X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתוך שנה - טיסות תיירות לחלל
בתוך שנה ימריאו תיירי החלל הראשונים ייצור המטוסים הסדרתיים החל לא מדובר בקונספט עתידי/חלומי - אב הטיפוס כבר נבנה, יצא לחלל ושב בשלום 80 "תיירי החלל" הראשונים החלו באימונים לקראת טיסת הבכורה [מטוס החלל (במרכז) מחובר לספינת-האם המשגרת אותו. צילום: וירג´ין-גלאקטיק]

במסיבת עיתונאים בניו-יורק, חשפה חברת וירג'ין-גלאקטיק את העיצוב הסופי של ספינת החלל המסחרית SPACESHIP TWO, ואת ספינת-האם שתשגר אותה WHITH KNIGHT TWO. וירג'ין-גלאקטיק היא מקבוצת וירג'ין של המיליארדר ויזם התעופה ריצ'ארד בראנסון, שמפעילה את חברת התעופה המצליחה וירג'ין-אטלננטיק.
בראנסון הכריז כי תוך שנה יתחילו ספינות החלל להטיס לחלל מאות תיירי חלל בשנה. החברה חשפה כי 80 תיירי חלל כבר החלו לעבור את אימוני ההכנה לקראת הטיסה. נציג החברה בישראל, אלירון ירון, אמר בהמשך לכך כי גם ישראלים יוכלו לטוס לחלל.
ברט רוטאן כבר המריא עם האב-טיפוס לחלל - ושב ארצה בשלום
וירג'ין-גלאקטיקס משתפת פעולה עם יזם התעופה וממציא המטוסים ברט רוטאן, שהמציא את מטוס החלל/חללית, כהוכחה לסוכנות החלל האמריקנית נאס"א, ואף המריא עם המטוס הזה, יצא מגבולות האטמוספירה, שהה קצרות בחלל - ושב בביטחה ארצה (לכדור הארץ).
SPACESHIP TWO הוא כלי הטייס הגדול בעולם המורכב כולו מהחומר המתקדם סגסוגות פחמן. ספינת-האם שלו מונעת על-ידי 4 מנועים חזקים, חסכוניים ויעילים. היא תמריא עם המטוס ו-8 אסטרונאוטים, ותשגר אותם לריחוף בחלל, וכן תוכל לשאת מטען ייעודי אחר ולשגרו לחלל.
85,000 נרשמו לטיסות החלל - ו-200 כבר שילמו
טיסת המבחן הראשונה של מערכת השיגור לחלל צפויה להתקיים בקיץ 2008, ולדברי החברה כמות הנרשמים לטיסות המסחריות מגיעה לכ-85 אלף רשומים. 200 מהם כבר שילמו מחיר מלא, ושובצו לטיסות הראשונות. הכנת האסטרונאוטים תופסת גם היא תאוצה, ו-80 הנוסעים הראשונים כבר עברו בדיקות רפואיות ואימון צנטריפוגה במתקן בפילדלפיה.
בראנסון אמר כי "העיצוב של ספינת-האם וספינת החלל מושלמים, ועולים על כל הציפיות. בימים אלה אנו עומדים בפני פיתוח פתרונות ביו-דלק, למערכת השיגור לחלל". ירון, היזם הישראלי שייסד את חברת גלאקטיק-דרימליינס, שתשווק את הטיסות המסחריות לחלל בישראל, הוסיף כי "וירג'ין-גלאקטיקס לוקחת את סיפורי המדע בדיוני על טיסות מסחריות לחלל, והופכת אותם למציאות".

מטוס החלל SPACESHIP TWO
הממציא רוטאן בתוך תא הנוסעים
בראנסון יפעיל את הטיסות
פס הייצור כבר פועל
תאריך:  27/01/2008   |   עודכן:  27/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
קשר ליברפול היה מאושר לאחר שהבקיע שלושער בניצחון קבוצתו 2:5 בגביע על האבנט והוסיף ל-ONE: "ליגת האלופות והגביע האנגלי הם מטרות עבורנו"
מיכל קונפורטי
הגידול במכירות - 6%    400 עובדים חדשים נקלטו בענף    ייצוא הענף גדל ב-20% ב-2007 והגיע ל-23 מיליוני דולרים    בסוף החודש יתקיימו בטורקיה שתי תערוכות - תערוכת הפרזול ZOW ותערוכת הרהיטים IMOB, בהשתתפותן של כ-16 חברות רהיטים מישראל
שרון קביליו
שביתת התסריטאים בהוליווד נמשכת אך רשתות הטלוויזיה לא נכנעות    שלוש סדרות של רשתות שונות כבר קיבלו הזמנה לעונות נוספות
שרון קביליו
השתיים משתפות פעולה בקמפיין חדש של מעצבי השיער ז'קלין ואביגדור ליכשטנשטיין    הקטלוג החדש יוקדש כמחווה להוליווד הקלאסית ולשחקנית האגדית ריטה היוורת'
מיכל קונפורטי
מדובר בתעשיית הימורים המגלגלת עשרות אלפי שקלים בחודש, באזור התחנה המרכזית, בקרב הקהילה הסינית    בעקבות תלונה שהוגשה על-ידי נתין סיני, החלה חקירה סמויה של צוות המודיעין במנהלת ההגירה, שכללה מעקבים אחר חברי הכנופיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il