X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעריך: "המתקן שהופצץ הינו תוצר של שיתוף פעולה בין סוריה, צפון קוריאה ואירן, וחשוב שמידע זה יגיע לציבור הרחב"
▪  ▪  ▪
בולטון. תקיפה אמיצה [צילום: יותם פרום]

ג'ון בולטון, לשעבר שגריר ארצות הברית באו"ם, אמר היום (ג', 22.01.08) בכנס הרצליה, הנערך במלון דניאל, כי "ההתקפה המוצלחת והאמיצה של חיל האוויר הישראלי על אדמת סוריה הינה ערובה להצלחתה של תקיפה עתידית על מתקני הגרעין באירן".
לדבריו, "המתקן שהופצץ הינו תוצר של שיתוף פעולה בין סוריה, צפון קוריאה ואירן, וחשוב שמידע זה יגיע לציבור הרחב. זאת, בניגוד להערכות הגורסות כי צפון קוריאה הפסיקה פעילותה בתחום הגרעין".
בולטון התייחס גם לדוח המודיעין האמריקני. לדעתו, "זהו מהלך פוליטי, שנועד להפוך את ממשל בוש לצופה מן הצד". בולטון האשים את מחברי הדוח וטען כי פרסום הדוח היה שקול לשיגור "טורפדו" למדיניות הממשל, מתוך כוונה להצר את מרחב פעילותו.
בהתייחס לפעולה אמריקנית אפשרית באירן, אמר בולטון כי "לא עשו, לא עושים ולא יעשו שום דבר, עד סוף תקופת נשיאותו של ג'ורג' בוש".
בולטון התייחס בדבריו, באריכות, לסוגיית הקשרים ההדוקים בין צפון קוריאה לסוריה, וציין כי שיתוף הפעולה בין דמשק לפיונגיאנג לא נפסקו מעולם וכי ממשלות ארה"ב וישראל יודעות הרבה יותר. בולטון העריך שצפון קוריאה תמכור ידע גרעיני, וייתכן אף פצצה גרעינית, לכל מדינה שתוכל לשלם את הסכומים המבוקשים.
בולטון גם יצא בקריאה לתקשורת הישראלית שתחקור יותר, ותדרוש מן הממשלה את כל המידע בנוגע לקשרים האמורים, על-מנת לפרסמו בפני הציבור הרחב.
בולטון הוסיף ואמר כי יש לקחת ברצינות גמורה את מאמציה של סוריה בתחום הגרעין, שכן, הטכנולוגיה הצפון קוריאנית זמינה יותר מאי פעם, ואילו הכסף ניתן ומועבר על-ידי האירנים.
בולטון ציין את ההישג המודיעיני של ישראל, בחשיפת המתקן בסוריה, אך טען כי יש לברר כיצד נעלם מידע זה מידיו של המודיעין האמריקני.
בולטון העריך כי הממשל האמריקני בוחר להעלים עין במכוון ממעורבותה הגרעינית הבינלאומית של צפון קוריאה, כדי להכשיר את הקרקע להוצאתה מרשימת המדינות תומכות הטרור, בניגוד גמור לעמדתה של בעלת בריתה האסטרטגית של ארה"ב, יפן.

תאריך:  22/01/2008   |   עודכן:  22/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בולטון: התקיפה בסוריה מהווה ערובה להצלחה באירן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
הסמינר שנפתח היום, הינו חלק מתוכנית פעולה להמשך הדיאלוג המתקיים בין ישראל למדינות האיחוד האירופי, בנושא המאבק בגזענות ובאנטישמיות    במהלך הסמינר ידונו המשתתפים בדרכי פעולה ופרויקטים מעשיים לקידום המטרות
משה ריינפלד
שופטת קבעה כי אין בידיה ראיות לנכונות טענת שוקי משעול, כי העמדתו לדין על מסירת מידע מהמחשב של מע"מ הפלתה אותו לרעה לעומת אחרים
דרור מרום
חברות התקשורת יציעו בישראל שירות חדש המכונה "אאוטלוק 2007 מובייל סרביס" - המאפשר משלוח הודעות SMS ו-MMS ישירות מהמחשב לטלפון הנייד - במחיר זהה למה שהלקוח משלם לביצוע הפעולות מהטלפון הנייד שלו
איתי ברק
כתגובה לדבריו של סגן שר הביטחון לפיהם המצב בשדרות לא יפתר בדרך צבאית טוען ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי): "במלחמה משיבים במלחמה"
דרור מרום
נשיא המכון הבינתחומי בהרצליה, פרופסור אוריאל רייכמן, דחה את טענותיו של שר האוצר, רוני בר-און, כי לא הוזמן לנאום בכנס עקב השתייכותו הפוליטית למפלגת קדימה וכי היתה העדפה לצד השני של המפה הפוליטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il