X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
וסילי אלכסניאן, שנמנה עם מנהלי חברת הנפט הרוסית הכושלת ונעצר באשמת "שחיתות", גווע בכלא בגלל סירוב השלטונות לתת לו טיפול הולם
▪  ▪  ▪
חודרובסקי מאחורי הסורגים

עורכי דינו של וסילי אלכסניאן, שהיה סגן נשיא חברת הנפט הרוסית הכושלת, ונעצר באשמת עבירות כלכליות, אומרים כי הוא עלול למות בכלא ממחלה קשה שלקה בה לאחר ששלטונות רוסיה סירבו לציית להוראת בית הדין האירופי לזכויות האדם לתת לו מייד טיפול רפואי במרפאת מומחים.
אלכסניאן הועבר לבית חולים של הכלא שבו נדבק לפני חודשיים בשחפת. הוא התעוור ואינו מסוגל לקרוא את כתב האישום נגדו על מרמה ומעילה. "מצבו כל כך קשה שהוא עלול למות בכל רגע. הוא עלול למות אפילו מהצטננות", אמרה עורכת הדין, ילנה לבובה לכתב "פיינשל טיימס". היא אמרה כי לא קיבלה אישור מן הלקוח שלה לפרט מהי המחלה. אלכסניאן נעצר ב-2006 במסגרת החקירה שהתנהלה נגד איל ההון היהודי מיכאיל חודר ובסקי, בעל "יוקוס".
עורך הדין שייצג את אלכסניאן בבית הדין האירופי, דרו הולינר, אמר כי הדרך בה נוהגת ממשלת רוסיה "מעוררת בחילה". הוא הדגיש כי אם ימות האיש, ירשיע בית הדין את רוסיה באחריות לכך.
חשש לגורל שאר בכירי "יוקוס"
שירות בתי הסוהר הפדרלי של רוסיה טען בתגובה כי בית משפט רוסי צריך לתת החלטה קודם שיועבר אלכסניאן למרפאת מומחים. התביעה הרוסית סירבה להגיב לעיתון הבריטי.
מצבו של אלכסניאן מעורר חשש לגבי מצבם של שאר בכירי "יוקוס" הכלואים בבתי הכלא הרוסיים, הידועים לשמצה בצפיפות ובתנאים הסניטריים הירודים שלהם. חודרובסקי, שהיה עד מעצרו האיש העשיר ביותר ברוסיה, נעצר באוקטובר 2003 בהוראת הקרמלין, כנראה בגלל תמיכתו ביריביו הפוליטיים של ולדימיר פוטין.
עורכי דינו של חודר ובסקי מסרו כי מצבו "פחות או יותר טוב". אחד מהם, יורי שמידט, אמר כי ככל שעולים מחירי הנפט, כך שתיקתו של המערב גוברת לנוכח הפרת זכויות האדם ברוסיה, והמצב במדינה זו הולך ורע.
פסק הדין של בית הדין האירופי לזכויות האדם לא פורסם משום שהוא מכיל מידע רגיש, מוסר "פייננשל טיימס".

תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
החודש צפוי גידול של כ-30% במכירות המזגנים - כ-20 אלף מזגנים בהיקף כ-50 מיליון שקל    בשבוע האחרון גדלו מכירות שמיכת הפוך ב-50% - 5,000 שמיכות ב-3 מיליון שקל    חל גם גידול של 10%-20% במכירות סוודרים, מעילים, צעיפים ומגפיים
דרור מרום
מתחילת השנה (דצמבר 2007 לעומת דצמבר 2006) עלו המדד הכללי ב-3.4%, המדד ללא ירקות ופירות עלה ב-3.3%, והמדד ללא דיור עלה ב-3.9%
דרור מרום
הוועדה קבעה כי תומכת בהטבות שניתנו לחיפה וקוראת לשר האוצר ושר התמ"ת להרחיב אותן גם לערי הקריות, נשר וטירת הכרמל    "במידה שההטבה לא תורחב - הוועדה תקדם הצעת חוק מטעמה כדי לכפות על הממשלה להרחיב את ההטבות גם לערים אלו"
משה ריינפלד
פיצוץ ליד רכב דיפלומטי אמריקני בשכונה נוצרית בצפון ביירות גבה חיי ארבעה בני אדם    אמבולנסים חשו לאזור וענן עשן שחור וסמיך מכסה אותו
דרור מרום
הנהלת המונופול בתחום החשמל: "גם הערב מומלץ להסיט השימוש במכשירים בעלי צריכת חשמל גבוהה - לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il