X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר האוצר אישר את הצעת הרשות לניירות ערך לאשר לבנק האירופאי להשקעות להנפיק ניירות ערך תוך פטור מהחובה הנהוגה בשוק ההון המקומי בנק ישראל שוקד כעת על חקיקה חדשה, שבין היתר תאפשר השקעת רזרבות מטבע החוץ של המדינה באיגרות חוב של הבנק האירופאי
▪  ▪  ▪
תנאים זהים לבנק העולמי
השקעת רזרבות מט"ח של ישראל באג"ח הבנק מאירופה

שר האוצר, רוני בר-און, אישר את תיקון חקיקה שהציעה הרשות לניירות ערך במטרה לאפשר הנפקת ניירות ערך של הבנק האירופי להשקעות (EIB) לציבור בישראל. זאת, בדומה להסדר שאושר בחוק ניירות ערך ושנכנס לתוקף במרץ 2005 לעניין הנפקת ניירות ערך מיוחדים על-ידי הבנק העולמי בישראל.
התיקון יאפר לבנק האירופי לבצע הצעה לציבור בישראל ללא צורך בפירסום תשקיף שיאושר על-ידי הרשות. הבנק האירופי להשקעות נוסד במסגרת אמנת רומא להקמת האיחוד האירופאי בשנות ה-50, והמדינות החברות בו הן החברות באיחוד.
זהו המוסד הפיננסי המרכזי של האיחוד, ומטרתו לפעול לקידום אינטגרציה, פיתוח מאוזן ולכידות כלכלית וחברתית של המדינות החברות בו. הוא מעניק גם מימון לפרויקטים התואמים את מטרות האיחוד, ומוציא לפועל את מדיניותו במדינות שמחוץ לאירופה - בעיקר בסיוע בפיתוח ושיתוף פעולה, כולל במסגרת הזרוע הים-תיכונית של הבנק. כבר עתה מבצע הבנק השקעות בישראל, והוא הצהיר על כוונותיו להרחיב את תיק ההשקעות שלו.
הצעת החוק היא צעד משלים וממשיך להתקשרותה של מדינת ישראל עם הבנק האירופי בהסכם מסגרת להסדרת פעילות הבנק בישראל, הסכם שנחתם ביוני 2000 ואושרר בשלהי 2006. במסגרת הסכם זה נקבע, כי "הבנק ייהנה ביחס לפעילותיו בשטח ישראל מהיחס המועדף ביותר המוענק למוסד בינלאומי בנוגע לטיפול בהשקעות או להגנה עליהן, ולאספקת שירותים פיננסיים. בנק ישראל שוקד כעת על חקיקה חדשה, שבין היתר תאפשר השקעת רזרבות מטבע החוץ של המדינה באיגרות חוב של הבנק האירופאי. בהסכם המסגרת מוצע תיקון שנועד לאפשר לבנק להציע איגרות חוב שלו בישראל וכן לקבוע הסדרים מיוחדים עבור הבנק בהיבט המיסוי.
לפי הצעת התיקון לחוק, יוכל הבנק להציע לציבור, לרבות בדרך של רישום למסחר בבורסה בתל אביב, ניירות ערך שאינם מקנים זכות השתתפות או חברות בבנק, ושאינם ניתנים להמרה או למימוש בניירות ערך המקנים זכות כאמור - בלי שיחויב בפירסום תשקיף ובחובות הדיווח השוטף הנדרשות לפי החוק מחברות מדווחות. לפי ההסדר המוצע, הבנק האירופאי יוכל להציע לציבור בישראל ניירות ערך לפי מסמך הצעה לציבור, והוא יחוייב בהגשה סדירה של דיווחים לבורסה ולרשות ניירות ערך בהתאם להסדר מיוחד.

תאריך:  27/01/2008   |   עודכן:  27/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק ההשקעות האירופי ינפיק בישראל ללא תשקיף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
התבטאויות קשות נגד היועץ המשפטי מזוז על החלטה לסגור תיקי שוטרים מאירועי אוקטובר 2000    ח"כ זחאלקה קורא לוועדת המעקב להתלונן נגד ישראל    ח"כ א-סאנע: מזוז "הצטרף לצלפים ולמחסלים"
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ככל שאישה משתמשת בגלולה תקופה ממושכת יותר, כך הסיכון שלה לפתח סרטן השחלות נמוך יותר    נשים שהשתמשו בגלולה במשך 15 שנה, הורידו את הסיכון שלהם ב-50%
אלעזר לוין
הסיבה: הפסדים בענף זה בשנה האחרונה    הקשיחו דרישות המיגון    החברות הפעילות - כלל ביטוח, הפניקס, הראל ומנורה
אלעזר לוין
תשלם 57.5 מיליון שקל בעד 50% מפרויקט לבנית 240 דירות    כפי שהעריך Nfc: העסקה תניב רווח לא גדול של 3.8 מיליון שקל    "כיום" אין מו"מ למכירת 50% ממתחם משרד החוץ בירושלים
יואב יצחק
היועמ"ש הביע צערו על הרג 13 ערבים-ישראלים    קבע כי אין די ראיות לכתבי אישום    ועדת המעקב זומנה לקבל החלטות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il