X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזכיר מפעל הפיס העביר לראש הממשלה מכתב בו ביקש לזרז את תהליך המינוי של יו"ר חדש כהן: "עלינו לקבל החלטות עקרוניות שלא יאה לקבלם בהעדר יו"ר הדירקטוריון המיועד"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
עתירה : למנוע מאולמרט למנות מקורב ליו"ר מפעל הפיס
רותי אברהם
"איכות השלטון" הגישה עתירה בדרישה למנוע מרה"מ למנות אחד ממקורביו ליו"ר הפיס * דורשת מינוי באמצעות ועדה חיצונית
לרשימה המלאה

מזכיר מפעל הפיס, עו"ד רוני כהן, שלח (יום ג', 5.2.08) לראש הממשלה, אהוד אולמרט, מכתב בו כתב כי נתבקש על-ידי חברי הדירקטוריון לפנות אליו בשנית בכדי לזרז את תהליך המינוי של יו"ר חדש לפעל הפיס.
כבר למעלה מחודש שדירקטוריון מפעל הפיס מתנהל ללא יושב-ראש. חברי ההנהלה פנו פעם אחת לראש הממשלה בבקשה למנות יו"ר חדש אך בשל העיכוב המתמשך הוחלט להעביר מכתב נוסף בנסיון להאיץ את המינוי ולהבהיר את המשמעות של הנושא. העיכוב במינוי נוצר בין היתר על-רקע הוראה של בג"צ לראש הממשלה אולמרט, להשיב בתוך 10 ימים על עתירה הדורשת לבצע את המינוי באמצעות וועדת איתור. העתירה הוגשה על-ידי התנועה לאיכות השלטון במטרה למנוע מינוי "מקורב" של ראש הממשלה לתפקיד.
עו"ד כהן כתב עוד, "אומנם אין רגע דל בארצנו הקטנטונת אך אנו ממתינים למינוי יו"ר כבר למעלה מחודש ועלינו לקבל החלטות עקרוניות שלא יאה לקבלם בהעדר יו"ר הדירקטוריון המיועד".
מאיכות השלטון נמסר כי הסיבה העיקרית לכך שאולמרט לא ממנה יו"ר חדש היא שהוגשה על ידם עתירה נגד המינוי ובגץ חייב את המדינה להשיב בתוך 10 ימים על הדרישה למנוע ממנו למנות יו"ר עד שתוקם ועדת איתור והיא זו שתמנה. התשובה צריכה להנתן בימים הקרובים.
היו"ר היוצא של הפיס, שמעון כצנלסון, פרש מתפקידו כבר לפני יותר מחודש אך טרם מונה לו מחליף. על-פי תקנון מפעל הפיס ראש הממשלה הוא היחיד שראשי למנה יו"ר.
כצנלסון שהודיע על פרישתו מהפיס לאחר ארבע שנים ימונה לתפקיד המנכ"ל בחברת אולימפיה הנמצאת בבעלות אחיו וישתכר בסכום של כ-140 אלף שקלים בחודש.
על תפקיד היו"ר התמודדו מול כצנלסון ראש עיריית רמת גן, צבי בר, ראש עיריית דימונה, גבי ללוש, ומנכ"ל הליכוד, אריק ברמי אך בסופו של דבר הודיע ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, על מינויו של כצנלסון לתפקיד.
כזכור במאי 2007 פורסם דוח מבקר המדינה שתקף בחריפות ומתח ביקורת קשה על התנהלותו של מפעל הפיס, כתוצאה מהדוח החליט כצנלסון להודיע על עזיבת התפקיד.
מדוח המבקר עלה כי בתקופתו של כצנלסון במפעל הפיס הועברו תרומות לעמותות שונות בישראל אשר בראשן עומדים מקורבים לראשי מפעל הפיס. עוד עלה כי אף הועברו תרומות מבלי שנקבעו להן יעדים וכי גופים שונים, קיבלו מספר תרומות בשנה על חשבונם של גופים נזקקים.

תאריך:  05/02/2008   |   עודכן:  06/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפעל הפיס: אולמרט מתעכב במינוי יו"ר חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
בפגישה שנערכה בעיריה דיברו נציגי הסטודנטים על מצוקת הדיור הקשה שקיימת בתל אביב    העלו את נושא מחירי השכירות, שעלו בשנים האחרונות באופן ניכר בכל איזורי העיר
דרור מרום, שרון קביליו
משפחה הרוכשת חבילה חוסכת בממוצע כ-15% מהמחיר שהיתה משלמת על אותה החופשה לפני קריסת המטבע האמריקני בישראל    רבים מקדימים לרכוש את החופשות לקיץ הקרוב ולמעשה רוכשים "ביטוח" לשער דולר נמוך
איציק וולף
היחידה המרכזית עמקים חשפה רשת עניפה של נערים סוחרי סמים שמכרו חשיש לחבריהם התלמידים    16 תיקים נפתחו על סחר בסמים ו-16 נוספים על שימוש בסם    בן 23 נעצר בחשד שסיפר את הסמים לקטינים
דרור מרום
רשות המיסים מדווחת על "גידול חריג" של 42% בייבוא המכוניות מתחילת השנה    בינואר נרשמה מגמה לא אחידה בייבוא מוצרים בני-קיימא: יותר מקררים, טלוויזיות ו-DVD, אך פחות מייבשי כביסה
מיכל קונפורטי
מטרתו של המיזם, שהפך למסורת באוניברסיטת חיפה, היא לחסוך למתעניינים את הצורך להגיע בכוחות עצמם לקמפוס ולעבור מחוג לחוג ומפקולטה לפקולטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il