X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות שזכו במדלייה שלישית ברציפות באליפות העולם צמד שייטי ה-470 גל וקליגר לא מסתפקים בכך: "המטרה שלנו היא לעמוד על הפודיום בבייג'ין"
▪  ▪  ▪
גל וקליגר [צילום: ONE]

מדליית הארד של צמד השייטים באליפות העולם בה זכו היום באוסטרליה, אודי גל וגידי קליגר היא המדלייה השלישית שלהם באליפויות עולם בשלוש השנים האחרונות, זהו שיא ישראלי של זכייה רצופה באליפויות עולם בכל ענפי הספורט.
מהבחינה העולמית, הצמד הישראלי הוא הצמד היחיד בעולם שעולה על הפודיום בפעם השלישית ברציפות מה שמבסס את מעמדם של השניים כזוג היציב ביותר בעולם, מבחינת הישגים.
אודי גל אמר לאחר ההישג המרשים: "בתחילת התחרות היו כמה דברים שלא הלכו לנו ולא הכי התחברו לנו במוקדמות. הצלחנו להפגין הרבה אופי ולחזור מהקרשים. עשינו תחרות מצוינת בסה"כ כי הצלחנו לחזור עם מדליה. בשלב מסויים בתחרות עברנו לעבודה טקטית כדי לשמור על המדלייה וזה גם משהו שצריך לדעת לעשות. יש עוד הרבה עבודה קשה עד שנגיע לפודיום בביג'ין, אבל אין ספק שזו המטרה שלנו."
גל וקליגר מצאו זמן גם להגיע לחלק מהמשחקים של אנדיוני באליפות אוסטרליה, גל סיפר על כך: "היינו בחלק מהמשחקים של אנדי רם ויוני ארליך באליפות אוסטרליה הפתוחה, זה הישג חסר תקדים אני שמח על כל הישג של ישראלים גם שחר צוברי שהצליח וקבע קריטריון לאולימפיאדה. כל ישראלי שמצליח בכל מקום בעולם זה משמח וכמובן שהמטרה של כולנו היא האולימפיאדה בעוד כחצי שנה."
הדרך לאליפות העולם הייתה קשה מאוד. חודשיים שהצמד נמצא באוסטרליה ועובד קשה לקראת התחרות הזו שלפניה הייתה תחרות הכנה בה נפער חור בסירה של השניים והם אולצו לפרוש.
"אחד היתרונות הבולטים שלנו זה שאנחנו יכולים לעשות את הסוויץ' מתחרויות ההכנה לתחרויות המטרה" אומר גל, "יש לנו מטרות ספציפיות וזה בא לידי ביטוי בתחרויות המטרה שלנו. לי ולגידי יש את היכולת והחוזק המנטאלי להתעלם מכשלים טכניים בתחרויות ההכנה ולבוא מוכנים מנטאלית לתחרויות המטרה שהן הקובעות והחשובות בסופו של דבר. זה נותן לנו הרבה כוח להמשך וביטחון לקראת האולימפיאדה שזו כמובן ה-תחרות מבחינתנו."
גידי קליגר שותפו של אודי גל להישג אמר: "בסה"כ היה טוב ויש לנו עוד עבודה קשה. השיא שלנו השנה הזו הם המשחקים האולימפיים בבייג'ין ולשם אנחנו מכוונים. אנחנו בונים את השנה כדי להגיע לאולימפיאדה מוכנים."
"התחלנו לעבוד עם מאמן חדש רק לפני כחודשיים. טום סאונט, שהיה המאמן של נבחרת אנגליה בשייט עד לא מזמן, ולא העפיל איתם לאולימפיאדה. הרגשנו שהוא מתאים לנו, ניצלנו את ההזדמנות שהוא לא יצא לאולימפיאדה והבאנו אותו אלינו."
"הצוות שניצח את אליפות העולם עכשיו הוא הצוות שהוא אימן. הוא מאמן מצויין ואנחנו מתרגלים לעבודה איתו, זה שונה מלעבוד עם מאמן ישראלי. עד לאולימפיאדה נעבוד כצוות בצורה יותר טובה."

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אודי גל: הפגנו אופי וחזרנו מהקרשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
רוני צארום קנה מרכז מסחרי במישיגן    חנן מור קונה עוד מגרש ברומניה    בוני התיכון תבנה 260 דירות בוורשה    נציב מס הכנסה לשעבר קנה שני בתי קפה בקנדה
אלעזר לוין
המו"מ הופסק בעקבות המשבר בשוקי ההון    אלוני-חץ היתה אמורה להשקיע 130 מיליון אירו    החברה פעילה בתחום הנדל"ן ובעלת נכסים במיליארד אירו
אלעזר לוין
שותפתו החדשה, טאו תשואות, קנתה מניות ב-2.5 מיליון שקל    "אם בעלי חברות נדל"ן קונים את מניות החברות, סימן שהם מעריכים שמדובר במחירי מציאה"
הדר פרבר
טוען כי הרשויות מונעות מעורך דינו לשעבר תרופה לאיידס בשל סירובו למסור הודאה כוזבת
הדר פרבר
אבו מאזן ומנהיגים בחמאס יצאו למצרים לפגישה עם מובארק    יושב-ראש הרשות הפלשתינית: "לא ייערכו שיחות עם החמאס אלא אם הם ימלאו את התנאים שהצבנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il