X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפגישה עם יו"ר הוועדה לבחינת הרפורמה בהשכלה הגבוהה, אברהם שוחט נוכחו הסטודנטים לדעת כי הוא אינו מתמצא בפרטים ומסקנות של הדוח עליו הוא חתום רצון הוועדה הוא ליצור אליטה סטודנטיאלית של ציבור הסטודנטים באוניברסיטאות אל מול ציבור הסטודנטים של המכללות אשר יהפכו להיות סטודנטים דרג ב'
▪  ▪  ▪
תומר עובד [צילום: תומר עובד]
["שוחט התגלה בפגישה כקפיטליסט מובהק"]

בפגישה חשאית שהתקיימה היום (ד', 5.2.08) במכללת עמק יזרעאל בין יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל, תומר עובד, וראש צוות המאבק, נתנאל איזק שמשמש גם יו"ר אגודת הסטודנטים עמק יזרעאל לבין יו"ר הוועדה לבחינת הרפורמה בהשכלה הגבוהה, אברהם (בייגה) שוחט דרשו הסטודנטים הבהרות לגבי מסקנות הוועדה.
בפגישה נוכחו הסטודנטים לדעת כי ראש הוועדה אינו מתמצא בפרטים ומסקנות של הדוח עליו הוא חתום, וכי רצון הוועדה הוא ליצור אליטה סטודנטיאלית של ציבור הסטודנטים באוניברסיטות אל מול ציבור הסטודנטים של המכללות אשר יהפכו להיות סטודנטים דרג ב'. בנוסף להעלאת שכר הלימוד, יממנו מכספם של הסטודנטים במכללות, את המחקר המדעי שיקויים אך ורק באוניברסיטות.
שוחט אמר שמסקנות הדוח כנראה שלא יאושרו על-ידי הממשלה. לכן נשאלת השאלה על מה ולמה בוזבז כסף רב מכספי הציבור לעוד ועדה ציבורית לא רלוונטית, שמסקנותיה יתמוססו כמו מסקנות הוועדה הקודמת לה (וינוגרד).
"שוחט ייתן דוח על בזבוז כספי המדינה"
יו"ר ועד הסגל האקדמי במכללת עמק יזרעאל, ד"ר משה שרעבי, תקף את שוחט באמרו כי מסקנות הדוח יהפכו אותו להיות מורה בבית ספר תיכון בעל תואר דוקטור וכי החלטה אומללה כזו יכולה להמשיך ולשמר את הפערים החברתיים בין הפריפריה למרכז כאשר האבסורד הוא ששכר הלימוד של הסטודנטים במכללות שבפריפריה יממן את הסטודנטים באוניברסיטות.
תומר עובד, יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל, אמר כי "ארגון הסטודנטים רואה עצמו כמייצג את כלל הסטודנטים במכללות, ולכן לקח על עצמו להיאבק נגד יישום מסקנות הדוח אשר פוגע באיכות התואר המוענק לסטודנטים במכללות עם או בלי העיסוק בשכר הלימוד. שוחט התגלה בפגישה כקפיטליסט מובהק, שאף מתגאה בכך. אנו נמשיך להיאבק בכול כוחנו במסקנות הדוח כאשר לנגד עינינו תעמוד תמיד רווחת הסטודנטים".
נתנאל איזק, יו"ר אגודת הסטודנטים עמק יזרעאל אמר כי "הניסיון המביך להעמיק את הפער החברתי על-ידי העלאת שכר הלימוד והפיכת המכללות ל"בתי ספר מקצועיים" לא יעמוד במבחן המציאות. אנו נפעל בכל כוחנו למנוע יישום דוח זה. שהדין וחשבון היחיד שדוח שוחט ייתן זה על בזבוז כספי הציבור למימון עוד ועדה לא רלוונטית תוצרת הממשלה".

תאריך:  06/02/2008   |   עודכן:  06/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פגישה חשאית: דוח שוחט מעמיק את הפער החברתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
כמה יצרנים של כלי אנטי-וירוס מהמובילים בעולם החליטו להקים ארגון חדש שמטרתו תהיה שיפור הסטנדרטים לכלי בדיקה ליישומי anti-malware. מה בדיוק הבעיה? מי ומי בארגון? ומה מיוחד בארגון החדש?
איריס פרחי
עו"ד טיפל בזכויות יוצרים של לקוח וכשזה גילה שהדבר נעשה באמצעות מכתב ביקש את כספו    התביעה נדחתה ונפסק שהעו"ד סיפק לתובע תמורה מצופה
איריס פרחי
לדבריו, הנתבעות התרשלו כשלא עדכנו אותו ונגרם לו נזק    הנתבעות השיבו שהשאירו הודעות בטלפון הנייד    התביעה נדחתה בשל אשם תורם של מאה אחוז
רחל אלג'ים
תודו שאף פעם לא עלה בדעתכם לאכול עוגת שוקולד מ-ע-ול-ה מתוך עציץ, ועל הדרך לקבל ברכה מהילדים    בשביל זה המציאו את יום המשפחה
דרור מרום
יעדי התוכנית יתבססו, לדברי הנהלת העיריה, על הקווים האסטרטגיים לפיתוח העיר - כפי שנקבעו בחזון העיר "הקורא לשמירת מעמדה כמרכז כלכלי ותרבותי, אטרקטיבית למגורים וכסביבה עירונית אטרקטיבית ובת-קיימא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il