X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העסקה נחתמה: הצהובים עוברים מידיו של לוני לידי הקנדי ואגודת מכבי. בושינסקי: "נחזיר את הקהל" נמני: "יוצאים לדרך חדשה" בלם ברזילאי מועמד
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עכשיו זה רשמי: מכבי ת"א עוברת מידיו של לוני הרציקוביץ' לידיו של המיליארדר אלכס שניידר. גם אגודת מכבי ת"א תחזיק ב-20 אחוז ממניות הצהובים.
בצהריים הסתיימה הפגישה האחרונה בין לוני הרציקוביץ' ואנשיו לבין הצד של שניידר, בנושא העברת הבעלות על מכבי תל אביב. בינתיים הודיע שניידר שהוא הקדים את בואו ליום שישי.
לאחר זמן ממושך, שכלל פגישות רבות והחלפת טויוטות, הגיעו אמש בשעת לילה מאוחרת סוף כל סוף להסכמה והיום נחתם החוזה.
אגודת מכבי תל אביב, שאותה ייצג בדירקטוריון קבוצת הכדורגל, אביב רייז, כאמור נשארת בתמונה. כעת, נותר לשניידר לבחור את יושב-ראש הקבוצה, וכפי שזה נראה כעת, אביב בושינסקי הוא זה שיהיה היושב-ראש.
שניידר עצמו אמור להגיע ארצה כדי לצפות במשחק בין מכבי ת"א לקריית-שמונה בבלומפילד. הצהובים עושים הכל כדי למלא את האצטדיון היפואי וליצור קבלת פנים חמה לבעלים החדשים.
שניידר אמור להציב עבור רכש בחלון ההעברות הנוכחי כ-5 מיליון שקלים. שני אמריקנים (פילהאבר וברנשטיין) וקשר יהודי-צרפתי (קווין פריאנטה) עשויים לחתום.
מי שעוד יגיע הוא הבלם הברזילאי, חוזה דה רוסה הרנאני, המשחק היום בפולין. הרנאני, יהיה בחודש הבא בן 24, והוא משחק בקבוצת קורונה קיילצ'ה כיום.
כבר בתחילת העונה, עקבו במכבי תל אביב אחר הבלם, אך דרישה גבוהה מצד קבוצתו הפילה את העסקה. כעת, כאשר נכנס הכסף הגדול של אלכס שניידר, ייתכן כי הברזילאי יחזק את החלק האחורי של מכבי תל אביב.
הרנאני החל את הקריירה בגרמיו בברזיל, עבר לאוואי ומשם לפולין למדי גורמיק זברז. משם, לאחר שנתיים, הוא עבר לקורונה.
בעונה הבאה יש המעריכים את התקציב של מכבי ת"א ב-60 מיליון שקלים - הכל במטרה להיאבק עם ההון של בית"ר ירושלים ולחזור לזכות בתארים.
אביב בושינסקי, נציגו של אלכס שניידר, שעשוי להתמנות ליו"ר הקבוצה אמר בתגובה: "אני מודה בראשית לכל אגודת הספורט מכבי תל אביב, לכל האישים העומדים מאחוריה, אלדד בוקשפן, דיוויד פדרמן, אביב רייז, ספי מור, מאיר שמיר, ישי מור ואחרים, שבזכותם יצאה לפועל השותפות המבורכת בקבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב".
"האגודה ואלכס שניידר רכשו את מכבי תל אביב מתוך אהבה לספורט, לכדורגל, למועדון הפאר ולקהל האוהדים האדיר שמלווה את המועדון. באותה הזדמנות אני מודה ללוני הרציקוביץ' על שניהל משא-ומתן הוגן ועינייני, והכל כדי שנוכל להשלים את תהליך העברת הקבוצה לידי הבעלים החדשים".
"צריך לזכור שגם לוני הגיע למכבי תל אביב מתוך אהבת הקבוצה ומתוך רצון לעזור. לוני נתן ממיטב זמנו לכדורגל והוא ראוי לכל הערכה מקצועית. תודתינו גם לרוני מאנה וליורם יוסיפוף שפעלו מאותם מניעים. כעת, עם העברת הבעלות באופן רשמי, אלכס שניידר, שותפיו ומנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה, לוקחים את שרביט הניהול, במטרה להשקיע במועדון, להצעידו ולהחזיר את הקהל העצום למגרשים".
בסך-הכל היה לוני הבעלים של מכבי ת"א במשך 12 עונות בהן חווה 2 אליפויות, 4 גביעי מדינה והופעה היסטורית בליגת האלופות.
מנגד הוא "חתום" על סיפורים כמו שליחת דרור קשטן לאחר זכיה בדאבל, פרשת האפדרין של כפיר אדרי, הדחת הקפטן אבי נמני ושליחתו לבית"ר - כמו גם הדחת טל בנין, מספר עסקות רכש כושלות כמו מול פיליפ סולומון, פרשת החוזה הכפול עם איבן ראזיץ' והפסד מעליב לסנטה קולומה מאנדורה.
העונה הנוכחית במכבי תל אביב היתה הגרועה ביותר בעידן לוני ומהגרועות בתולדות המועדון. מכבי נקלעה למאבקי תחתית, כאשר חלק לא מבוטל מהסיבוב הראשון היא שהתה מתחת לקו האדום. בין לבין פוטר המאמן שהתחיל עם הצהובים את העונה, אלי כהן וניר לוין הובא במקומו.
לאחרונה חל שיפור מסוים בכושרם של הצהובים, עם ניצחונות על מכבי פ"ת וניצחון חוץ מרשים 0:3 בכפר סבא, על הפועל המקומית. אך במחזור האחרון ספגה מכבי תל אביב הפסד ליריבתה הותיקה מכבי חיפה 3:1 וסכנת הירידה חזרה להדהד בקבוצה.
לוני, שנהג לדבר רבות בתקשורת, הסתפק היום באמירה קצרה: "אני שמח בשביל כולם".
הג'נרל-מנג'ר והקפטן, אבי נמני, בירך על העסקה ואמר ל-ONE: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה. צריך לא מעט סבלנות. אנשים פה יעשו הכל כדי שהמועדון הזה יגיע הכי רחוק שאפשר".

תאריך:  16/01/2008   |   עודכן:  16/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו זה רשמי: מכבי תל אביב שייכת לשניידר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ועדת האתיקה קבעה כי השר נהרי עבר עבירה אתית של קבלת מתנה באמצעות מימון אירוע שבע ברכות לבתו    השר: הפרשה אירעה בתום לב    הוועדה: על ח"כ לגלות רגישות לחשש מראית עין
דרור מרום
החברה נאלצה לחפש מטוס חדש עקב אי התאמת המטוס הנוכחי לטיסות ארוכות הטווח    המטוס ייכנס לפעילות בקו המרכזי התחרותי ביותר בתעופה הישראלית החל מאפריל הקרוב    באיירבס-330 יהיו 286 מקומות ישיבה לעומת 255 בבואינג-767 - והוא יציע מחלקת תיירים עם 260 נוסעים, לצד מחלקת עסקים שבה 26 מקומות
זאב קם
יומיים לפני פקיעת האולטימטום, לא נראה ששביתת המרצים עומדת בפני פתרון    הכהן: הסגל האקדמי נחוש להמשיך במאבק    בר-און: דרישות המרצים מופקרות
עידן יוסף
שורת קדימונים חדשה של הערוץ הראשון מציגה את שלל המועמדים לתפקיד היורש
רותי אברהם
השופטת בדימ. דורנר תעמוד בראש שופטי משפט פומבי על הצעה האוסרת פרסום שם חשוד    דורנר כנשיאת מועצת העיתונות מתנגדת להצעת החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il