X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כרמית מזרחי-קליין ומי שהוסיף לה את ה'קליין' לשם מעדיפים לעצור באלנבי מאשר ברבנות, וקופצים לארוחה קצרה במזללת השניצלים הוותיקה, שניצ'לס השף תסמכו עליהם, הם כבר מצאו על מה להתנצח
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Schnitzel´s ha Shef שניצלס השף בתל אביב]

את "שניצל'ס השף", מזללת השניצלים הכשרה ברחוב אלנבי, אני מכירה כבר שנים. לא פעם בשעה 5 לפנות בוקר לאחר יציאות ליליות הייתי מוצאת את עצמי עומדת בתור לסנדביץ' האגדי שלהם (ג'בטה עם פירה מעולה, בצל מטוגן, בשר ושאר ירקות). ביום חורפי קריר, ולאחר שיטוטים ארוכים שכללו קניות באלנבי, הנחלה והשוק, החליט בעלי היקר שאם לא אוכלים ועכשיו אנחנו מתגרשים, ועוד היום! הוא מקבל את הילדה ואני את האוטו שהפסיק להתניע לפני שבוע. כפי שאתם מבינים, לא הייתה ברירה אלא לשים פעמינו לשניצ'לס המוכר והאהוב, והפעם בשביל קצת יותר מסנדביץ'. אני עם האוטו הזה לא נשארת.
למרות שהמלצרית המקסימה בישרה לנו חגיגית שאין צורך במנה ראשונה ושהמנות העיקריות גדולות ומשביעות (והיא בהחלט צדקה), התעקשתי שאני רעבה מאוד ועם אישה רעבה לא מתעסקים, כך שאת הארוחה פצחנו בחומוס עם פטריות מוקפצות ומתובלות (30 שקל). החומוס, שנעשה במקום, היה טעים במיוחד וגרר ויכוחים של האם זה החומוס הטעים ביותר שאכלנו או שמא זה שאכלנו שלשום, או לפני 3 שנים שם בפינה, ברח' מי זוכר. אל המנה התלוותה פלטת סלטי הבית, שמצטרפת ללא תשלום לכל המנות המוגשות. בפלטה שלוש טעימות סלטים - חצילים, כרוב וגזר, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הסחוג החריף שיוצא אף הוא היישר ממטבח המקום.
המשכנו למנות העיקריות. אני, על תקן החזרה לשורשים, הזמנתי קוסקוס ירקות ומפרום (39 שקל). הקוסקוס הפתיע אותי לטובה בטעמו הביתי, התיבול היה בדיוק כמו שצריך - לא דומיננטי מדי ולא תפל - ממש כמו שקוסוקוס אמיתי צריך להיות, והמפרום היה עשיר בטעמים ונהדר. פשוט חגיגה.
בעלי, שאך זה שמע 'שניצל' התחיל לזמזם את הדנובה הכחולה כאוסטרי מן המניין, בלס שניצל דק ופריך (36 שקל), לא שמן מדי וטעים מאוד. לוורסיה המוכרת הצטרף שניצל הדגל של המקום, שממולא בפטריות ובבשר עגל (45 שקל). אני חייבת להתוודות שכשמדובר בשניצלים, אני מאוד שמרנית ותמיד מעדיפה ללכת על הפורמט המוכר והנושן, אך לחובבי הרפתקאות ומנות מיוחדות שניצל הבית יתאים בהחלט.
המנות העיקריות הגיעו בליווי פירה קטיפתי וטעים, צ'יפסים מעולים, פריכים ועסיסיים וסלט ירקות. בנקודה הזאת לא היה בכלל מה לחשוב על קינוח, היינו פשוט מפוצצים, אבל למאותגרים שבינינו המקום מציע שלל קינוחים סימפטיים וסבירים באיכותם, כמו סופלה ומוס שוקולד. גם אם קפצה עליכם לפתע הצמחונות תוכלו ליהנות משקשוקות טריות או סנדוויץ' צמחוני ואם לא די בזה, בכל יום מוגשת מנה צמחונית אחרת.
בכל הבלגאן של רחוב אלנבי, שניצ'לס השף הוא ללא ספק קפיצה קטנה הביתה. האוכל פשוט ומצוין והשירות נפלא כמו בבית... רק בלי לעשות כלים.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
Schnitzel's ha Shef שניצלס השף - אלנבי 56 תל אביב, 03-5172547, 1599-565758
תאריך:  03/02/2008   |   עודכן:  03/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמיד דופקים את השניצלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פרסומת?
דב ר.  |  5/02/08 08:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
הפרויקט ייבנה בשותפות עם קבוצת נדל"ן מקומית המצויה היטב בתחום הנדל"ן בפנמה    כל קבוצה תחזיק ב-50% מהחברה המשותפת, אשר מחזיקה בקרקע    היקף ההשקעה בקרקע עומד על 3.5 מיליון דולר
גלית יצחק
ישראל מקוב מונה לתפקיד    המינוי אושר בישיבת האסיפה הכללית של עמותת נאמני מרכז שניידר
מיכל קונפורטי
רוכשי הדירות הסכימו לתוכנית שהוצעה על-ידי מזרחי טפחות    תוכנית זו היא תוכנית מעשית ראשונה שמוגשת לבית המשפט וזוכה להסכמה רחבה, שעשויה לאפשר הוצאת העגלה מן הבוץ
משה ריינפלד
שופט קיבל תביעה של לקוחה נגד עו"ד אבי גולדבליט מחיפה על רשלנות מקצועית וקבע כי אופן ייצוגה בתביעת פיצויים הזיק לענייניה
ONE
הטניסאית הישראלית נקלעה לאחד המשחקים הגרועים בקריירה שלה, ולא היוותה יריב לרוסיה המדהימה    שראפובה ניצחה 1:6 ו-1:6 אחרי שעה ו-10 דק'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il