X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא המדינה שמעון פרס מביע תמיכה במאבק ישובי קו העימות בצפון נגד קיצוץ בהטבות המס פרס קורא לפורום ה-15 להצטרף למאבק הצפוניים
▪  ▪  ▪
למה עכשיו? הנשיא פרס [צילום: פלאש 90]

נשיא המדינה שמעון פרס מותח (יום ד', 13.02.08) ביקורת על הכוונה לקצץ הטבות מס בישובי קו העימות בצפון. "לא זה הזמן ולא המקום לקצץ בהטבות", אומר פרס בפתח כנס "פורום 15 הערים הגדולות".
פרס קרא לפורום 15 ראשי הערים הגדולות להצטרף למאבקם של התושבים בקו העימות בצפון נגד קיצוץ ההטבות במס "אשר מגיעות להם". אני מביע הזדהות עם הצפון, הדגיש פרס. הוא חשף כי הוא זה שהסיר מעל סדר היום תוכנית דומה לקצץ בהטבות המס, כששימש בזמנו המשנה לראש הממשלה והשר הממונה על הנגב ועל הגליל "לחמתי בכל כוחי מול גורמי הממשלה הרלוונטיים להורדת תוכנית חלוקת המס מסדר היום. ואכן כך קרה".
אין ספק אמר פרס, "כי זה לא הזמן ולא המקום לקצץ בהטבות המס של תושבי הצפון ועל כולנו להזדהות עם קריאתם הצודקת. על הממשלה לחזק את הנגב והגליל, להגדיל את ההטבות והתמריצים לתושבים ולמשקיעים על-מנת לחזק את היישובים והערים ולהפוך את אזורי הגבול הצפוניים והדרומיים לאזורים חזקים ומבוססים שתושביהם חיים בכבוד וברווחה כלכלית."
יישובי קו העימות בצפון מושבתים (יום ה', 14.02.08) במחאה על הכוונה לקצץ בהטבות המס. אמש (יום ד', 12.02.08) הודיעו ראשי פורום ישובי קו העימות על שביתה במסגרתה לא מתקיימים לימודים, לא מפנים אשפה ובערב יוחשכו הרחובות. במהלך היום מתוכננת שיירת מחאה ממטולה ועד קריית שמונה. בקריית שמונה תיערך הפגנה.
ראש עיריית קריית שמונה חיים ברביבאי אמר כי הקיצוץ הוא מכת מוות לישובים. ההנחות אינן קשורות רק לקטיושות אלא הן מהוות לדבריו גורם משיכה לצפון. בעזרתן נותרות משפחות מבוססות ושכבות חזקות בישובי הצפון. עזיבתן של אלו הוא מזהיר, תשאיר את ישובי קו העימות עם הזקנים ומשפחות הרווחה בלבד. בין היתר מדובר על קיצוץ מ-25% בקריית שמונה ל-10%. בכפר ורדים תבוטל ההטבה לגמרי.
ראשי הרשויות בפורום קו העימות התבטאו בחריפות נגד הקיצוץ ואמרו כי מה שנסראללה לא הצליח לעולל ליישוביהם, "ראש הממשלה אהוד אולמרט ומנכ"ל משרדו עושים". מדובר לדבריהם באסון חברתי-כלכלי ליישובי קו העימות. במסגרת המאבק נשקל שיתוף פעולה עם שדרות במגמה למנוע את הזנחת הפריפריה כלשונם.
במשרד ראש הממשלה ניסו להרגיע. מדובר לטענתם בסך-הכל בהצעה לחלוקה שונה של ההטבות, שבסופו של דבר תאפשר את הגדלת מספר היישובים שנהנים מההנחות.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
בדיון המקיף ביותר שנערך בישראל בנושא משבר שער הדולר נרתמה הוועדה לצד התעשיינים/ייצואנים - בניגוד לעמדת האוצר ובנק ישראל    היו"ר: "על הממשלה לגבש תוך שבועיים חבילת סיוע לייצואנים ולתעשיות מוטות הייצוא - אחרת תשקול הוועדה להתערב בנושא באמצעות צעדים פרלמנטריים שונים לרבות חקיקה"
מערכת PCאון
מצלמה אחת קטנה, המתיישבת על המראה האחורית, תעזור לכם להוכיח את חפותכם במקרה של תאונה. קחו בחשבון שהיא גם תספק הוכחה במקרה ואתם אשמים... ומי מרוויח מהעניין? בעיקר חברות ביטוח רכב
יהונתן דחוח-הלוי
השלג ממשיך לרדת בטורונטו ובקרוב מבטיחים החזאים צפויה סופת שלגים נוספת    למעלה מ-130 איש נפצעו במשך יומיים בלבד בשל החלקה על קרח שהצטבר במדרכות ורבים סבלו מחבלות, שברים בגפיים ובאגן ואפילו פגיעות ראש
מערכת PCאון
באתר Hatebook תוכלו להכיר חברים חדשים, ולספר להם מה בדיוק אתם שונאים. הפוך על הפוך! אז כמה חברים בלתי-נסבלים תוכלו להשיג? התחרות מתחילה!
מערכת PCאון
אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה לטלפונים ניידים מבית גוגל, זוכה כעת לתמיכה מצד קבוצה של כ-30 חברות, וב-LG Electronics אף הודיעו כי ישווקו טלפון עם Android עד תחילת 2009. אז למה עדיין יש תחרות? ומה זה בכלל LiMo?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il