X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיפ"א קבעה את סדר המשחקים בבית הישראלי הנבחרת של דרור קשטן תסיים בחוץ מול השוויצרים המשחק השני: מול מולדובה בחוץ ב-28 למרץ 2009
▪  ▪  ▪
אבי לוזון [צילום: איתמר לבינסון, ONE]

פיפ"א קבעה אחה"צ את סדר המשחקים בבית 2 של מוקדמות המונדיאל בו תשחק נבחרת ישראל. כזכור, פיפ"א נאלצה להתערב ולקבוע את הסדר בעצמה אחרי שנציגי הנבחרות לא הצליחו להגיע להסכמה על לוח משחקים. בהגרלה שהתקיימה בקרואטיה השתתפו יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון והמנכ"ל אורי שילה.
בהגרלה נקבע כי ישראל תארח בתאריך ה-6 בספטמבר את שוויץ. ארבעה ימים לאחר מכן תצא ישראל למשחק חוץ במולדובה. ב-11 באוקטובר תתארח ישראל בלוכסמבורג וארבעה ימים לאחר מכן בלטביה.
משחקה הבא של הנבחרת יהיה מול הנבחרת החזקה בבית, יוון. המפגש ייערך בר"ג ב-28 במרץ. לא יחלפו ארבעה ימים, והנבחרת של קשטן תתארח באתונה, כבר ב-1 באפריל.
הכירו את היריבות:
ישראל זכתה להגרלה נוחה יחסית והיא בהחלט מסוגלת לזכות במקום הראשון בבית ולהעפיל למונדיאל בפעם השניה בתולדותיה ולראשונה מאז 1970.
יוון היא אומנם אלופת אירופה הנוכחית אך בהחלט מדובר בהגרלה הנוחה ביותר מבין היריבות האפשריות מהדרג הראשון, שבו היו חברות, בין היתר, איטליה, צרפת, ספרד וגרמניה.
היוונים הדהימו את העולם כשזכו ביורו 2004 אחרי ניצחון על פורטוגל המארחת בגמר 0:1. היוונים המשיכו בתנופה כשעלו ליורו הנוכחי מראש הבית עם ניצחון כפול על טורקיה, היריבה השנואה, והרחק מעל נורבגיה השלישית.
גקאס מלך שערי הבונדסליגה בעונה שעברה, שמשחק בלברקוזן צפוי לגרום כאב ראש להגנה הישראלית. שחקנים בולטים נוספים הם הקשר ההגנתי באסינאס ממיורקה והמגן סייטארידיס מאתלטיקו מדריד.
שוערה של אולימפיאקוס, ניקופולידיס, הוא זה שיעמוד בין הקורות. ג'יאנוקופולס מבולטון יפגוש את קשרי ישראל במרכז השדה. בחוד משחקים קשרה של בנפיקה קצוראניס, וסמראס ממנצ'סטר סיטי. חריסטאס, שכבש את שער הניצחון מול פורטוגל, משחק היום בנירנברג. גם אמנטידיס מפרנקפורט משחק בחוד היווני.
שוייץ מוכרת היטב לחובבי הכדורגל הישראלי. במוקדומות מונדיאל הוגרלה ישראל לאותו בית עם השוייצרים. המשחק בר"ג הסתיים בתיקו 2:2 עם צמד נפלא של יוסי בניון ואילו המשחק בשוייץ הסתיים בתיקו 1:1.
השוייצרים העפילו בסופו של דבר למונדיאל מהמקום השני בבית ואף הגיעו לשמינית הגמר, שם נוצחו ע"י אוקראינה בפנדלים.
כוכבי הקבוצה הם אלכסנדר פריי מבורוסיה דורטמונד הגרמנית, פיליפ סנדרוס מארסנל ויוהן פוגל מבטיס הספרדית. השווייצרים ירדו בדירוג משום שהם מארחים את אליפות אירופה הקרובה ולכן לא זכו לנקודות דירוג.
המפגש מול לטביה עשוי להפגיש אותנו עם חלוצה לשעבר של מכבי ת"א אנדראס פרוחננקובס, שמשחק היום בראסינג דפרול מהליגה השניה בספרד. מאריס ורפאקובסקיס חלוצה של היידוק ספליט, צפוי לשתף פעולה בחוד עם פרוחה.
בקישור השחקן הבולט הוא קשרה של ספרטק מוסקבה אנדרס רובינס. שחקן בולט נוסף הוא קספארס גורקאס מגינה של בלקפול מהליגה השניה באנגליה.
על איכותה של מולדובה הצנועה יכולה להעיד העובדה שסרגיי קלשצ'נקו בן ה-35 עדיין משחק בנבחרת. חוצן של מכבי חיפה והפועל ת"א לשעבר הוא גם שיאן ההופעות בנבחרתו עם 63 משחקים וגם שיאן הכיבושים עם 10 שערים.
מולדובה מעולם לא העפילה למונדיאל או יורו מאז שהפכה לנבחרת עצמאית ב-92. עד אז, היתה המדינה חלק מברית המועצות.
כוכב הנבחרת הוא סרגיי קובלצי'וץ' מספרטק מוסקבה. השוער הוא איליה סבאנו מויסלה קראקוב הפולנית.
לוקסמבורג, שמדורגת בדרג האחרונות נחשבת לנמושה אירופית. למרות זאת, יש לה מספר שחקנים בבונדסליגה: החלוץ אאורליאן ג'ואכים מאלאמניה אאכן וגילס בטמר, קשרה של פרייבורג.

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוק' המונדיאל: ישראל תפתח מול שוייץ בר"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עכבר העיר
רוצים להרגיש אירופה? בצפון הכינו לכם מגוון אטרקציות לימי השלג    אז קחו כפפות ובואו לטיולי ג'יפים וטרקטורונים במרחבים הפתוחים
רותי אברהם
ביהמ"ש התיר לקשישה אזרחית ישראלית לתבוע חברה גרמנית שביטחה את אביה לפני השואה    החברה: הממשלה התחייבה למנוע תביעות בישראל    השופטת: תוקף ההתחייבות טעון בדיקה
איציק וולף
השופט אליהו וינוגרד אומר כי המלחמה היתה החמצה גדולה וחמורה    מפנה אצבע מאשימה כלפי הדרג המדיני והצבאי והעומדים בראשם    טוען כי ישראל יצאה למלחמה יזומה מבלי לתכנן כיצד לסיימה
משה ריינפלד
האו"ם מותח ביקורת על הרשעתו של עיתונאי בן 23 באפגניסטן בהורדת חומר הפוגע באיסלאם מהאינטרנט ועל גזר דין המוות שהוטל עליו
שרון קביליו
פעם הלקוח הישראלי הממוצע היה תר אחר קפה בוץ או נס עם פעמיים סוכר ואילו כיום החיך הישראלי הפך אנין    אז מה אתה כישראלים יודעים על התופעה המבוקשת? ואיזה קפה נחשב לטוב ביותר? כנסו ותדעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il