X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר דיכטר אמר כי אין די בסיכולים ממוקדים ברצועה ויש ליצור הרתעה מסוג אחר שתגרום לתושבי הרצועה לשלם מחיר "אני חושש שהממשלה הפכה קהת-חושים" ברק דחה את הביקורת שהשמיע דיכטר על הרמטכ"ל
▪  ▪  ▪
אבי דיכטר [צילום: פלאש 90]

השר לביטחון הפנים, אבי דיכטר, אמר (יום א', 20.01.08) כי לא נעשה די להפסיק את הירי אל שדרות ואל יישובי עוטף עזה. "אחרי שבוע כל-כך קשה, הייתי מצפה כי הרמטכ"ל עצמו יופיע לישיבת הממשלה, ולא ישלח את ראש חטיבת המחקר באמ"ן".
השר דיכטר אמר כי הוא חושש שהממשלה הפכה קהת-חושים לנעשה בשדרות, והתושבים שם חיים בתחושה של "רולטה עזתית". לדבריו, אין די בסיכולים ממוקדים - ויש ליצור הרתעה מסוג אחר. דיכטר, שבשבוע שעבר ביקר בשדרות והיום דיבר בישיבת הממשלה, דרש להורות לצה"ל להפסיק את ירי הרקטות ופצצות המרגמה בכל מחיר, ולדאוג שהתושבים הפלשתינים בצפון הרצועה הם שישלמו את המחיר. "המצב בשדרות בעייתי מאוד, ואם ישראל לא תדע ליצור הרתעה בעזה - שדרות תקרוס", אמר השר.
הוא דיווח לשרים כי מתחילת החודש נורו 180 רקטות קסאם, 150 פצות מרגמה ושתי קטיושות.
ברק: ממשיכים בהכנות לפעולה רחבה"
שר הביטחון אהוד ברק נתן סקירה ביטחונית לחברי הממשלה, ודיווח על הארועים האחרונים. ברק אמר: "פגענו בתשתיות חמאס, העמקנו ומיקדנו פעולות אל מול מבצעי הירי, סגרנו מעברים למשך מספר ימים, ואנו ממשיכים להתקדם בהכנות לפעולה רחבה".
ברק דחה את ביקורת השר דיכטר על אי נוכחות הרמטכ"ל בישיבת הממשלה היום . לדבריו:"הרמטכ"ל מופיע, ככל הנדרש, בפני הקבינט והממשלה, ומעת לעת מופיע גם ראש חטיבת מחקר באמ"ן. יש להצר על כך, שבימים אלו, בהם נלחם צה"ל באופן יומיומי ורציף בגזרות הלחימה השונות, מושמעים דברי ביקורת על הצה"ל ועל העומד בראשו.
בפתיחת ישיבת הממשלה, שיבח ראש הממשלה את פעילות צה"ל ברצועת עזה, ואמר כי הצבא שואף ליצור מגע עם אנשי הטרור ולפגוע בהם. בעניין ירי הרקטות אמר כי יש להיות רגישים למצוקת התושבים המתמודדים עם ירי בלתי פוסק. לדבריו, בעת שביקר בסוף שבוע שעבר בשדרות וביישובי עוטף עזה, היתה האווירה אחרת: הוא שמע פחות ביקורת מבעבר ויותר שבחים והערכה לפעילות כוחות הביטחון.
אהוד אולמרט הוסיף כי הממשלה נחושה לקיים אורח חיים תקין באזור, והדבר ניכר בעבודת המיגון המרשימה שנעשית בבתי הספר. אל שדרות נורו מאז הבוקר שתי רקטות קסאם. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
שרים: לחסל את נסראללה
לאחר ישיבת הממשלה יקיים ראש הממשלה שתי התייעצויות: האחת בעניין ההברחות לרצועת עזה, והאחרת בעניין השבויים והנעדרים. לפני ובמהלך ישיבת הממשלה, הגיבו כמה שרים על נאומו אתמול של מנהיג חיזבאללה, ולפיו הוא מחזיק בחלקי גופות רבים של חיילים ישראלים. השר מאיר שטרית אמר: "נסראללה עובר את כל הגבולות ומנגן על עצבינו הפגועים, אך אין להיבהל מפניו ואין לנהל עמו מו"מ. השר זאב בוים אמר: "נסראללה הוא עכבר ביבים, וצריך לדאוג שימשיך להתחפר במאורתו ולא יראה אור יום".
השר ראלב מג'אדלה אמר כי צריך לבדוק מדוע יצא נסראללה בהכרזה הזאת אתמול, משום שהכל אצלו מחושב. "צריך לנתח את דבריו, כדי שלא ליפול במלכודת שהוא טומן לנו", דבריו. השר יצחק כהן אמר: "חסן נסראללה הוא אדם אכזר ומטורף, שישראל היתה צריכה לחסל מזמן". כהן הוסיף כי ימליץ לממשלה להורות לכוחות הביטחון לחסל את נסראללה. לדבריו, עצם העובדה שהוא מסתובב חופשי ויוצא ממחבואו מעידה כי הוא מעריך שישראל אינה מתכוונת לפגוע בו.

תאריך:  20/01/2008   |   עודכן:  20/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בלא הרתעה - שדרות תקרוס"
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
דיכטר ואולמרט מסתירים את האמת
הטוקבקיסט הנרדף  |  20/01/08 12:54
2
פופוליטיקה בגרוש
תושב שדרות  |  20/01/08 12:55
 
- גם אתה פופוליטיקה בגרוש
פץ קרשת  |  20/01/08 14:34
3
בוקר טוב אליהו!!!
יורם סמואל  |  20/01/08 13:03
 
- גם אני תומך באהוד אולמרט
אימו ביליה  |  20/01/08 15:06
4
בסוף השרים יבינו את מה שהעם ל"ת
הבין בהתחלה  |  20/01/08 13:09
5
יואב די לצנזר את תומכי אולמרט
תומך אולמרט  |  20/01/08 13:44
6
לפחות דיכטר יודע לקרא מפה
דאלי למה?  |  20/01/08 14:53
7
CLUB OF CORRUPT THIEVES ל"ת
OLMERT GOVERNMENT  |  20/01/08 15:00
8
המדינה חייבת למצוא פתרונות
ליאורה   |  20/01/08 15:19
9
צה"ל לא משמיד שום דבר רציני
קוסם  |  20/01/08 16:20
10
שישחררו את הרסן לעזאזל
רמץ  |  20/01/08 16:37
11
הצבעת קדימה - קבלת מאחורה
מזרחן  |  21/01/08 07:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
"יש בישראל שילוב ייחודי של מובילות טכנולוגית ואקלים שמתאים מאוד להפקת אנרגיה מהשמש, והיא יכולה וצריכה להיות מנהיגה אמיתית בתחום הפקת אנרגיה ממקורות מתחדשים בכלל, ומאנרגיה סולארית בפרט"
עדי דברת
מייסדי אידיאולוג'יק במו"מ למכירת מחצית ממניותיהם    ינון לנדנברג ודורון טל מנהלים מו"מ למכירת האחזקות לגוף בשוק ההון לפי שווי חברה של 136 מיליון שקל    מהדוחות עולה כי החברה סיימה את 2007 עם מחזור של 79 מיליון שקל
אלעזר לוין
מנהלת מו"מ למכירת מתחם ל-700 דירות בכ-140-130 מיליון שקל    כלל תעשיות, שיכון ובינוי ונכסים ובניין יתחלקו ברווח של 70 מיליון שקל
גדי להב
גדי להב מנתח את העלילה הפוליטית הסבוכה של "הישרדות"    והפעם, מי בזוי, מי עיוור, ממי כדאי לחשוש וכמה רייטינג שווה כוסית מרוחה במיצי קיבה?
יפעת גדות
צוות חוקרים מאוניברסיטת פיטסבורג דיווח כי גילה קשר חזק בין סוג סרטן עור נדיר לווירוס חדש אותו כינו וירוס פוליומה תאי מרקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il