X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתן חץ, מבעלי החברה, חושף את תוכנית החומש שלה מגדל משרדים בן 30 אלף מ"ר מול מתחם הבורסה מו"מ להשכיר מגדל בן 28 אלף מ"ר בפ"ת לחברות ביטוח 4 מגדלי משרדים בכפר סבא מרכז מסחרי חדש בכניסה לחיפה
▪  ▪  ▪
נתן חץ [צילום: יוסי זליגר]

חברת אמות השקעות תבנה, בחמש השנים הקרובות, דירות יוקרה ומשרדים בשטח של 200 אלף מ"ר באיזורי הביקוש העיקריים בארץ. נתן חץ, מבעלי החברה, אמר כי אמות, בבעלותה החדשה, החליטה להכנסה ליזום, בעיקר בתחום נכסים מניבים. חץ חשף את תוכניתו בהרצאה שנערכה בסוף השבוע בת"א בפני חברי פורום מתווכי הנדל"ן המסחרי, המאוגדים במסגרת המרכז הישראלי לניהול.
חץ חשף לראשונה את שבעת הפרויקטים החדשים שהחברה מתכננת לבנות. היא תשקיע בפרויקטים 20% מההון העצמי שלה, וממתן את היתרה בליווי בנקאי כמקובל. להלן רשימת שבעת הפרויקטים:
• תל אביב: שלושה מגדלי דירות יוקרה, על מגרשי החברה ברחוב דובנוב. פרויקט זה פורסם לראשונה ב-Nfc. יהיה זה פרויקט מגורי-היוקרה הגדול ביותר בת"א.
• ר"ג: מגדל משרדים בן 30,000 מ"ר על מגרש מול מתחם הבורסה, בגבול תל אביב, שעליו עמד בעבר מפעל מחלבות מאוחדות. אמות קנתה את המגרש במחיר גבוה מאוד, 36 מיליון דולר, שהם 1,200 דולר לקרקע למ"ר מבונה. החברה מעריכה, שתוכל להשכיר שטחים ליהלומנים ואחרים בכ-30 דולר למ"ר לחודש ("אבל נרוויח גם אם נשכיר ב-20 דולר למ"ר לחודש"). אמות דחתה את הצעת עיריית רמת גן להכפיל את שטח המגדל.
• תל אביב :מגדל משרדים בדרך השלום, לא רחוק ממגדלי עזריאלי. התחזית היא שניתן יהיה להשכיר משרדים במקום ב-25-20 דולר למ"ר לחודש.
• פתח תקוה: מגדל משרדים בן 28,000 מ"ר בקריית אריה, על מגרש שהחברה קנתה מאמנון ברקוביץ. העיריה כבר אישרה תב"ע לבניית 40,000 מ"ר, ואמות תנצל אופציה זו בעתיד על-פי מצב השוק. מתנהלים מגעים עם חברות ביטוח, להשכיר להן את הבניין או חלק ממנו לפי 16-15 דולר למ"ר מעטפת לחודש.
• כפר סבא: אמות שותפה עם יזם אחר, ביחס 50-50, בפרויקט לבנית 4 מגדלי משרדים, בשטח כולל של 56,000 מ"ר. בניית המגדל הראשון תתחיל בתוך שישה חודשים. התוכניות כבר הוכנו. החברה רכשה את ה-50% שלה במגרש לפי 300 דולר לקרקע למ"ר מבונה. חץ מעיר שמחיר הקרקע בכפר סבא הוא רבע ממחירה במתחם הבורסה בר"ג.
• קריית אונו: אמות רכשה לפני זמן קצר, יחד עם החברה לנכסים ובניין, את קניון קריית אונו (המוכר: בולימגרין). שתי החברות עומדות לנצל זכויות בנייה מאושרות, ולבנות מעל הקניון מגדל משרדים בן 10 קומות, עם חלופה אפשרית למגדל דירות.
• מרכז מסחרי במתחם התחנה המרכזית לשעבר של אגד, בכניסה לחיפה, אזור בת גלים. אמות היא זה שנים רבות בעלת המגרש והבניין שעליו, שבו יש מרכז מסחרי ישן, וכן היו בו משרדי אגד בחיפה. התוכנית היא, ככל הנראה, להרוס את הבניין הישן ולבנות מרכז מסחרי מודרני.
חץ אמר, כי מדיניות אמות היא לקנות רק מגרשים עם תוכניות בנייה מאושרות, שניתן להתחיל לבנות עליהם בתוך מספר חודשים.

תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ גבאי דורש משר התרבות מג'אדלה שלא לקיים כינוס משרדי בשבת    מג'אדלה סירב וגבאי פנה ליועמ"ש
רותי אברהם
שר הפנים איזרח שתי שחקניות כדורעף מבולגריה    השתיים יצטרפו לנבחרת ישראל    שטרית: אני שמח שניתנה לי אפשרות לקדם את ענף הכדורעף
עכבר העיר
היא נחשבת לאחת הזמרות הטובות בעולם, היא ישראלית ורוב הסיכויים שלא שמעתם עליה    זמרת הלדינו הבינ"ל יסמין לוי מגיעה להופעה אחת בארץ
שרון קביליו
פינת טבע נגישה עבור אנשים הסובלים ממוגבלויות, נחנכה בגן הלאומי אפק    לרווחתו של ציבור זה הוקמה פינת פיקניק מיוחדת אשר דרכי הגישה אליה נוחים ומותאמים לצורכיהם
מיכל קונפורטי
"במקום להתעסק בהצבת אולטימטום, על כל הנוגעים בדבר להסתגר בחדרי הדיונים, עד לחתימת הסכם ראוי ומכובד, אשר יאפשר לסטודנטים לשוב לספסל הלימודים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il