X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר קליין שכר 600 מ"ר יזמי לב המפרץ השכירו 1,100 מ"ר ב-52 דולר למ"ר יאהו תשלם 16.5 דולר למ"ר בחיפה מחסני תאורה: 1,100 מ"ר ב-20-15 דולר למ"ר כפר השעשועים תשלם 28 דולר למ"ר בהרצליה 60 דולר למ"ר בעסקה באשדוד
▪  ▪  ▪

עו"ד איתן קונדה וד"ר דב קליין, שרכשו באחרונה (בחלקים שווים) את מלון מנדרין בגבול תל אביב-הרצליה, השכירו עד היום 2,000 מ"ר במרכז המסחרי בן 3,000 מ"ר של המלון. כל השוכרים ישלמו 60 דולר למ"ר לחודש, בחוזים עד 15 שנה, כולל אופציות.
השוכר הגדול ביותר הוא ד"ר קליין עצמו, מנתח פלסטי במקצועו, ששכר 600 מ"ר, ויפתח במקום מרפאה. שוכרים אחרים: בתי הקולנוע לב, לאחר שיצאו מקניון רמת אביב, שכרו 450 מ"ר. אספרסו בר שכרו 400 מ"ר, סימפלי פילאטיס שכרו 60 מ"ר וחנות השעונים אמבוס שכרה 60 מ"ר. רוב השוכרים שכרו גם מחסנים צמודים, ככל הנראה בכ-7 דולר למ"ר לחודש. אין צורך לשכור חניות, מאחר שבמתחם יש חניה צמודה גדולה.
גילי קליין, אחותו של ד"ר קליין, מעצבת את המרפאה החדשה של אחיה. היא עיצבה גם את המרפאה הנוכחית שלו, ברמת החי"ל, וכן בניינים מסחריים אחרים.
להלן עסקות מסחריות אחרות שנחתמו באחרונה, כפי שדווחו ל-Nfc :
• חיפה צפון: יזמי קניון לב המפרץ השכירו באחרונה, בשורת עסקות, כ-1,100 מ"ר. השוכרים, כולם מתחום האופנה וההלבשה, משלמים 52 דולר למ"ר לחודש או 7% מהמחזור, הגבוה מבין השניים. כן הם משלמים דמי ניהול של 12 דולר למ"ר לחודש. קסטרו שכרה 450 מ"ר, סולוג 250 מ"ר, גלי 200 מ"ר, אופנת אר.ג'י. 150 מ"ר, דן קסידי 120 מ"ר, בוגארט 50 מ"ר, גפנה לוינסון 30 מ"ר. בעלי הקניון, חברות שופרסל, אמפל ואורי דורי, שיפצו ושידרגו באחרונה את הקניון, בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, והדבר הביא להגברת הביקוש לשטחים ולעליית דמי השכירות.
• חיפה דרום: חברת האינטרנט הבינלאומית יאהו שכרה מחברות גב-ים והחברה הכלכלית של חיפה 350 מ"ר בפארק מת"ם, בכניסה לעיר. היא תשלם 16.5 דולר למ"ר לחודש, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעוד שנתיים. כן שכרה חניות מקורות ב-110 דולר למקום לחודש. יאהו תקים במקום מרכז פיתוח.
• ראש פינה: חברת מחסני תאורה שכרה מדלק נדל"ן חנות בת 250 מ"ר. היא תשלם 20 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לעוד 5. העסקה נעשתה באמצעות חברת נכסי אריאל, המנהלת את המרכז המסחרי במקום.
• יקנעם: מחסני תאורה שכרה מחברת ביג מרכזים מסחריים 350 מ"ר. היא תשלם 18 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-5 שנים.
• זכרון יעקב: מחסני תאורה שכרה מהיזם בר-יהודה, הבונה במקום מרכז מסחרי, 300 מ"ר. היא תשלם 17.5 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לעוד 5.
• אום אל פחם: מחסני תאורה שכרה 200 מ"ר במרכז מסחרי מקומי, הקרוי סכנן. היא תשלם 15 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לעוד 5.
• ירושלים: רשת פאפאגיו שכרה כ-200 מ"ר במבנה באזור התעשיה תלפיות, ותפתח במקום מסעדה כשרה. לא נמסרו פרטי העסקה, אך על-פי הערכה, תשלם החברה בין 30 ל-40 דולר למ"ר לחודש.
• הרצליה-פיתוח - רחוב משכית: רשת בגדי ההריון רמי-לי, בבעלות רמי מזרחי, קנתה 600 מ"ר בבית לומיר - חלק למשרדים וחלק למחסן מרכזי. רמי-לי תשלם סך הכל 550 אלף דולר, שהם 920 דולר למ"ר. מן הנתונים עולה, כי חלק הארי של השטח שנרכש מיועד למחסן, ורק חלק קטן ממנו למשרדים. רשת כפר השעשועים שכרה באותו רחוב 180 מ"ר, ותפתח במקום את הסניף ה-74 שלה. הרשת תשלם 28 דולר למ"ר לחודש, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעוד שנתיים.
• אשדוד: רשת חנויות משקפי השמש אירוקה שכרה חנות בת 24 מ"ר בקניון הסיטי. היא תשלם 60 דולר למ"ר לחודש. החוזה לשנה, עם אופציות להארכתו עד 15 שנה.

תאריך:  12/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שכרו 2,000 מ"ר במנדרין ב-60 דולר למ"ר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברות טכנולוגיה עילית מטמיעות מערך של שעונים אטומיים ומקלטי ג'י-פי-אס ברשתות התמסורת של מפעילות סלולריות בישראל
עידן יוסף
שר התקשורת: חברות האינטרנט יחויבו להציע על-חשבונן תוכנות חסימה לאתרים בלתי מתאימים לילדים    הצעת החוק עברה בכנסת בקריאה ראשונה ועיקרה - אישור פוזיטיבי של הלקוח להיותו מוכן לחשיפה לאתרים מסוגים שונים
שרון קביליו
מכורים לז'אנר הפנטזיה? מתגעגעים להארי פוטר? לא, הוא לא חוזר אך במקומו מגיעה לשטח גיבורה חדשה וישראלית    איבי פנוריי היא כוכבת ספרה החדש של מיכל ב. פרו
רותי ברקן
הימים הם ימים קשים    אומנם הימים האחרונים נעימים, מזג אוויר חמים ואביבי, אך הצמחים לא שוכחים מה עבר עליהם לפני שבוע, וכנראה שגם אנו לא נשכח זאת בימים הקרובים
עידן יוסף
נזקי הקרה בענף ההדרים מסתכמים ב-80 מיליון שקל    הפגיעה בעצים תשפיע על יבול השנה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il