X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חיכינו חיכינו, השתוקקנו השתוקקנו ומי לא בא? סושי בנמל תל אביב לאחרונה סוף סוף בא לנמל גואל בדמות Sushi Republic, מסעדה יפנית עם שפיץ צביקה פישר יצא לדוג שם רולים עם ביצי דגים מעופפים
▪  ▪  ▪
[צילום: Sushi Republic ]

כולם אוהבים לדבר על מה שאין. כל הזמן מתלוננים שאין לנו ממשלה נורמלית, אין חינוך במדינה ואין שעה אחת שעוברת מול הטלוויזיה בלי שנולד מולך בשידור חי כוכב, זמר או רקדן. אותי דווקא מה שהרגיז עד היום הכי הרבה זה שאין מקום של סושי בנמל תל אביב. תקראו לי שטחי, אבל בשבילי להגיע למתחם מסעדות מפותח כמו נמל תל אביב, להסתובב כדי להחליט מה לאכול ושלא תהיה לי האופציה לסושי - זה כבר מחדל אמיתי. וינוגרד, הנה החקירה הבאה שלך.
כך לפחות חשבתי עד לא מזמן, או אז צלצל אליי וינוגרד בעצמו וביקש שאבדוק את עצמי שוב. הוא שמע שפתחו שם סושי חדש ואמר שככה סתם הוא לא יוצא מהבית. אז בדקתי, ולהפתעתי גיליתי שלפני כמעט חודשיים נפתח ה-Sushi Republic, שלווה את שמו מהמוסד הקולינארי הנודע בניו-יורק. אז הלכנו לבדוק את המקום. איך שנכנסנו לרפובליקת הסושי הבנו שהגענו למקום אחר לגמרי. לוגו אדום ענקי בצורת האי יפן קיבל את פנינו והחלל הגבוה שאב אותנו פנימה לתוך העיצוב המיוחד; שני קירות גדולים מצוירים בסגנון פופ-ארט יפני בשחור-לבן ומעליהם מתוחים המון חוטים אדומים. צריך לראות, ולגעת, כדי להבין. השולחנות במקום ארוכים ומזמינים אתכם להצטרף לאורחים אחרים שכבר יושבים בהם, בסגנון האכילה הקיבוצית-פמיליארית.
בנוגע לאוכל, גם כאן יש הרבה ייחודיות. מנת הפופקורן שרימפס, לדוגמה, נחמדה מאוד לפתיחה. על מצע של עלים ירוקים מתגלגלים להם כדורי שרימפס קטנים שבאמת מזכירים פופקורן, גם בצורה וגם באופן הנשנוש שלהם, המיועדים לטבילה בפנכת רוטב איולי-שום מוצלח (35 שקל). בכיוון הקצת יותר שמרני אכלנו טונה טרייה להפליא שצופתה בתבלינים אסיאתיים, נצרבה קלות על הגריל והוגשה עם רוטב מיונז ווסאבי מצוין (28 שקל). דבר נוסף ששבה את לב זוגתי היה הכוס שבה הוגש לה הצ'ויה שהזמינה. צ'ויה, אגב, הוא לא השם של הכלב שלנו (למרות שבהחלט אפשר לשקול את האפשרות) אלא יין שזיפים מתוק, והוא הגיע בכוס סניפטר, או כוס ברנדי, אבל קטנטנה. בהחלט מראה מלבב.
גם בגזרת המגולגלים (סושי) חיכו לנו כמה הפתעות. קרייזי רול (29 שקל) הכיל צלופח מעושן, גבינת שמנת וטוביקו. הטוביקו הוא השוס האמיתי בסושי. אלה ביצי דג מעופף, וכמה שזה נשמע מגניב, זה עוד יותר כיף בפה כי הן קטנטנות ומתפצפצות. גם הווייט מאקי קושט עם הקטנטנים החמודים האלה, ובפנים הכיל בס צרוב, גבינת שמנת ועירית ונעטף בבס (29 שקל). אבל גולת הכותרת הייתה ללא ספק הספיישל ריפבליק - רול של שרימפס טמפורה, פקאן מסוכר, גזר ומיונז דבש לימון (29 שקל). אני מאוד אוהב פקאן מסוכר, אבל בתוך הסושי זה נשמע לי תלוש לגמרי, ובכל זאת הוא השתלב נהדר. יש דברים שלא צריך לנסות להבין, רק ליהנות מהם.
לשם ההגינות, עשינו לפני העזיבה סיבוב קטן בשירותים. הם היו קטנים, נעימים, מעוצבים בהקפדה והכי חשוב - נקיים. למה אני משתף אתכם בזה? כי אני שותף לאסכולה שגורסת כי במסעדה יש שני מקומות שחשובה בהם ההיגיינה - המטבח והשירותים. את המטבח לרוב אנחנו לא יכולים לבדוק, אבל את השירותים דווקא כן. לכן, כשאני רואה מקום שהשירותים בו מוזנחים אני מיד מסיק שכך גם המטבח, ולהיפך. במקרה של Sushi Republic, אתם יכולים להיות בטוחים שהסושי שלכם מצוחצח.
אז לסיכומו של עניין, מצאנו כי יש בנמל תל אביב מקום חדש בשם Sushi Republic, שכיף אמיתי לשבת בו בגלל האווירה, השירות והעיצוב, האוכל מצוין והמחירים המאוד נוחים. מה שכחנו? אה, שירותים ייצוגיים, וכן, גם 10% הנחה על כל התפריט אחרי חצות, למי שמקבל קרייב לסושי באמצע הלילה ומוצא את עצמו בנמל.

* הכותב היה אורח המסעדה
Sushi Republic - התערוכה 3, נמל תל אביב תל אביב, 03-6044950, 054-2557843
תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי ברק
כך אמר יו"ר ועדת הפנים אחרי שוועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה לקריאה שנייה ושלישית - הצעה לפיה שר הפנים יוכל למנות חשב מלווה לתאגידים עירוניים
איריס פרחי
התובע טען שמסר למשטרה את פרטי הגנב והיא לא עשתה דבר על-מנת לתפוס אותו    הוא ביקש פיצוי בגין עלות המכשיר עוגמת נפש וריבית    התביעה נדחתה
איריס פרחי
קנתה רכב בהמלצת מכר וללא בדיקה וכעבור חודשיים גילתה שעבר תאונה והוכרז טוטאל לוס    התביעה נדחתה כי לא הוכח שהנתבעים לא הציעו לבדוק את הרכב
עידן יוסף
ניר ברזילי יערוך את מוסף "עסקים"    איילת צור מצטרפת ל-nrg מעריב
ONE
כוכבה של הפועל ירושלים הוא אחד הישראלים הבולטים בליגה    מבחינתו הסיבה לכך היא ברורה: "דן שמיר נותן לי ביטחון. פחדנו שהוא יתפטר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il