X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היועץ המשפטי מזוז מכחיש טענות ל"הסכמות" בין עמרי שרון לבכירים במשרד המשפטים על "הקלות" בתנאי מאסרו בטענות: שרון יזכה לתנאי קייטנה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז מכחיש טענות להסכם על "הקלות" בתנאי מאסר, בין עמרי שרון לגורמים במשרד המשפטים. בהודעתו (יום ה', 7.2.08) מבהיר מזוז כי "לא ניתנה מטעם גורמי משרד המשפטיים כל הסכמה לחריגה כלשהי מנהלי שירות בתי הסוהר בנוגע לתנאי מאסרו של עומרי שרון".
דברי מזוז מתייחסים לפנייתם של שני פעילי הימין, ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, בדרישה לבטל את ההקלות המיוחדות והחריגות שעמרי שרון זוכה בהן במאסרו. לטענתם, נודע להם על הסכמות לפיהן "עמרי שרון יוכל להגיע פעמיים בשבוע למחלקה שבה מאושפז אביו בבית החולים שיבא בתל השומר. שרון יצא לביקורים לבדו ללא ליווי...וההסדר צפוי לחול במשך כל תקופת שהותו של עומרי שרון במאסר ולא רק על חלקה השני שבה יהיה זכאי לחופשות כנהוג בשירות בתי הסוהר".
מדובר לטענתם ב"דברים מדהימים", ש"יש בהם כדי לפגוע בשלטון החוק ובערכים ובעקרונות עליהם מושתתת מדינת ישראל". עוד נכתב, "ידוע לאדוני ששרון אינו מעל החוק. לא ברור לנו מה מקור הסמכות לאפשר לו לצאת מכותלי בית הכלא כאשר האיש שפוט למאסר של 7 חודשים. לא הצלחנו להבין מי הוא זה שנוטל סמכות ומאפשר יציאת אסיר - ועוד ללא ליווי - לביקור אצל אביו ויתרה מכל אלה, לא ברור לנו מי הוא זה שהחליט באשר לאותם ביקורים ובאשר לתדירותם. יתר על כן מהדברים האמורים עולה ששרון עתיד להיות כלוא בתנאי קייטנה".
"יציאתו של שרון לחופשי פעמיים בשבוע ללא ליווי ועוד בשליש הראשון של מאסרו היא צעד שיש בו כדי לפגוע בחוק ולדרוס אותו ברגל גסה", טענו השניים. הם ציינו כי במדינת ישראל ישנם אסירים שמצב הוריהם לא פחות חמור ממצב אביו של שרון, "למרות זאת לא שמענו על הטבות, לא שמענו על הקלות, ובודאי שלא שמענו על יציאה לחופשי פעמיים בשבוע ללא ליווי שוטרים ובלי אזיקים...אם שרון יזכה להטבות שכאלה יש בכך לא רק משום הפרת חוק אלא גם צעד שיאפשר לכל אסיר לפנות ולדרוש באופן לגיטימי את אותם התנאים בדיוק".
השנים הוסיפו כי אם התנאים לא יבוטלו, ייאלצו לעתור לבג"צ "ולהעמיד את הענין בדיון עקרוני".
כאמור, בהודעתו (יום ה', 7.2.08) מכחיש היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז את הטענות. "לאחר בדיקת הדברים ובניגוד לאמור...לא ניתנה מטעם גורמי משרד המשפטים כל הסכמה לחריגה כלשהי מנהלי שירות בתי הסוהר בנוגע לתנאי מאסרו של עומרי שרון". עוד מבהיר היועץ כי "ענין זה מסור לטיפולו של שירות בתי הסוהר אשר חזקה כי יפעל בהתאם לנוהלים הקיימים בעניין".

עורכי הדין מגיבים: לא פנינו לגורם כלשהו

עורכי הדין של עומרי שרון אומרים בתגובה כי "הם מעולם לא פנו, לא התכוונו לפנות, ולא יפנו למשרד המשפטים או לכל גורם אחר בפניה כלשהי הקשורה לתנאי מאסרו של עמרי שרון".

תאריך:  07/02/2008   |   עודכן:  07/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזוז מכחיש "תנאי קייטנה" לעמרי שרון
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
קל לבדוק ולצלם ביקור או שניים ל"ת
צלם  |  7/02/08 14:57
2
GOVERNMENT TAX PAYERS THIEVES ל"ת
ISRAEL HAVEN FOR   |  7/02/08 15:23
3
ה"ה מרזל ושות'
דן בן-יעקב  |  9/02/08 12:09
4
מזוז פוחד לחפוך שכן להירשנזון ל"ת
אף אחד  |  9/02/08 17:25
5
אני כבר מזמן הפסקתי
פלד  |  9/02/08 18:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ולצר
ערוץ 10 שוקל לשדר הערב לקט של הישרדות במקום משחק הכדורסל מהיורוליג    במידה והערוץ יבחר לשדר את הלקט, הוא ייקנס בעשרות אלפי שקלים    ערוץ 10: "איננו רואים כל בעיה בשיבוץ תוכנית נוספת של הישרדות באופן חד-פעמי במקום משחק היורוליג"
יפעת גדות
חבר קונגרס אמריקני רוצה לאסור על מסעדות להגיש ארוחות ללקוחות שמנים    בעלי המסעדות רואים בחוק "דיכוי"
עידן יוסף
בסיור שקיים בצאלים אמר שר הביטחון כי הנחה על כניסה מהירה לפיתוח הגדר בגבול המצרי    "זה לא ייגמר היום או מחר. נביא גם הפעם להפסקת הקסאמים"
דרור מרום
מדובר בחוזה ארוך טווח בהיקף כספי של 170 מיליון דולר    בתחילה תבוצע התחזוקה במקביל בתשתיות הקונצרן בנתב"ג וכן בבסיס חיל-האוויר - ובשלב מאוחר יותר היא תועבר כולה לבסיס הצבאי
רותי אברהם
ביה"ד המשמעתי של המשטרה זיכה מחשד להטרדה מינית את ראש אגף חקירות ומודיעין במחוז מרכז נצ"מ אבי מנצור    התביעה חזרה בה מכתב האישום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il