X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקר שנעשה בארה"ב מלמד ששיעור האמריקנים השואב את המידע על הבחירות מהאינטרנט הוכפל לעומת השיעור ב-2004 ומסתכם ב-24%
▪  ▪  ▪

כמעט 24% מהאמריקנים מקבלים מן האינטרנט את המידע על אודות מסעות הבחירות המוקדמות לנשיאות ארה"ב. כך עולה מסקר שעשה המכון האמריקני PEW. שיעור זה גבוה כמעט פי שניים מהשיעור שנמצא בסקר שנעשה בקמפיין של 2004 (13%).
מהסקר עולה כי הטלוויזיה היא עדיין המקור הראשי לחדשות ל-60% מהנשאלים, אך זוהי ירידה לעומת 2004, שבה עמד שיעורם על 68%. לעומת זאת, הפך האינטרנט למקור הראשי לחדשות ל-15% מהנשאלים, לעומת 6% בלבד ב-2004.
עבור הקהל הצעיר הפך האינטרנט למקור מידע מוביל על חדשות הקמפיינים הנשיאותיים, והרשתות החברתיות, כגון MySpace ו- Facebook, תופסות מקום נכבד בתחום זה. יותר מ-42% מהאמריקנים בני 29-18 אמרו כי הם מקבלים מידע על הקמפיינים מהאינטרנט, יותר מכל מקורות החדשות האחרים. בינואר 2004, העידו רק 20% מהצעירים כי הם שואבים חדשות מהאינטרנט בקביעות.
יותר משני שליש מהאמריקנים בני 29-18 אמרו כי הם משתמשים ברשתות חברתיות, ו-27% אמרו כי הם נעזרו בהן כדי להשיג מידע אודות מועמדים. כ-8% מהנשאלים מתחת לגיל 30, אמרו כי נרשמו כ"חברים" של אחד המתמודדים ברשת חברתית, והאחוז גובר ככל חתך הגילאים יורד.
26% מהצעירים מקבלים מידע מאתר MSNBC, 23% מ-CNN ו-22% מ-YAHOO!. חדשות גוגל נמצאות רק במקום הרביעי עם 9% בלבד. תיאוריית "הזנב הארוך" של האינטרנט ניכרת היטב בסקר: 20% מהשואבים מידע מהאינטרנט אמרו כי הם מתעדכנים גם באתרים שאינם נמנים עם 13 האתרים הגדולים.
פחות אמריקנים שואבים מידע מטלוויזיה ועיתונים
מהסקר גם עולה כי שיעור האמריקנים המסתמכים על מקורות מידע מסורתיים נשאר יציב או ירד מעט מאז המרוץ הקודם לנשיאות בשנת 2000. פחות אמריקנים שואבים בקביעות את המידע על המרוץ מחדשות הטלוויזיה המקומית, מחדשות הערב ברשתות ומהעיתונים היומיים.
הסקר נערך ב-30-19 בדצמבר בקרב 1,430 נשאלים, באמצעות מרכז המחקר PEW לאנשים ותקשורת ופרויקט PEW לאינטרנט וחיים אמריקניים.
"לישראל יש עוד פער גדול להדביק בכל הנוגע לתרבות פוליטית באינטרנט", אמר מנחם יעקובוביץ', מנכ"ל NetProtek, המפתחת פתרונות שיווק באינטרנט.
"הפוליטיקאים עצמם עוד לא גילו את העוצמה הטמונה באפיקי התקשורת הישירה שהאינטרנט מאפשר. ייתכן מאוד כי קיים פחד מהתקשורת הדו-כיוונית שבה יש לציבור יכולת להגיב ולהשמיע את קולו באופן ישיר. ראינו באחרונה אפילו ניסיונות של חברי כנסת להגביל את הפעילות של הציבור. אני מאמין כי הפריחה בפעילות הבלוגרים ובפעילות ברשתות החברתיות שנמצאים צעד אחרי ארה"ב יכריחו את הפוליטיקאים להפשיל שרוולים ולהיכנס לפעילות משמעותית ברשת לקראת הבחירות הבאות או הסערה הפוליטית הבאה",אמר יעקובוביץ'.

תאריך:  21/01/2008   |   עודכן:  21/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האינטרנט - מקור מידע לצעירים בפריימריז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
יותר מ-60% ממנהלי המפעלים ממלאים בעצמם גם את תפקידי השיווק, הכספים ומשאבי אנוש - דבר המקשה על הניהול השוטף    התאחדות התעשיינים תערוך הקורס לניהול במפעלי תעשיה
יפעת גדות
נשים - בין אם עבדו בשעות היום ובין אם במשמרות - באופן כללי נטו יותר לדרוש קצבת נכות לעומת גברים    נשים בדרך כלל חוזרות מהעבודה לעבודות הבית והמאמץ של שילוב עבודות ומטלות הבית עם ההשפעה הידועה כבר של עבודה במשמרות יכולים להסביר את הממצאים
דרור מרום
שר הבריאות: "כולי תקווה שמאבקי נגד העוול שנגרם לגימלאים יסתיים וכבר בתלוש של חודש ינואר יוכלו להנות חברי קרנות הפנסיה מתוספת שכר לא מבוטלת"
דרור מרום
בר-און: "זהו צעד נוסף בתוכנית משרד האוצר לצימצום הפערים החברתיים בטווח הארוך- והבטחת תנאי העסקה הולמים וביטחון כלכלי בגיל פרישה"
דרור מרום
הגיוס התקיים בערב הגאלה החגיגי לפתיחת גיוס איגרות החוב הישראליות לשנת 2008 שנערך בארצות-הברית בהשתתפות 1,000 מוזמנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il