X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה הישראלית סיכמה ספקיות סלולר מבולגריה ורוסיה על פתרון לחיבור מהיר של כל מכשיר טלפון סלולרי לכל מערכת של מסרים מיידיים
▪  ▪  ▪

חברת הטכנולוגיה הסלולרית הישראלית Tjat, המציגה בביתן הישראלי של IMA (Israel mobile & Communication Association) בתערוכת הסלולר העולמית Mobile World בברצלונה, שיווקה (יום ד', 13.2.08) פיתוח חדשני שלה לשתי חברות סלולר אירופיות גדולות: חברת Mobitel, שהיא ספקית הסלולר הגדולה בבולגריה וחברת Skyline מרוסיה ביותר מ-2 מיליון אירו. מדובר בפתרון המאפשר חיבור מהיר של כל מכשיר טלפון סלולרי לכל מערכת של מסרים מיידיים בעולם.
מדובר בעסקות שנסגרו במסגרת פעילות Tjat במתחם IMA לאחר שהוצגו יכולות החברה לנציגים בכירים של חברות אלה. ההשקה המיידית של הפתרון תיערך בימים הקרובים ותכלול פריסת תכנון לטווח הארוך.
באמצעות פתרון Tjat יכולים משתמשי הסלולר ליהנות מגישה לכל שירותי המסרים המיידיים הזמינים כיום באינטרנט, ובהם ICQ, MSN או יאהו!, לצורך יישומים כגון שליחת דואר אלקטרוני, תמונות, ומסרים מיידים, בלא שום צורך בהורדת תוכנה מצד המשתמש.
Mobitel פועלת בשיתוף פעולה עסקי (affiliation) עם חברת הסלולר Vodafone בתחומי הנתונים והנדידה. לפיכך, תתבצע ההשקה בפורטל הסלולרי Vodafone Live ותאפשר לכל משתמש בחברת Vodafone לגלוש באינטרנט מכל מכשיר דרך הפורטל.
גדעון דרורי, מנכ"ל Tjat, אמר כי החברה הצליחה תוך יומיים בלבד לקיים עשרות פגישות עבודה עם מקבלי החלטות בחברות סלולר מהעולם וצבר הזמנות גדל והולך של עסקות בטוחות שניתן יהיה לבשר עליהן כבר בתקופה הקרובה. "פעילות זו הושגה במידה רבה בזכות הפעילות המקדימה של אנשי IMA שאפשרה ליצור נקודות ממשק מול אותם גורמים ולנצל כל דקה באירוע לטובת יצירת הכנסות לחברה", אמר.
מכשיר הסלולר להמונים
ההסכם מצטרף להשקה שערכה Tjat, בשיתוף חברות ענק בתחום הסלולר, של מכשיר הסלולר להמונים. המכשיר החדש ייימכר בפחות מ-25 דולר, תחת הקטיגוריה של Smart Entery Phone, ויספק שירותים לקבלת שירותי רשת כגון MSN, ICQ או יאהו! וליהנות משירותי אינטרנט כגון שליחת דואר אלקטרוני, מסרים מיידים, גלישה ושליחת תמונות.
שיתוף הפעולה, המיועד בעיקר לשווקים מתעוררים, נערך בשיתוף עם חברות ענק רב-לאומיות הכוללות את Infineon הגרמנית, המספקת את הפלטפרומה והשבבים, Jurong Technologies מסינגפור, אשר מספקת את המכשירים, וחברת Brightstar האמריקנית, מחברות הפצת המכשירים המובילות בעולם. באירוע ההשקה נכח גם יו"ר Tjat, פרופ' יצחק פטרבורג, לשעבר מנכ"ל סלקום. Tjat הייתה מועמדת לפרס בתערוכה תחת קטיגוריית המסרים המיידיים.
מנכ"ל IMA, אייל רשף, מסר כי צפוי צבר ההזמנות של יותר מ-50 מיליון יורו לכל החברות הישראליות במתחם IMA, לנוכח ההתעניינות העצומה של חברות הסלולר העולמיות בביתן הישראלי.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אזורים ויהלומנים יבנו מגדל בן 70 קומות למשרדים ומגורים    אזורים תרויח 67 מיליון דולר, היהלומנים ירוויחו 43 מיליון דולר ממכירת המשרדים    אתמול החלו להרוס חלק מבניין עלית ההיסטורי
איציק וולף
שליח הסוכנות היהודית בדרום אמריקה נעצר בחשד שאיפשר עליית עשרות נתיני ונצואלה לישראל לאחר שעברו לכאורה תהליך גיור    החשד: ביקש להיות עובד מצטיין שמעלה אנשים רבים ככל שניתן
משה ריינפלד
צעיר תובע את בי"ח הדסה עין כרם על ניתוח ניסיוני שבוצע בו בילדותו ברשלנות וגרם לו לעיוורון חלקי המחמיר והולך
איציק וולף
מטח של שתי רקטות קסאם שנורה אחר-הצהריים מרצועת עזה פגע בביתם של בני הזוג שרעבי בשדרות    הזוג שהתחתן רק לפני חודשיים ובחר לגור דווקא בשדרות המאויימת לא שהה בבית ולא נפגע [אלדד שרעבי סמוך למקום פגיעת הרקטה. צילום: אלכס זגר]
משה ריינפלד
על-פי עסקת טיעון, התבקש השופט לגזור על החוקר הפרטי 32 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, 225,000 שקל קנס ושלילת רישיון לצמיתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il