X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשיא החדש אהוד כץ פעל לבחירת נאמניו לתפקידים המרכזיים בלשכה אנשי הנשיא הקודם מנור הודחו מיכל שילה גברה בקרב דרמטי על אריה ורדי ונבחרה ליו"ר המועצה מתחרהו של כץ לא קיבל שום תפקיד הוקמה "ועדה מייעצת לנשיא" וינר חוזר לתפקיד בכיר
▪  ▪  ▪
אהוד כץ [צילום: יח"צ]

הנשיא החדש של לשכת סוכני ביטוח, אהוד כץ, מינה את אנשיו כמעט לכל תפקידי המפתח בלשכה, בעוד שכמעט כל נאמניו של הנשיא הקודם, יוסי מנור, הודחו. זוהי משמעות ההחלטות שהתקבלו ביום ה' האחרון (17.01.08), בישיבה הראשונה של המועצה הארצית החדש של הלשכה.
בין החידושים העיקריים: הנשיא-לשעבר זאב וינר חוזר לצמרת, ויהיה יו"ר ליסוב, החברה הכלכלית של הלשכה. כץ הקים, לראשונה, "ועדה מייעצת לנשיא", בת תשעה חברים. פרטים על חידושים אלו בהמשך.
מיכל שילה, אחת התומכים העיקריים של כץ במערכת הבחירות, נבחרה לתפקיד היוקרתי של יו"ר המועצה הארצית, שהיא הגוף העליון של הלשכה. היא גברה בקרב דרמטי על מועמדו של מנור, אריה ורדי, ברוב של 22 מול 19, עם שני נמנעים. שילה ניצחה, למרות שדן קלסמן, אף הוא מאנשי מנור, הוריד את מועמדותו, כדי לסייע לורדי. זו פעם ראשונה שאישה נבחרת לתפקיד בכיר זה. שילה הייתה בעבר יו"ר סניף תל אביב, ולפני שש שנים התמודדה מול מנור על תפקיד נשיא הלשכה.
רוני שטרן מירושלים, אחד מנאמניו ותומכיו העיקריים של כץ, נבחר לממלא-מקום נשיא הלשכה ולסגן-נשיא. חזי מנדלאוי, אף הוא מאנשי כץ, נבחר גם הוא לסגן-נשיא. כץ הגדיל את הוועד המנהל מ-17 ל-20 חברים, רובם אנשיו. הנשיא הקודם יוסי מנור נכנס לוועד המנהל כנשיא-לשעבר, בתוקף הוראת התקנון.
זאב פרלשטיין, שהיה ממלא-מקום הנשיא והתמודד מול כץ בחודש שעבר על הנשיאות, לא קיבל כל תפקיד, ואף אינו חבר הוועד המנהל. כץ הציע לו תפקיד זוטר, אך פרלשטיין סירב.

"התחום המקצועי" שמנור ביטל – חודש

הסוכן הוותיק רם עמית (לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח ציון), נבחר לראש תחום מקצועי, משרה בשכר. זוהי עקיצה למנור, שהדיח לפני שנים את המנכ"ל המשותף ד"ר משה בן-אליעזר, שעמד בראש תחום זה, בטענה שהתחום המקצועי אינו דרוש ללשכה. עם זאת, רם עמית יהיה כפוף למנכ"ל מרדכי קינן, ולא יהיה בדרגה שווה איתו כפי שהיה בן-אליעזר.
יעקב צרפתי, אף הוא מאנשי כץ, נבחר ליו"ר הוועדה החשובה לביטוח אלמנטרי. שלמה אייזיק, מאנשי כץ, נבחר ליו"ר ועדה חשובה אחרת - ביטוח ופנסיה. הוא בא במקומו של מיכאל נוימן, שסיים שתי קדנציות ולפי התקנון אינו יכול להיבחר שוב. מכיוון שנוימן הוא מאנשי כץ, הוא קיבל פיצוי: יצרו למענו ועדה חדשה, לטיפול בעמלות סוכנים, והוא יעמוד בראשה.
אבי ברוך, מאנשי מנור, מונה ליו"ר ועדת הכספים. מינוי זה נעשה כדי שגם לאנשי מנור יהיה ייצוג בוועדה חשובה.

תפקיד חדש: לוביסט (מאנשי כץ)

הסוכן הוותיק אבי בר-עוז מונה לתפקיד חדש - מתאם פרלמנטרי, כלומר שדולן (לוביסט). לבר-עוז יש שתי מעלות: קשרים עם פוליטיקאים בכירים, והיותו חלק ממחנה כץ.
זאב וינר, מי שהיה נשיא הלשכה במשך שש שנים, חוזר לפעילות. הוא נבחר ליו"ר הנהלת ליסוב, החברה הכלכלית של הלשכה. הוא בא במקום הנשיא-לשעבר אברהם רייף. ליסוב אחראית על המכללה לביטוח, על ארגון הכנסים השנתיים ועל פעילות כלכלית אחרת, כגון: הנפקת כרטיסי אשראי, ביטוח מקצועי לסוכנים ובדיקת אפשרויות לפעילות בתחום הנדל"ן. לליסוב יש גם סוכנות ביטוח, שרפי גורדון מונה לעמוד בראשה.
חידוש נוסף של אהוד כץ הוא הקמת "ועדה מייעצת לנשיא", בת תשעה חברים. ארבעה מהם הם נשיאים-לשעבר – מנור, וינר, שאול פסטרנק ורייף. שלושה אחרים הם יו"ר מועצה ארצית לשעבר , בהם צבי אמיתי ושלום ואנו. שני האחרים יהיו פעילי שוק ההון. הוועדה תתכנס לעתים מזומנות כדי לחוות דעה בהתווית מדיניות הלשכה. מעשית, תנוהל הלשכה ביום-יום על-ידי כץ וסגניו שטרן ומנדלאוי.
עוז פסל את ההצבעה
יעקב עוז, הנחשב בין היתר כמומחה לתקנון הלשכה, נבחר לפני כחודש, בבחירות הכלליות, ליו"ר החדש של ועדת התקנון. הוא הוכיח את כוחו כבר בישיבה הראשונה: התעוררה שאלה, האם לבחור את יו"ר המועצה הארצית בהצבעה גלויה או חשאית. השאלה הועמדה להצבעה בהרמת ידיים, אלא ש-6 מ-43 חברי המועצה שנכחו במקום לא השתתפו בהצבעה. עוז פסל את התוצאות ההצבעה, באומרו שלפי התקנון, חובה על כל משתתף להצביע בעד, נגד או נמנע. חזרו על ההצבעה על-ידי קריאת שמות כל החברים, ואז הוחלט לערוך הצבעה גלויה.

תאריך:  21/01/2008   |   עודכן:  21/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: כץ השתלט על לשכת סוכני הביטוח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אודי בהצלחה !!!!!!!!!!!
קותי  |  8/02/08 22:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ארגון שורת הדין דורש להורות לשלול תעודות עיתונאי מהמעלילים - אנשי פראנס 2    מועצת העיתונות והעיתונאים הזרים: השלילה מנוגדת לחופש העיתונות
משה ריינפלד
יו"ר הפרלמנט נביה ברי: הישיבה תהיה ב-11 בפברואר    עמרו מוסא המתווך בין הקואליציה לאופוזיציה בלבנון: צריך הרבה עבודה
מערכת ONE
מחזור 16 בליגת טוטו: יצחק שום וחניכיו ניצחו בחוץ ושמרו על פער של 7 נקודות ממכבי חיפה. רומולו וברוכיאן כבשו לאלופה, רביבו השווה זמנית
עידן יוסף
מערכת הביטחון טוענת כי הפלשתינים החשיכו את הרצועה במכוון, כדי ליצור דעת קהל בעולם שתלחץ על ישראל להסיר את הסגר מעל רצועת עזה
משה ריינפלד
קצין אמריקני בכיר בעירק אומר כי הסורים הפחיתו את מספר אנשי הגרילה הזרים החודרים מתחומה לעירק במחצית, ל-50-40 לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il