-36 - ובשנת 2007 הגיע מספר החברות הסדירות שהפעילו טיסות לישראל ל-38.
ברשות התעופה האזרחית גורסים, כי אחד מהגורמים העיקריים שהביאו לגידול ברמת התחרות במהלך 2007 הוא הוספת תדירויות וקיבולת מושבים על-ידי חברות התעופה הזרות המפעילות טיסות לישראל.
מהנתונים מתברר, כי 21 חברות תעופה זרות הוסיפו תדירויות או הגדילו את קיבולת המושבים הממוצעת שלהן. בין החברות נמצאות לופטהאנזה, טורקיש-איירליינס, אייר-פראנס, דלתא, טראנס-איירו, מאלב, טארום, רויאל-ג'ורדניאן ובריסל-איירליינס.
מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, מציין כי במסגרת יישום מדיניות הליברליזציה בתעופה, אישרה רשות התעופה האזרחית בקשות של חברות תעופה להגדלת תדירות - גם כאשר אלה לא התחייבו מהסכם התעופה הבילאטרלי בין ישראל למדינה שבה רשומה החברה.
גורם נוסף לעלייה ברמת התחרות, הוא גידול במספר החברות המפעילות טיסות נוסעים סדירות לישראל וממנה. ארבע חברות תעופה החלו בהפעלת טיסות סדירות במהלך שנת 2007. מדובר בחברות תומפסון-פליי מבריטניה - בקווים ללוטון ולמנצ'סטר, ניו-אקסיס מצרפת - בקו למרסיי, חברת תעופה מקזחסטן וחברה נוספת מרוסיה.
במהלך שנת 2007 נערכו שיחות בנושאי תעופה עם רשויות האזרחית של מספר מדינות אירופיות הכוללות את בריטניה, בלגיה, צרפת, סלובקיה ורוסיה. במהלך השיחות באה לידי ביטוי מדיניות הליברליזציה בענף ההובלה האווירית, וסוכם על הגדלת מספר החברות מכל צד שיוכלו להפעיל טיסות סדירות בקווים לישראל וממנה. הסיכומים שהושגו צפויים להוביל להפעלת טיסות לישראל וממנה על-ידי חברות נוספות - במהלך שנת 2008.

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל-על לא הגדילה היקף הטיסות והנוסעים ב-2007
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נו ו...?
מושיק1  |  15/01/08 09:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הפרס, בסך 100 אלף דולר, יוענק השנה למנצח האיטלקי הנודע קלאודיו אבאדו ולמלחין הגיאורגי גייה קאנצ'לי    אבאדו הביא את בית האופרה "לה סקאלה" במילאנו ואת הפילהרמונית של ברלין לשיאים חדשים, קאנצ'לי יוצר מוזיקה מקורית הספוגה ביופי בלתי נשכח    נשיא המדינה, שמעון פרס, יעניק את הפרסים
גלית יצחק
בימים קרים אלה גובר השימוש בתנורי חימום ביתיים    הסימנים להרעלה: כאבי ראש ורעש באוזניים, בלבול, הקאות וכו'    הטיפול: להרחיק את הנפגע ממקום החשיפה ולהזעיק את כוחות מד"א
רונן ליבוביץ
אולמרט הביע בוועדת חוץ וביטחון חשש ממחיר כבד של הרוגים    עוד אמר: "לא נוכל להשלים עם אירן גרעינית"    "נשמח לעשות שלום עם כל מדינה ערבית"
דרור מרום
תודות להכנסותיהם מביצוע העסקה למכירת תנובה    התנועה הקיבוצית: עמדנו בכל התחייבויותינו בעסקה    הקיבוצים מימשו 800 מיליון שקל - ובזכות ההכנסות ייערכו השנה 20 הסדרים פרטניים לקיבוצים החלשים ביותר בתנועה
שרון קביליו
בר רפאלי תשתתף בהתנדבות בקמפיין פרסום חדש של המועצה לישראל היפה    במסגרת הקמפיין יופק סרטון טלוויזיה בבימויו של שחר סגל ובהשתתפותה של רפאלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il