X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבדיקה מעלה, כי בנושא התמורה לכסף, הציונים שהעניקו התיירים שביקרו בארץ היו נמוכים - והתייר חש שהמוצר שקיבל לא ענה על ציפיותיו מנכ"ל משרד התיירות: היעד - הכפלת מספר התיירים עד 2012
▪  ▪  ▪
התיירות תלויה במישרין במצב הגיאו-פוליטי [צילום: משרד התיירות]
והתייר הלא מרוצה לא מגיע שוב

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, אמר היום (ג', 05.02.08) ביריד התיירות IMTM כי היעד שקבע המשרד הוא הכפלת מספר התיירים המגיעים לארץ לרמה של 5 מיליון מבקרים ומבקרות - עד לשנת 2012.
נציין, כי בשל מצבה הגיאו-פוליטי של ישראל - קשה לעמוד בתוכניות תיירותיות, המשתנות ומתבדות במהירות בשל הרעה במצב הביטחוני. כך היה בשנת 2000, בעיצומם של הפיגועים, וכך אירע בשנת 2006 - עקב מלחמת לבנון השנייה. עוד יצוין, כי משרד התיירות סובל מתחלופת שרים גבוהה ביותר, ועתה אין במשרד שר - לאחר פרישת סיעת ישראל ביתנו והשר יצחק אהרונוביץ' מהממשלה.
לדברי המנכ"ל, "ישראל ותעשיית התיירות ניצבים כיום בפני אתגר - הכפלת תנועת התיירות עד לשנת 2012 ואילך. תעשיית התיירות היא בעלת פוטנציאל כלכלי משמעותי ליצירת מקומות עבודה ולהכנסת מטבע זר לקופת המדינה, כך שיעד המשרד ל-5 מיליון תיירים הוא בעל חשיבות כלכלית וחברתית".
בדיקת משרד התיירות מעלה, כי בנושא התמורה לכסף הציונים שהעניקו התיירים שביקרו בארץ היו נמוכים - והתייר חש שהמוצר שקיבל בתמורה לכספו לא ענה על ציפיותיו. "הגדלת תנועת התיירות לישראל, תוך שמירה על יחס גבוה של ביקורי תיירים חוזרים, מחייבת התייצבות על מוצר תיירותי איכותי, כל שכן כשאנו מציבים לעצמנו יעד כזה", הוסיף צמח. בכנס תתקיים ועידת איכות התיירות, שתדון באיכות המוצר התיירותי הנמדדת בפרמטרים שונים, החל באיכות הטיסה והשירות בשדה התעופה, דרך השירות במלונות, שילוט הדרכים, החנייה והתחזוקה - ועד לאיכות המידע המועבר לתייר טרם ביקורו בארץ ובמהלך ביקורו.
תוכנית מקיפה לשיפור איכות המוצר תהיה אחת מהמטרות המרכזיות של משרד התיירות בשנת 2008 ואילך, והיא תתמקד בביקורות בערי התיירות, החזרת הפיקוח הרגולאטורי באמצעות תיקוני חקיקה, בדיקת תשתיות ומוכנותן לגידול בתיירות, שיפור תדמית הענף והכשרת כוח-אדם, שיפור מערך המידע ועידוד כניסתן של רשתות ניהול מלונאיות בינלאומית לשוק הישראלי. אלה ילוו בפעולות שיווק.

תאריך:  05/02/2008   |   עודכן:  05/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדיקת משרד התיירות: התייר אינו מרוצה מהתמורה לכספו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל יומיים מחליפים מנכ"ל במשרד
עד שהוא יתרגל  |  5/02/08 17:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
החברות אינטל ומיקרון הודיעו כי הצליחו להביא להאצת המהירויות של כונני SSD ב-500%. אבל האם המהירות הנוכחית לא מספיקה? ולאיזה קהל יעד יפנו החברות?
מיכל קונפורטי
המגזר הרוסי בישראל מונה כיום כמיליון איש    מהווה 20% מהאוכלוסיה החילונית    ברוב המשפחות יש שני ילדים ויותר    המגזר הרוסי עדיין משמר את תרבותו הייחודית
איתי ברק
במסגרת דיון שהתקיים במליאת הכנסת אמר ח"כ אלדד כי "לראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט יש דם על הידיים"    בתגובה לקובלנה שהגיש השר עמי איילון, הוחלט לנזוף בח"כ אלדד
רותי אברהם
ביהמ"ש גזר מאסר עולם ו-20 שנה על מחבל החזית העממית שרצח את השר זאבי ז"ל    השופטים: אין מדובר "בנקמה במדינת ישראל" אלא "במעשים שפלים" ובפגיעה בחפים מפשע
דרור מרום
ההסתדרות דורשת השוואת תנאים בין העובדים הקבועים בבורסה לניירות ערך לעובדי מיקור חוץ    טוענת כי נוצר גם מבוי סתום במו"מ לחתימה על הסכם שכר חדש    ההנהלה: מקווים שלא יהיו מהלכים שיפגעו בציבור ובכלכלה הישראלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il