X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדירוג מתייחס לשנת 2006 - בה שמרה עיר הנמל על המקום הראשון זו השנה השנייה ברציפות עיריית תל אביב הגיעה למקום השמיני - יציבות ביחס לשנה הקודמת המועצות המקומיות והאיזוריות היציבות ביותר בישראל הן כפר שמריהו, הר אדר, סביון, רמת הנגב ועומר כ-34% מהרשויות המקומיות נמצאות בגירעון שיעור ההצלחה בגביית החובות בישראל עומד על 73%
▪  ▪  ▪
היציבה ביותר ברציפות [צילום: נמל אשדוד]
חיפה. התקדמה בעודף התקציב [צילום: איגוד ערים חיפה]

בשנת 2006 חלה הטבה משמעותית במצב הרשויות המקומיות בישראל. רק כ-34% מהרשויות שנבדקו על-ידי חברת המחקר דן אנד ברדסטריט נמצאו בגירעון, ו-66% מהן הצליחו לרשום מאזן חיובי. הרשויות המקומיות שהוצאותיהן הכספיות עלו על הכנסותיהן עמד על כ-34%, שיפור ניכר ביחס לשנת 2005, בה עמד מספרן על כ-48% - וביחס ל-2004 שבה היו כ-76% מבין הרשויות שדורגו בגרעון.
בשנת 2006 הצליחו הרשויות המקומיות לגבות בממוצע כ-73% מכל חובות התושבים - כולל מיסי עיריה וחובות היסטוריים, הטבה של כ-16% ביחס לשנת 2005. עולה, כי אשדוד ממשיכה להיות העיר היציבה ביותר בישראל זו השנה השנייה ברציפות. אחריה בצמרת רמת-גן, ראשון-לציון, וחולון. רעננה שיפרה את מעמדה בדירוג ועלתה למקום החמישי, וכן פתח-תקווה שהתברגה בעשירייה היציבה ביותר, מהמקום ה-12. חיפה, למרות שלא דורגה בין עשר הערים המובילות מבחינת יציבות, הגיעה למקום הרביעי מבחינת עודף התקציב.
בדירוג המועצות המקומיות לא חלו שינויים. כפר-שמריהו רשמה ציונים נאים בפרמטרים השונים ושמרה על המקום הראשון ברשימת הרשויות היציבות, המועצה המקומית של הר אדר עלתה למקום השני, ודחקה את סביון ואת רמת הנגב מהמקומות השני והשלישי בשנת 2005 למקומות השלישי והרביעי. עומר רשמה שיפור ועלתה מהמקום ה-13 לחמישי.
בדירוג עשרת המועצות המקומיות והעיריות הכי פחות יציבות, הגיעה המועצה יבנאל למקום הראשון. את ארבעת המקומות הנוספים תופסות בהתאמה - כפר-כמא, חורפיש, ג'ת ומגדל. את הרשימה סוגרת עיריית אופקים, שהגיעה למקום העשירי.
רעננה, דורגה כעיר היעילה ביותר, זו השנה השנייה ברציפות. הרצליה דורגה במקום השני ואילו תל אביב אשר דורגה ב-2005 במקום השני, הגיעה למקום השלישי. פתח-תקווה רשמה את השיפור המשמעותי ביעילותה - ועלתה מהמקום העשרים למקום השמיני.
מדרג היציבות בוחן את חוסנן הפיננסי של רוב הערים והמועצות המקומיות בישראל, בהן מתגוררת למעלה מ-95% מאוכלוסיית ישראל. הן נבחנו לפי שמונה מדדים שביניהם דירוג סוציו-אקונומי, התחייבויות ביחס להכנסות, עודף או גירעון ביחס להכנסות, הכנסה עצמית ביחס להכנסות ומדד יעילות. הנתונים מתייחסים לנתוני הדוחות המבוקרים של סוף שנת 2006, ורשויות שלא פרסמו את הדוחות עד יום עריכת הבדיקה לא נכללו בדירוג. המדד אינו בוחן את שביעות רצון התושבים מהשירות הניתן על-ידי הרשות.

תאריך:  10/02/2008   |   עודכן:  10/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המשטרה מחפשת אחר היורה    הרקע כנראה פלילי
יואב יצחק
בתקופה האחרונה הצרו עורכי ידיעות אחרונות את צעדיו של גילת וצינזרו מידע שהובא לידיעתו    היעד של גילת: עיתון ישראל היום
דרור מרום
זאת בהמשך לביטול הבלעדיות שהיתה לאל-על על הטיסות הסדירות - לאחר שהסכימה לקבל בתמורה יותר כסף ממשלתי להוצאות הביטחון    ישראייר מבקשת להפעיל קווים סדירים ליעדים באירופה ובארה"ב - כולל פריז, מיאמי ולאס-וגאס
משה ריינפלד
שופט דחה את טענת ההסתדרות כי חברת הנמלים צריכה לשאת בהוצאות חוות דעת של משרד עורכי דין לעובדי רשות הנמלים
יפעת גדות
ארגון הבריאות העולמי מזהיר: 100 מיליון בני אדם מתו מגורמים הקשורים לטבק במהלך המאה ה-20    הטבק גורם כיום למותם של 5.4 אנשים כל שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il